Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: امسال طرح آمارگیری از ویژگی مسکن روستایی در ۴ هزار و ۸۳۲ واحد روستایی استان به مدت یک ماه اجرا شد. ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات

سهراب رئیسی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد با اشاره به پایان طرح آمارگیری از ویژگی‌های مسکن روستایی اظهار داشت: امسال در این طرح از 23 هزار و 900 مکان روستایی استان آمارگیری شد که 20 هزار 100 مکان مسکونی و 3 هزار و 800 مکان غیرمسکونی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این طرح مجموعا در 190 روستای نمونه استان و 4 هزار و 832 واحد مسکونی نمونه اجرا شد، افزود: تعداد واحدهای ویژه نمونه در این تعداد روستا هزار و 313 مورد و واحدهای عادی نمونه 3 هزار و 519 واحد گزارش شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال وبختیاری بیان کرد: امسال برای چهارمین سال متوالی طرح آمارگیری از ویژگی‌های مسکن روستایی همزمان با سراسر کشور از 21 مهرماه لغایت 21 آبان ماه در استان اجرا شد.

رئیسی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و مساعدت سایر ادارات و ارگان‌ها در استان و شهرستان‌ها خاطرنشان کرد: این طرح همزمان با سراسر کشور در استان چهارمحال و بختیاری هم پایان یافت.

انتهای پیام/ح

R41350/P1357/S6,54/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۸۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزودن ۹ واحد صنعتی به جمع شرکت‌های دانش بنیان‌های کشور

محمد حسن قنبری رئیس اداره آموزش پژوهش و فناوری صمت چهارمحال و بختیاری گفت: واحد‌های صنعتی دانش بنیان استان ۲۸ درصد افزایش یافته است.

وی افزود: طی یک سال اخیر ۹ واحد صنعتی به جمع شرکت‌های دانش بنیان‌های کشور اضافه شده‌اند. 

قنبری اضافه کرد: این واحد‌ها در زمینه تولید ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته؛ برق و الکترونیک؛ مواد پیشرفته و محصولات مبتنی بر فناوری شیمیایی؛ فناوری زیستی و صنایع غذایی هستند.

بیشتر بخوانید

طراحی دستگاه تشخیص بیماری‌های عفونی آبزیان

وی ادامه داد: شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند از ۱۱۰ امتیاز پیش بینی شده معاونت علمی؛ فناوری ریاست جمهوری بهره‌مند شوند.

قنبری گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان مطابق با سطح فناوری محصول به سه گروه واحد‌های فناور؛ نوآور و نوپا تقسیم می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • مقاوم سازی حدود ۷۰ درصد واحدهای مسکونی روستایی البرز
  • آغاز عملیات ساخت ۹۰ واحد مسکونی در شهرستان اردل
  • عزم جدی در جهت اعتلای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری شکل گیرد
  • طرح نهضت ملی مسکن دلیجان ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • احیای ۱۶ واحد صنعتی و معدنی در چهارمحال و بختیاری
  • فراخوان انتخاب برترین‌های صنعتی و معدنی ۱۴۰۳ در چهارمحال و بختیاری
  • افزودن ۹ واحد صنعتی به جمع شرکت‌های دانش بنیان‌های کشور
  • رشد ۲۸ درصدی واحد‌های صنعتی دانش بنیان چهارمحال و بختیاری
  • ۷۰۰ واحد مسکن روستایی خراسان شمالی بهره برداری شد
  • افتتاح ۶۷۰ واحد مسکن مددجویان چهارمحال و بختیاری