Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-19@02:46:26 GMT

گیلان قهرمان پیکار‌های بوکس نوجوانان کشور

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۱۸۶۱۸

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز همدان ، در پایان این پیکار‌ها که به میزبانی همدان برگزار شد ، تیم‌های کرمانشاه و کردستان دوم و سوم شدند.
در بخش انفرادی و در وزن ۴۶ کیلوگرم پوریا سعیدی اصل از خوزستان و سراج الدین مومن نسب از کهکیلویه و بویر احمد، در وزن ۴۸ کیلوگرم مصطفی ریگی از سیستان و بلوچستان و امیر حسین اروج علیزاده از تهران، وزن ۵۰ کیلوگرم پوریا عبدالمالکی از تهران و حمیدرضا غلامی نژاد از همدان، وزن ۵۲ کیلوگرم رامین بابالو از کردستان و امیر بیاتی از کرمانشاه، وزن ۵۴ کیلوگرم امیر حسین کدیور از گیلان و متین جوهری از کرمانشاه، وزن ۵۷ کیلوگرم علی غلامی از کرمانشاه و عبدالله پرتنی از آذربایجان غربی، وزن ۶۰ کیلوگرم سهیل الله ورن از البرز و احمدرضا حسنوند از لرستان، وزن ۶۳ کیلوگرم امیر رضا شاکری از مازندران و مهدی حسن پور از اردبیل، وزن ۶۶ کیلوگرم فرهاد مرادی از اردبیل و اشکان سلیم از توابع تهران، وزن ۷۰ کیلوگرم بنیامین کاظمی از گلستان و فرزام صالحیان از کردستان، وزن ۷۵ کیلوگرم عرشیا شعبانی پور از گیلان و عباس عبیاوی از خوزستان، وزن ۸۰ کیلوگرم دانیال ظهیری از گیلان و آرش شاهچراغی از توابع تهران و وزن به اضافه ۸۰ کیلوگرم امین ابراهیم زاده از البرز و امیرحسین کرمی از کردستان عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی را به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این پیکار‌ها ۲۰۶ بوکسور از ۳۲ تیم به مدت ۵ روز با هم به رقابت پرداختند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: همدان بوکس قهرمانی نوجوانان کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۸۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک اتفاق تلخ برای آقای قهرمان؛ میثم دلخانی از طلای جهان دور و دورتر شد

تیم محمد بنا در مسابقات جهانی ۲۰۲۱ اسلو، چهار طلایی داشت که یکی از آنها میثم دلخانی بود. پسر مودب و چارچوب‌دار شیرازی که طلای ۶۳ کیلوگرم جهان را دو ماه بعد از المپیک در نروژ از آن خود کرد.

دلخانی در ۲۰۲۲ هم یکی از امید‌های تیم محمد بنا برای تکرار طلای جهانی سال گذشته‌اش بود که با شکستگی دستش، شوکی بزرگ در تورنمنت بین‌المللی به تیم ملی کشتی فرنگی وارد کرد.

او به جای اعزام به بلگراد، مجبور به جراحی دستش شد و مسابقات جهانی ۲۰۲۲ را به این ترتیب از دست داد. چیزی نزدیک به یک سال طول کشید که دلخانی بتواند بار دیگر وارد کورس مدعیان شود، او این بار تصمیم به ریسک گرفته بود، یک ریسک بزرگ.

میثم که دیدگاهش المپیکی بود، نخواست کارش را بعد از بهبود، بار دیگر در وزن غیرالمپیکی ۶۳ کیلوگرم دنبال کند، بنابراین به ۶۰ کیلوگرم رفت؛ وزن المپیکی پایین که البته وزن پرترافیکی در کشتی فرنگی جهان محسوب می‌شود.

در این وزن به تورنمنت بین‌المللی هم رفت و یک باخت در فینال به کرم کمال ترک داد، بعد از آن درحالیکه ایمان محمدی به عنوان ملی‌پوش ۶۳ کیلوگرم و مهدی محسن‌نژاد هم ملی‌پوش ۶۰ کیلوگرم اعزامی به مسابقات جهانی ۲۰۲۳ بلگراد انتخاب شده بودند، میثم دلخانی هم نماینده ۶۰ کیلوگرم اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو شد.

