Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@23:33:06 GMT

استاندار زنجان را بیشتر بشناسیم

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۱۸۹۷۹

استاندار زنجان را بیشتر بشناسیم

‌‌‌استاندار‌ زنجان در جلسه امروز هیئت ‌دولت انتخاب شد. ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹ استانها زنجان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، فتح‌الله حقیقی تا پیش از معرفی به عنوان استاندار زنجان، معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی بود.

وی اصالتاً اهل ساوه است که در زمان ریاست جمهوری احمدی‌نژاد از سمت خود برکنار شد و به‌عنوان معاون سیاسی، امنیتی استاندار بوشهر و البرز به انجام خدمت پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در دولت اصلاحات فرماندار قم و معاون سیاسی استانداری این استان بود و لیسانس ریاضی و فوق‌لیسانس صنایع و مدیریت سیستم و بهره‌وری دارد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر و البرز، معاون سیاسی امنیتی استانداری قم سال‌های 1384‌ــ1381، فرماندار قم در سال‌های 1380‌ــ1378، مدیرکل امور اجتماعی و انتخابات استانداری قم در سال‌های 1377 ــ 1376، عضویت در هیئت امنای منطقه آزاد سلفچگان، عضویت در هیئت مدیره توسعه اطراف حرم حضرت معصومه(س)، رئیس اتاق فکر آمار وزارت کشور، نماینده وزارت در شورا و کمیته‌های تخصصی آمار، Gis، تبصره 16، رئیس اتاق فکر Gis وزارت کشور و عضویت در کارگروه راهبری فناوری اطلاعات، آمار و Gis وزارت کشور از جمله سوابق شغلی حقیقی است.

حضور در دانشگاه پیام نور، دانشکده فنی مهندسی، دانشگاه آزاد اسلامی، مرکز آموزش عالی ضمن خدمت فرهنگیان، دانشگاه مفید، مرکز مدیریت دولتی، دانشگاه جامع علمی کاربردی، تربیت معلم، مجتمع شاهد علی اکبر(ع) و مجتمع رزمندگان از جمله سوابق 27ساله حقیقی در بخش آموزشی است.

انتهای پیام/ش

R1377/P1377/S6,59/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۸۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معارفه معاون جدید اجتماعی فرهنگی و زیارت استانداری قم

در حاشیه جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان قم که به ریاست سید محمد آقامیری استاندار قم برگزار شد، با تکریم از خدمات ابوالقاسم مقیمی، حجت‌الاسلام سید اسماعیل حسینی مقدم به عنوان معاون جدید فرهنگی اجتماعی و زیارت استانداری قم معارفه شد.

معاون جدید فرهنگی اجتماعی و زیارت استانداری قم طی سخنانی، بیان داشت: از حسن اعتماد استاندار قم قدردانی کرده و طی دوران مسوولیت تلاش خواهیم کرد تا شاهد ارتقای سطح فرهنگی و بهبود خدمات رسانی به زائران باشیم.

حجت‌الاسلام حسینی مقدم ادامه داد: قم از نظر فرهنگی و اجتماعی قابل مقایسه با شهر‌های دیگر نیست و ماموریت و رسالت‌هایی که در این شهر باید انجام بگیرد باید متفاوت با سایر شهر‌ها باشد.

گفتنی است حجت‌الاسلام حسینی مقدم پیش از این طی سال‌های ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۷ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم را برعهده داشته است.

ابوالقاسم مقیمی نیز به عنوان مشاور معاونت فرهنگی اجتماعی و زیارت استانداری منصوب شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • چرا پدافند هوایی در تبریز فعال شده بود؟
  • ریزپرنده به آسمان تبریز نفوذ کرده است؟ /توضیحات معاون سیاسی استاندار درباره فعال شدن پدافند هوایی
  • معارفه معاون جدید اجتماعی فرهنگی و زیارت استانداری قم
  • تغییر استاندار مازندران تکذیب شد
  • علت صدای شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب چه بود؟
  • تدابیر پیشگیری از سیل از ۶ ماه قبل در استان کرمان انجام شد
  • رزمایش، علت صدای ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب
  • تمرین پدافند در پادگان ابوذر سرپل ذهاب
  • اجرای طرح «کاسبان امین» و «ناظران افتخاری»برای کنترل قیمت‌ها درقم
  • آمادگی ایجاد کمپ بین‌المللی کاراته کشور در همدان را داریم