Web Analytics Made Easy - Statcounter

گچساران - ایرنا - رئیس اداره آب و فاضلاب دوگنبدان گفت: سه هزار و 80 متر از شبکه فرسوده آب بافت فرسوده دوگنبدان با بیش از 9 میلیاردو 700 میلیون ریال اعتبار امسال اصلاح شد.

سید بهنام پاد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 14 هزارو 600 متر دیگر از شبکه‌های فرسوده آب شهری بافت فرسوده دوگنبدان نیاز به اصلاح دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی طول شبکه توزیع و انتقال آب شهر دوگنبدان را بیش از 278 کیلومتر اعلام کرد و گفت: از این میزان بیش از 197 کیلومتر شبکه توزیع و80 کیلومتر خط انتقال است.
پاد اظهار داشت: عمر مفید تأسیسات آب شهری دوگنبدان حدود 15 تا 30 سال است در حالی که شبکه‌های آبرسانی بافت فرسوده دوگنبدان دارای قدمت 50 ساله است.
وی ابراز کرد: محله‌های رادک، پربالی، لبنان، باغ فردوس و سادات دارای بیشترین شبکه‌های فرسوده اب شرب است.
پاد بیان کرد: با توجه به پرت 28 درصدی آب در شبکه، اصلاح و نوسازی شبکه انشعابات فرسوده هر سال بر اساس میزان اعتبار در دستور کار این اداره است.
وی افزود: هم اکنون آب شهر دوگنبدان از سد کوثر و 9 چاه در منطقه امامزاده جعفر تأمین می‌شود.
رئیس آب و فاضلاب شهری دوگنبدان گفت: اصلاح و بهسازی شبکه‌های فرسوده آب آشامیدنی به‌منظور جلوگیری از شکستگی‌های متعدد، خدمات رسانی آسان، کاهش هدر روی آب و تثبیت فشار شبکه آب آشامیدنی صورت می‌گیرد.
بیش از پنج هزار و 400 واحد مسکونی در بافت فرسوده شهر دوگنبدان وجود دارد که احیا و نوسازی خواهد شد.
شهر دوگنبدان مرکز شهرستان 124 هزار نفری گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد 33 هزار و 800 مشترک آب دارد.
2082/1662

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي اصلاح شبكه توزيع بافت فرسوده دوگنبدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۸۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه تخفیف ۴۰ درصدی برای اجرای طرح کلید به کلید

 محمد آیینی معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه  بیش از ۱۶۷ هزار هکتار بافت فرسوده در سراسر کشور وجود دارد گفت: حدود ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار بنای ناپایدار در بافت‌های فرسوده وجود دارد که جمعیتی افزون بر ۱۰ میلیون نفر هم در آن زندگی می‌کنند.

وی افزود: بیش از ۱۰۰ هزار واحد بنای ناپایدار در این محدوده‌ها وجود دارد که باید هر چه سریع‌تر نوسازی شوند.

آیینی با بیان اینکه  امسال هم که به نام جهش تولید با مشارکت مردم نام‌گذاری شده‌است بنا داریم میزان مشارکت خود مردم و سازندگان  را در نوسازی بافت های فرسوده افزایش دهیم گفت: با مشارکت‌های مردمی در قالب طرح شهید باکری یک افزایش ۵۰ درصدی را در اجرای نوسازی بافت های فرسوده  شاهد خواهیم بود که با این اقدام ۱۵۰ هزار واحد با مشارکت مردم نوسازی خواهند شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: برای به سرانجام رسیدن این طرح، طرح‌های تشویقی مثل کاهش صدور پروانه از ۸ ماه به ۲ ماه؛ تخصیص ۵۰ درصدی به سازندگان و ارائه تسهیلات بانکی به مردم در نظر گرفته شده‌است.

وی همچنین از اجرای طرح کلید به کلید و کلید به زمین، امسال خبر داد و افزود: مردم در صورت اعلام آمادگی می‌توانند مسکن خود را با یک زمین معاوضه کنند که شامل تخفیف ۴۰ درصدی هم خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • ۲۵ هزار واحد نوسازی شده در بافت‌های فرسوده تکمیل شدند
  • پیشرفت ۸۰ درصدی طرح اصلاح شبکه داخلی ارمو دره شهر
  • پیشرفت ۸۰ درصدی فاز دوم پروژه اصلاح شبکه داخلی ارمو دره شهر
  • اصلاح ۳۲۸ کیلومتر خطوط انتقال شبکه توزیع آب در خراسان شمالی
  • آغاز نوسازی بیش از ۲۶۰ هزار واحد در کشور
  • نوسازی بیش از ۲۶۰ هزار واحد فرسوده در کشور با همت مالکان کلید زده شد
  • آغاز نوسازی ۲۶۰ هزار واحد مسکونی در کشور
  • نوسازی ۲۶۰ هزار واحد مسکونی در کشور آغاز شده است
  • نوسازی ۲۶۰ هزار واحد در کشور آغاز شده است
  • ارائه تخفیف ۴۰ درصدی برای اجرای طرح کلید به کلید