Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-19@06:41:44 GMT

بازدید فرمانده کل ارتش از تیپ ۳۵ واکنش سریع نزاجا

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۱۸۳۹۹

بازدید فرمانده کل ارتش از تیپ ۳۵ واکنش سریع نزاجا

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، با حضور در تیپ ۳۵ نیروی مخصوص واکنش سریع نیروی زمینی ارتش مستقر در کرمانشاه آمادگی این تیپ را ارزیابی کرد. ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵ سیاسی نظامی | دفاعی | امنیتی نظرات

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، با حضور در تیپ 35 نیروی مخصوص واکنش سریع نیروی زمینی ارتش مستقر در کرمانشاه از آمادگی رزمی و تاکتیکی این تیپ بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اختصاصی: تجهیز نیروهای ارتش به تجهیزات انفرادی هوشمند

بر اساس این گزارش، در این بازدید فرمانده کل ارتش ابتکارات، تحقیقات و دستاوردهای کارکنان نخبه را مورد ارزیابی قرار داد.

همچنین جمعی از کارکنان نمونه تیپ 35 نیروی مخصوص واکنش سریع نیروی زمینی ارتش عملیات کمین و ضد کمین، رهایی گروگان و عملیات رزمی را در حضور فرمانده کل ارتش به نمایش گذاشتند.

دیدار صمیمانه فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، با فرمانده تیپ 35 نیروی مخصوص واکنش سریع نیروی زمینی ارتش و مسئولین عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات این تیپ و سرکشی از بیماران بستری در بیمارستان 520 کرمانشاه از دیگر برنامه‌های انجام شده فرمانده کل ارتش در این بازدید بود.

 فرمانده کل ارتش در ادامه حضور خود در استان کرمانشاه، در جلسه هم افزایی با فرماندهان سایر نیروهای مسلح این استان اعم از فرماندهان قرارگاه سپاه پاسداران، فرمانده نیروی انتظامی، فرمانده مرزبانی، رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و رئیس دادسرای نظامی با اشاره به اهمیت وحدت بین نیروهای مسلح بر لزوم برگزاری جلسات هم افزایی تأکید کرد و این اقدامات را در راستای اجرایی شدن تدابیر و منویات فرماندهی معظم کل قوا دانست.

انتهای پیام/

R1429/P1360/S1,11/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اخبار نظامی امیر موسوی نیروی زمینی ارتش ارتش جمهوری اسلامی ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار نظامی امیر موسوی نیروی زمینی ارتش ارتش جمهوری اسلامی ایران اخبار نظامی امیر موسوی نیروی زمینی ارتش ارتش جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۸۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ شکار فرمانده ارتش اسرائیل در غزه

بخش رسانه ای گردانهای شهید قسام شاخه نظامی حماس ویدئویی از رصد دقیق و لحظه شکار "سرهنگ یستهار هافمن" تبعه کشور آلمان و افسر فرمانده یگان نیروهای زبده کماندویی "شلداگ" ارتش رژیم صهیونیستی را منتشر کرد.

دریافت 20 MB

دیگر خبرها

  • آماده باش نیروی زمینی ارتش در مناطق تحت هشدار
  • رژه سراسری شناورهای بسیج دریایی سپاه در روز قدس
  • عکسی از فرمانده بلندپایه ارتش در مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • استخدام کادر در مقطع درجه داری نیروی زمینی ارتش
  • بازدید امیر ایرانی از روند خدمت رسانی به مردم سیل زده دشتیاری
  • فیلم/ شکار فرمانده ارتش اسرائیل در غزه
  • سازمان ملل: سودان درگیر بزرگترین بحران آوارگان جهان است
  • وعده ارتش سودان برای واگذاری قدرت به غیرنظامیان
  • ماکرون: احتمال عملیات زمینی ناتو علیه روسیه وجود دارد
  • ۸ کشته و ۹ زخمی در حمله نیروهای پشتیبانی سریع سودان