خودش خیلی زود متوجه شد که ماندنش در ۶۰ کیلوگرم آسیب‌زا و بی‌فایده است و بعد از ناکامی در بازی‌های آسیایی، اعلام کرد که تلاشش را در چرخه ۲۰۲۴ در وزن ۶۳ کیلوگرم ادامه می‌دهد.

درحالیکه ایمان محمدی هم باید در مسابقات کشوری کشتی می‌گرفت، اما به دلیل آسیب‌دیدگی از کشتی گرفتن در قم معاف شد، میثم دلخانی با شکست عرفان جرکنی قهرمان ۶۳ کیلوگرم کشور شد.

با نظر کادرفنی تیم ملی فرنگی قرار بود مسابقه انتخابی این دو کشتی‌گیر هم در جام وهبی‌امره اتفاق بیافتد، اما به دنبال تشدید آسیب‌دیدگی محمدی و بعد از آن معافیت دارویی این کشتی‌گیر، ابتدا عنوان شد دلخانی ملی‌پوش آسیایی خواهد بود و بعد از آن مسابقه انتخابی برای جهانی اوزان غیرالمپیکی بین آنها برگزار می‌شود، اما درنهایت محمدی خودش را به مسابقه انتخابی رساند و امروز (۲۶ اسفند) مسابقه انتخابی آنها در نور برگزار شد.

ایمان محمدی که قبلا در فینال لیگ برتر هم توانسته بود میثم دلخانی را شکست دهد، این بار نیز هر دو کشتی را به سود خود تمام کرد و نماینده آسیایی تیم ملی فرنگی در وزن ۶۳ کیلوگرم شد.

به نظر می‌رسد بعد از آن جراحی و همچنین ریسک ناموفق بازگشت به ۶۰ کیلوگرم، قهرمانِ جهان از فرم ایدئال و مطلوبی که بار دیگر او را صاحب دوبنده تیم ملی کند، دور و دورتر شده است.

اگر ایمان محمدی در قهرمانی آسیا صاحب مدال طلا شود، برای حضور در مسابقات جهانی آلبانی نیز انتخاب خواهد شد و دیگر شانسی برای ملی‌پوش شدن میثم دلخانی در ۲۰۲۴ باقی نمی‌ماند.

منبع: آنا

tags # کشتی سایر اخبار از حمام در خون دختران باکره تا خوردن خون کودک؛ آیا انسان راه غلبه بر مرگ را پیدا می‌کند؟ (عکس) جانور عجیبی که آنقدر رابطه جنسی برقرار می‌کند تا بمیرد! تجربه نزدیک به مرگ چیست و چه حسی دارد؟ مغز انسان چند ثانیه پس از جدا شدن سر از بدن زنده می‌ماند؟

دیگر خبرها

  • پایان مسابقات بدمینتون نوجوانان در سمنان
  • بودجه‌های فرهنگی کرمانشاه بر اساس اولویت‌ها اختصاص می‌یابد
  • برگزاری مسابقه عکاسی «کودکان شجاع مقاومت» در گیلان
  • دوئل دوباره یزدانی – قاسم‌پور نزدیک‌تر از همیشه؛ مربی هادی وفایی‌پور حق دارد یا مربی حسن یزدانی؟
  • بهترین بازیکن ایران و برزیل در لیست امیر
  • تداوم درخشش فرنگی کاران خوزستان در مسابقات بین المللی ترکیه
  • پیشنهاد امیر خان به رونی و واردی؛ به جای دادگاه، در رینگ بوکس دعوا کنید!
  • کشف بیش از یک هزار میلیارد کالای قاچاق در گیلان
  • پیمان بیابانی قهرمان وزن المپیکی کشتی کانادا شد
  • یک اتفاق تلخ برای آقای قهرمان؛ میثم دلخانی از طلای جهان دور و دورتر شد