Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا کیارستمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما درباره پیوستن تیروکمان جانباران و معلولین به فدراسیون تیراندازی با کمان توضیح داد: به طور قانونی پیش از این هم تیراندازی با کمان معلولین زیرنظر فدراسیون ما بود؛ اما این رشته را به فدارسیون جانبازان و معلولین تفویض کرده بودیم. اتفاقا نخستین ورزشی بودیم که کمیته بین المللی المپیک تصویب کرد بخش جانبازن و معلولین هم زیرنظر فدراسیون تیراندازی با کمان باشد؛ اما جلسه مربوط به این تلفیق، هفته قبل برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: مقدمات انتقال کامل تیراندازی با کمان جانبازان و معلولین انجام شده است و احتمالا این رشته تا پایان سال جاری به فدراسیون تیراندازی با کمان انتقال پیدا می‌کند. طبیعتا همه فعالیت‌های مربوط به تیم‌های ملی جانبازان و معلولین مانند تیم ملی تیراندازی با کمان خواهد بود و هیچ تفاوتی هم میان آن‌ها برای ما وجود ندارد.

کیارستمی درباره بودجه بخش جانبازان و معلولیت گفت: به هر حال در شرح وظایف کمیته پارالمپیک هست که به این رشته کمک کند؛ اما همه چیز از نظر اجرایی زیرنظر فدراسیون تیراندازی با کمان است.   انتخابی تیم ملی برای مسابقات ارتش‌ها بود
دبیر فدراسیون تیراندازی با کمان درباره مسابقات ارتش‌های جهان توضیح داد: ۴۰۰ نفر حدود یک ماه قبل در مسابقات انتخابی تیم ملی شرکت کردند. این انتخاب مربوط به مسابقات ارتش‌های جهان هم بود و اردوی تیم ملی از حدود ده روز قبل آغاز شد. فدراسیون تیراندازی با کمان کمک کرد که نیرو‌های واجد شرایط تیم ملی در اختیار نیرو‌های مسلح قرار بگیرند و دو مربی هم به عنوان کمکی، کنار تیم حضور دارند.

وی درباره تمرینات کم، قبل از این مسابقات گفت: قبلا بازیکنان در کوران مسابقات بودند و بعد از حدود یک ماه تعطیلی از ۱۰ روز قبل دوباره وارد اردو شدند. با این وجود شرایط تیم خوب است و بازیکنان هم در شروع کار خوب تیر زدند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: تيروکمان جانبازان ايران جهاني کيارستمي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۸۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیخ‌احمدی: داوری ژیمناستیک ایران به سطح بین‌المللی رسیده است

امید شیخ احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص وضعیت داوری ژیمناستیک ایران اظهار داشت: خوشبختانه در طی سال‌های اخیر حمیدرضا هاشمی که در کمیته فنی آسیا هم حضور دارد با حمایت فدراسیون ژیمناستیک و تلاش های خودش موفق شد شانس قضاوت در رویداد معتبر المپیک پاریس را به دست بیاورد. این مساله نشان می‌دهد داوری ژیمناستیک ایران جایگاه بسیار خوبی پیدا کرده است و حتی رئیس کمیته فنی آسیا در صحبت‌های خود از پیشرفت ژیمناستیک ایران تشکر کرد.

وی افزود: در حال حاضر دنیا، ژیمناستیک ایران را به رسمیت می‌شناسد و در بحث داوری هم روزهای موفق‌آمیزی را طی می کنیم. فدراسیون ژیمناستیک بر اساس شایسته سالاری آزمون های مختلف داوری را برگزار می کند تا بهترین ها به مسابقات بین المللی اعزام شوند.

داور بین‌المللی ژیمناستیک ایران عنوان کرد: داوران ما در دنیا قضاوت های بسیا خوبی انجام می دهند و همانند گذشته نیست که اگر ژیمناست ما در مسابقات داخلی نمره ۱۴ کسب کند در مسابقات بین‌المللی نمره کمتری کسب کند و این مسئله نشان می‌دهد داوری ژیمناستیک ایران به سطح بین‌المللی رسیده است.

شیخ احمدی تصریح کرد: در سال های اخیر داوران ما به عنوان مربی و آنالیزور حضور داشتند و همین مسئله باعث رشد فنی ژیمناست های کشورمان شده است. ما در آزمون سیکل ۱۵ که آخرین سیکل داوری بین‌المللی است نمره ۹۶ به بالا را کسب کنیم. این موفقیت‌ها مرهون حمایت های فدراسیون بوده است.

وی عنوان کرد: قطعا در آینده اخبار خوب بیشتری از ژیمناستیک خواهیم شنید. سهمیه المپیک پاریس اتفاق بسیار بزرگی برای ورزش کشور است و آغازگر یک راه پرامید برای ژیمناتسیک کشور خواهد بود.

کد خبر 6087972

دیگر خبرها

  • شیخ‌احمدی: داوری ژیمناستیک ایران به سطح بین‌المللی رسیده است
  • رکورد تیمی ریکرو ایران شکست
  • تیراندازی اهداف پروازی قطر؛ پرورش‌نیا رکورد تراپ بانوان را شکست
  • برگزاری مسابقات ورزشی پیشکسوتان سپاه در بندرعباس
  • کمک هزینه IOC در تیراندازی به افرادی که باید می رسید نرسید
  • پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟
  • پیش بینی ریاست یک چهره جدید بر مجلس آینده /پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟
  • فوتبال تاجیکستان ۵ ستاره می‌شود؟ + جدول
  • کسب عنوان نخست تیراندازی کشورتوسط بانوی سوادکوهی
  • صدرنشینی تارگت در مسابقات لیگ تیراندازی سمنان