Web Analytics Made Easy - Statcounter

یاسوج- ایرنا-کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد گفت: از امروز چهارشنبه تا جمعه شب فعالیت سامانه بارشی در کل استان ادامه خواهد داشت و طی این مدت بارش های شدید باران همراه با رعد و برق و وزش بادهای تند پیش بینی می شود.

ولی بهره مند روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بارش در مناطق مستعد به صورت تگرگ و در ارتفاعات به شکل برف خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: در 24 ساعت گذشته در هیچ جای استان گزارش بارندگی ثبت نشده است.
بهره مند عنوان کرد: حداقل دمای صبح امروز یاسوج 2، سی سخت 2.6، دهدشت 9.4، دوگنبدان 11.5، امام زاده جعفر 12 و لیکک 13.1 درجه سانتی‌گراد ثبت شده است.
کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: در 24 ساعت گذشته امام زاده جعفر با حداکثر دمای 24.2 و یاسوج با حداقل دمای 2 درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان بودند.
برخی از منابع بارش بیش از 100 میلی متری را با فعالیت این سامانه بارشی در کهگیلویه و بویراحمد پیش بینی کرده‌اند.
6110

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي سامانه بارشي هواشناسي كهگيلويه و بويراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۸۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی جدید به کشور ؛ کاهش دمای هوا از فردا

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز (یکشنبه) و فردا (دوشنبه) ـ با ورود سامانه بارشی جدید به کشور ـ در برخی نقاط استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، بخش‌هایی از مرکز و برخی نقاط شرق و جنوب شرق استان‌های واقع در دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز مرکزی، رگبار و رعد و برق وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گرد و خاک و در نقاط مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

سه‌شنبه دامنه بارش‌ها ـ علاوه بر مناطق ذکرشده ـ شمال شرق را نیز دربر می‌گیرد.

چهارشنبه بارش در شمال غرب و غرب پایان می‌یابد ولی در سایر مناطق ذکر شده و در سیستان و بلوچستان و برخی نقاط هرمزگان بارش تداوم دارد.

سامانه بارشی پنجشنبه در شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور فعال خواهد بود.

دوشنبه و سه‌شنبه در نوار شمالی کشور کاهش نسبی دما رخ خواهد داد و دریای خزر نیز در این مدت مواج است.

منبع: همشهری آنلاین

tags # اخبار هواشناسی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • فعالیت سامانه بارشی در کرمانشاه تا پایان امروز ادامه دارد
  • ادامه بارش باران بهاری تا چهارشنبه در همدان 
  • وضعیت هوای ۷۲ ساعته کهگیلویه و بویراحمد
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی تا سه شنبه/دمای هوا افزایش می‌یابد
  • بارش‌های شدید بهاری در راه گیلان
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور ؛ کاهش دمای هوا از فردا
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش‌های رگباری در ارتفاعات کرمان 
  • فعالیت سامانه بارشی بهاری از امروز در ایلام آغاز می‌شود
  • ورود سامانه بارشی از عصر فردا به گیلان
  • ورود سامانه بارشی به خراسان رضوی/دمای هوا تا اواسط هفته در استان روند افزایشی دارد