Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - شرکت بيمه‌‌کوثر درپي وقوع زلزله مناطق غرب کشور در بيست‌ويکم آبان‌ماه سال گذشته 310ميليارد ريال به حادثه‌‌ديدگان پرداخت کرده است.
به گزارش خبرگزاري آريا، مديرعامل شرکت، ضمن بيان مطلب فوق، تصريح‌کرد: اين شرکت در ساعت‌هاي نخست حادثه براساس وظيفه‌ انساني و اجتماعي خود به ياري حادثه‌ديدگان شتافت و کمک‌هاي انسان‌دوستانه خود را به مناطق زلزله‌زده ارسال کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از اينکه شرايط بحراني منطقه تا حدودي مديريت شد و ساماندهي نسبي زلزله‌زدگان صورت گرفت، شرکت بيمه کوثر انجام وظيفه حرفه‌اي خود را در زمينه بازديد، ارزيابي و پرداخت خسارت آغاز کرد.
مجيد مشعلچي فيروزآبادي خاطرنشان‌کرد: 40تيم ارزياب خسارت متشکل ازکارشناسان خبره صنعت بيمه کشور از واحدهاي تحت‌پوشش بازديد کردند.
وي با اشاره به اينکه کارشناسان شرکت بيمه‌‌‌ کوثر به‌‌صورت 24ساعته آماده ارايه خدمات به آسيب‌‌ديدگان غرب کشور بودند، گفت: حضور مسئولان، مديران و کارشناسان ستاد و سرپرستي‌ها در کنار حادثه‌ديدگان باعث افزايش اعتماد بيمه‌شدگان شد.
مديرعامل شرکت بيمه کوثر با بيان اينکه به‌منظور تسريع در پرداخت خسارت به زلزله‌زدگان و کاهش آلام آنان برپايي چادر پرداخت خسارت سيار، افزايش مهلت قانوني ثبت‌نام و قبول اعلام خسارت تا 60روز و نيز حضور 70نيروي متخصص از 26سرپرستي سراسر کشور در مناطق زلزله‌زده انجام گرفت، بيان‌کرد: خسارت بيمه‌شدگاني که بيمه‌نامه‌هاي آنان به‌صورت قرارداد تجميعي صادر شده بود، براساس قرارداد ميان سازمان متبوعشان و شرکت بيمه‌کوثر پرداخت شد.
مجيد مشعلچي فيروزآبادي گفت: پس از پرداخت خسارت کميسيون فني بازخواني پرونده‌‌هاي خسارت زلزله‌‌زدگان مناطق غرب کشور به‌منظور رعايت حقوق بيمه‌شدگان و افزايش رضايت‌مندي ذي‌نفعان تشکيل شد.
وي تاکيدکرد: با بهره‌مندي از کارشناسان کميته ريسک و واگذاري ريسک حدود 68درصد از بيمه‌نامه‌هاي آتش‌سوزي صادر شده در اين مناطق به‌صورت اتکايي به ساير شرکت‌هاي بيمه‌اي، خسارت‌هاي ناشي از اين حادثه ضرر و زيان مالي چنداني به شرکت وارد نکرده است.
مديرعامل شرکت بيمه کوثر با اشاره به اينکه در سي‌يکم تيرماه و چهارم شهريور ماه سال‌جاري نيز زلزله بار ديگر اين مناطق را لرزاند و آسيب‌هايي به ساکنان اين مناطق وارد شد، گفت: در اين حادثه‌ها کارشناسان در اسرع‌وقت در مناطق حضور يافتند و به ياري حادثه‌ديدگان پرداختند.
مجيد مشعلچي فيروزآبادي در پايان از تلاش بي‌وقفه همکاران خود در خدمت‌رساني به حادثه‌ديدگان تقدير و تشکر کرد.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۸۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت بارش‌های بهاره به ۶ هزار هکتار از مزارع استان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: در اثر بارش برف، تندباد و سرمازدگی در فروردین امسال به چهار هزار و ۳۰۰ هکتار از مزارع کشاورزی و ۲ هزار و ۳۷۰ هکتار باغ در شهرستان‌های بویین میاندشت، فریدن، کاشان و آران و بیدگل خسارت وارد شده است.


منصور شیشه فروش افزود: این خسارت‌ها بیشتر بدنبال بارش‌های نیمه نخست فروردین بوده و فعالیت سامانه بارشی اخیر به جز آبگرفتگی در برخی مناطق جنوبی استان خسارت جدی نداشت.


او  با بیان اینکه بارش‌های همرفتی همراه با صاعقه و تگرگ در مناطق مختلف استان تا نیمه اردیبهشت ادامه خواهد داشت، افزود: کشاورزان و باغداران در زمان مقرر نسبت به بیمه اراضی کشاورزی و باغ‌های خود اقدام کنند.


شیشه فروش ادامه داد: صندوق بیمه کشور نیز لازم است به تناسب میزان خسارت‌های وارد شده به کشاورزان و باغداران غرامت پرداخت کند و نسبت به تعدیل تعرفه‌ها نیز اهتمام داشته باشد.


او گفت: برای جبران خسارت‌های وارد شده به بخش ساختمان در اثر بارندگی و زلزله نیز امکان بیمه منازل از طریق قبوض برق فراهم شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • فیلم/ خسارت زلزله ۵.۶ ریشتری در شمال ترکیه
  • (ویدئو) خسارت زلزله ۵.۶ ریشتری در شمال ترکیه
  • خسارت زلزله ۵.۶ ریشتری در شمال ترکیه + فیلم
  • تصاویری از خسارت شدید به روستاها در زلزله جدید ترکیه
  • خسارت بارش‌های بهاره به ۶ هزار هکتار از مزارع استان
  • وزیر کشور: تمام دستگاه‌ها در حال کمک به سیل‌زدگان هستند/ خسارات ناشی از سیل جبران می‌شود
  • ضرورت رسیدگی سریع‌تر به سیل‌زدگان مناطق جنوبی کشور
  • پرداخت خسارت بابت اختلال در سامانه نسخه الکترونیک
  • قطع برق برخی از مناطق سیل‌زده/ خسارت به ۱۲۳ اصله پایه توزیع برق
  • پرداخت بیش از ۴۸۱۶ میلیارد تومان خسارت توسط صندوق تامین خسارت‌های بدنی