Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-26@09:16:56 GMT

شعبه تامین اجتماعی سرپل ذهاب افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۱۸۷۵۷

به گزارش ایلنا، شعبه تامین اجتماعی سرپل ذهاب که در زلزله ٧,٢ ریشتری سال گذشته تخریب شده بود، روز گذشته پس از بازسازی با حضور مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمانشاه و روسای دستگاه‌های این شهرستان افتتاح شد.

«حمید رضا قاسمی» مدیر کل تامین اجتماعی کرمانشاه در مراسم افتتاح این شعبه، افتتاح مجدد آن پس از وقوع زلزله سال گذشته را به تمامی بیمه شدگان و کارکنان تبریک گفت و افزود: به تایید مردم سرپل ذهاب حتی یک روز هم از زمان وقوع زلزله در خدمت‌رسانی همکاران به بیمه‌شدگان و شرکای اجتماعی وقفه ایجاد نشد و با میل و رغبت و به صورت خود جوش در خدمت رسانی به مردم این مرز و بوم پیشتاز بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 قاسمی بر خدمت صادقانه به خیل عظیم بیمه‌شدگان سرپل ذهاب، خصوصا مستمری بگیران تاکید کرد و گفت: گردش مالی سالانه ٢٥٠٠ میلیارد تومانی سازمان تامین اجتماعی در استان در سال ٩٧ که تقریبا برابر بودجه جاری دستگاه‌های استان کرمانشاه است، نشان از اهمیت و نقش بی‌بدیل سازمان تامین اجتماعی در خدمت‌رسانی به شرکایِ اجتماعی است.

وی خاطر نشان کرد: سازمان تامین اجتماعی  به حدود ١١٠٠ نفر  بازنشسته در شهرستان سرپل ذهاب مستمری پرداخت می کند، لذا رضایتِ این قشر عزیز همیشه از اولویت‌های این سازمان است و در راه ارتقای سطح زندگی آنان تلاش خواهیم کرد.

قاسمی ضمن تشکر از زحمات همکاران خود در طول بازسازی ساختمان شعبه که در مدت بازسازی آن، داخل کانکس‌های مستقر در حیاط شعبه خدمت رسانی می‌کردند، اظهار امیدواری کرد: این افتتاح مایه خیر و برکت مردم عزیز شهرستان سرپل ذهاب و رضایت کامل آنان قرار گیرد.

شعبه تامین اجتماعی سرپل ذهاب در زمینی به مساحتی بالغ بر  ١١٣٨ متر مربع در دو طبقه احداث شده و دارای ١٠ هزار و ۹۷۲  نفر بیمه شده اصلی و ۱۵ هزار و ۳۲۲ نفر بیمه شده تبعی و ١١٠٠ مستمری بگیر و در حال حاضر بیش از ٣٠٠ نفر مقرری بگیر بیمه بیکاری است.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۸۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۸۰ میز خدمت تامین اجتماعی استان مرکزی در هفته کار و کارگر

علیرضا حسینی گفت: میزهای خدمت در ۱۲ شهرستان استان مرکزی و در واحدهای بزرگ و متوسط، صنعتی، تولیدی و خدماتی و همچنین مصلی‌های نماز جمعه، پاسخگوی سئوالات مختلف جامعه کار و کارگر استان مرکزی است و مشکلات مطرح شده این قشر را از این طریق به شکل ویژه بررسی می‌شود.

وی، با یادآوری نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان «جهش تولید؛ با مشارکت مردم»، گفت: این شعار مهم بیانگر اهمیت توجه به تولید ملی و نقش حیاتی مشارکت همگانی مردم در این فرمان است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: تامین اجتماعی این استان در راستای ارج نهادن و قدردانی از نیروهای کار، کارگران و بیمه شدگان در عرصه تولید، اقدامات مختلفی را در هفته کار و کارگر سرلوحه کار خود قرار داده است.

حسینی اظهار کرد: برگزاری نشست شورای راهبردی شرکای اجتماعی با حضور نمایندگان کارگر، کارفرما و بازنشستگان با محوریت بررسی مشکلات و چالش‌های حوزه کارگری، تبیین و تشریح دستاوردها و اقدامات سازمان در حوزه‌های بیمه‌ای و تقدیر از کارگران نمونه در چند واحد صنعتی استان، بخشی از این برنامه‌ها است.

وی عنوان کرد: نشست با کارگران، ارسال پیام تبیرک به کانون‌ها و تشکل‌های کارگری و برگزاری مسابقه سراسری ویژه کارگران، از دیگر برنامه‌های تدارک شده هفته کار و کارگر در استان مرکزی است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی افزود: تامین اجتماعی ارتباط مستقیم با تولید دارد و خود را موظف می‌داند که در کنار ارکان تولید، کارگران و کارفرمایان باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌ دراز
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز
  • پیش بینی صعود ۴۰هزار نفری به ارتفاعات بازی دراز
  • برگزاری ۸۰ میز خدمت تامین اجتماعی استان مرکزی در هفته کار و کارگر
  • تراز منابع و مصارف تامین اجتماعی استان مرکزی پس از ۱۰ سال مثبت شد
  • بازی‌دراز آماده میزبانی از زائران راهیان نور است
  • چگونه دوران سربازی را به سوابق بیمه تبدیل کنیم؟
  • ارایه رایگان یک میلیون و ۴۶۰ هزار خدمت آزمایشگاهی در مرکزی
  • 10هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند
  • طلب ۶۹۶ میلیارد تومانی تامین اجتماعی از کارفرمایان قمی