Web Analytics Made Easy - Statcounter

با نزدیک شدن به مهلت انقضای شش ماهه تحویل سکه های پیش فروش شده با سررسید یکماهه، ثبت نام کنندگان باید پیش از اتمام مهلت خود با مراجعه به شعب بانک ملی و پرداخت ما به التفاوت، سکه خود را دریافت کنند. ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶ اقتصادی پول | ارز | بانک نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، پیش فروش سکه با سر رسید یک ماهه از 26 تا 28 فروردین ماه انجام شد و گرچه قرار بود تحویل این سکه ها از روز 26 اردیبهشت ماه آغاز شود اما با دستور بانک مرکزی، تحویل سکه ها چند روز زودتر از موعد مقرر، از روز 19 اردیبهشت ماه در تهران و روز 22 اردیبهشت ماه در سایر استان ها آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس پیش خریدکنندگان از زمان سر رسید تحویل سکه، شش ماه مهلت دارند تا با مراجعه به همان شعبه ای که پیش خرید کرده اند، سکه های خود را تحویل بگیرند. مراجعه کنندگان باید هنگام حضور در شعبه، کارت ملی و اسناد پیش خرید سکه را به همراه داشته باشند.

لازم به ذکر است، حسب دستورالعمل بانک مرکزی در صورت عدم مراجعه پیش خریدکنندگان سکه پس از انقضای مهلت شش ماهه مذکور، صرفا اصل مبلغ دریافتی بابت پیش خرید به مشتری بازگردانده می شود و بانک ملی ایران و بانک مرکزی تعهدی نسبت به تحویل سکه به متقاضیان نخواهند داشت.

چند پلان از 26 سال زندگی سلطان سکهچرا قیمت دلار و سکه طی روزهای اخیر نزولی شد؟اطلاعیه دادستانی تهران درباره اعدام سلطان سکهسلطان سکه اعدام شد

 

انتهای پیام/

R1012123/P1012123/S7,79/CT12 واژه های کاربردی مرتبط بانک ملی قیمت سکه بازار سکه و ارز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بانک ملی قیمت سکه بازار سکه و ارز بانک ملی قیمت سکه بازار سکه و ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۸۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت یکماهه برای خرید بسته ۶۰۰ هزار تومانی مادران دارای فرزند زیر دو سال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ دبیر قرارگاه جوانی جمعیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام این خبر گفت: مادران دارای فرزند زیر دو سال، تا یکم خرداد فرصت دارند از ۲۲۰ هزار فروشگاه متصل به این طرح خرید کنند.

به گفته آقای بهداد، سرپرستان خانوار دهک‌های یک تا سه درآمدی سراسر کشور می‌توانند با مراجعه به «برنامه کاربردی شما» از شارژ حساب خود در «طرح ملی یسنا» اطمینان حاصل کنند. 

در این طرح، به ازای هر فرزند زیر دو سال، مبلغ ۶۰۰ هزار تومان اعتبار به حساب سرپرستان خانوار واریز شده است. 

دبیر قرارگاه جوانی جمعیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مراحل قبلی "طرح یسنا "شامل ۸ استان بود، اما در مرحله جدید، مادران دارای فرزند زیر دو سال سراسر کشور می‌توانند از این بسته غذایی و بهداشتی بهره‌مند شوند و در صورتی که تخصیص‌های بعدی نیز از سوی دولت انجام شود مراحل بعدی نیز برقرار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • شرایط و قیمت فروش دایون اعلام شد + قیمت و شرایط خرید
  • آغاز دومین طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو | نوع خودرو، قیمت و زمان تحویل
  • آغاز فروش فوق‌العاده سایپا با تحویل ۳ ماهه از فردا + جزییات
  • فرصت یکماهه برای خرید بسته ۶۰۰ هزار تومانی مادران دارای فرزند زیر دو سال
  • پایان خردادماه آخرین مهلت افتتاح حساب یا تکمیل موجودی جشنواره حساب‌های قرض الحسنه پس انداز بانک ملت
  • اولین واکنش ایران خودرو به فروش پژوپارس با قیمت جدید
  • پاسخ ایران خودرو به فروش پژو پارس با قیمت جدید به متقاضیان
  • واکنش ایران خودرو به فروش پژو پارس با قیمت جدید به متقاضیان
  • دستگیری کلاهبردار فروشنده زمین غیر در ورامین/۱۸ شاکی مراجعه کردند
  • شرایط پرداخت مالیات بر ارث و قوانین جدید