Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@05:50:14 GMT

پخش زنده و هیجان انگیز فرود مریخ نورد

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۱۸۳۳۶

پخش زنده و هیجان انگیز فرود مریخ نورد

رکنا: ناسا از پخش زنده فرود مریخ نورد خبر داد.

از آخرین باری که مردم قادر به مشاهده فرود فضاپیماهای مختلف بر روی سطح سیارات دیگر بوده اند، مدت زمان قابل توجهی می گذرد، ولی حالا قرار است علاقمندان شاهد فرود مریخ نورد ناسا باشند.

به گزارش  سی نت، ناسا روز گذشته اعلام کرد که فرود مریخ نورد «اینسایت» را به طور زنده پخش خواهد کرد تا افراد علاقمند بتوانند لحظات هیجان انگیز فرود آن بر روی سیاره سرخ رنگ منظومه شمسی را به طور لحظه به لحظه مشاهده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رویداد در تاریخ ۲۶ نوامبر یعنی کمتر از دو هفته دیگر از طریق تلویزیون ناسا، وب سایت ناسا و همین طور حساب های ناسا اینسایت در توئیتر و فیس بوک پخش زنده تلویزیونی خواهد شد. آخرین بار شش سال قبل ناسا فرود یک فضاپیمای خود به نام کیوریسیتی را به طور زنده پخش کرد.

اینسایت در تاریخ پنجم ماه می به فضا پرتاب شد و اولین مریخ نوردی بود که بعد از کیوریسیتی در سال ۲۰۱۲ روانه این سیاره شد. وظیفه اینسایت مطالعه عمیق مریخ است تا دانشمندان بتوانند نحوه شکل گیری این دنیای صخره ای و شنی را دریابند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز به دختر 16 ساله در سالن سولاریوم+عکس کینه شخصی بن سلمان از سردار سلیمانی چیست؟! سلطان سکه اعدام شد ! / حکم دو مفسد اقتصادی بزرگ امروز صبح اجرا شد +عکس جزییات آخرین عملیات داعشی ها در شمال ایران! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا تجاوز به دختر جوان بعد از قتل مادرش ! +عکس وحشت نرگس از فروخته شدن بچه اش! / این زن باید تن فروشی می کرد! عجیب ترین ادعای یک زندانی پس از آزادی! + فیلم مصاحبه ماجرای نیمه برهنه‌ شدن یک زن در یاسوج / پلیس گزارش داد دختر 14 ساله قربانی حسادت دوستانش شد+فیلم آتش کشیدن مادر دو کودک در خیابان+عکس تجاوز به دختر 3 ساله توسط مرد شلخته! این مرد خود را به گله کروکودیل ها سپرد تا تکه و پاره شود!+عکس سوداگری های به راه افتاده زیبایی زنان! سرنوشت عجیب دانش آموز دبستانی پس از مرگ! / او را به مشهد بردند!

منبع: رکنا

کلیدواژه: تلویزیون پخش زنده مریخ ناسا هیجان انگیز ماه مردم عکس دختر فیلم پدر ایران زندگی زن چاقو پسر قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۸۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرمان-حضرت: چه رقابت هیجان‌انگیزی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تمرینات تیم ملی والیبال ایران از امروز با حضور موریسیو موتا پائز سر و شکل تازه ای به خود خواهد گرفت و بازیکن دعوت شده با انگیزه بیشتری تمرین خواهند کرد.

در بین بازیکنان دعوت شده، در پست لیبرو، یک رقابت زیبا و هیجان انگیز شکل گرفته که حالا با انصراف مهدی مرندی به اوج خود رسیده است.

محمدرضا حضرت پور و آرمان صالحی دو لیبروی آماده این روزهای تمرینات تیم ملی هستند که قصد دارند هر طور شده خود را به کادر فنی به عنوان لیبروی اول تحمیل کنند.

هر دو در لیگ عملکرد بسیار خوبی را از خود پشت سر گذاشتند. حضرت‌پور که با تیم شهداب یزد نایب قهرمان لیگ شد و آرمان صالحی با شهرداری ارومیه فصل بی‌نظیری را سپری کرد و خیلی ها در حال حاضر او را آماده‌تر از حضرت پور می دانند.

یک لیبروی سوم به نام مهران توانا نیز در اردو حضور دارد،. توانا در دور مقدماتی لیگ عالی کار کرد و بارها در تیم هفته قرار گرفت. او نیز به دنبال یک فرصت از سوی کادر فنی است تا شایستگی‌های خود را به اثبات برساند.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) تصویری حیرت انگیز از فرود ناموفق یک بوئینگ
  • آدمکشی در هیجان جوانی!
  • ادعای ناسا ؛ ردپای حیات بیگانگان را در مریخ کشف کردیم!
  • ناسا ردپای حیات بیگانه را در مریخ کشف کرد
  • ناسا به کشف حیات بیگانه یک گام نزدیک‌تر شد
  • آرمان-حضرت: چه رقابت هیجان‌انگیزی! (عکس)
  • (ویدئو) فرود دلهره‌آور بوئینگ ۷۴۷ در فرودگاه
  • دلایل فرود نیامدن مجدد انسان روی ماه
  • ببینید | نقشه ٧٢ پرواز هلیکوپتر نبوغ در مریخ
  • (ویدئو) نقشه ۷۲ پرواز هلیکوپتر نبوغ در مریخ