Web Analytics Made Easy - Statcounter

اگر تا کنون در سفر به دنبال محل اسکان بوده باشید قطعا با دردسر‌های آن کاملا آشنا هستید و می‌دانید که چه کار وقت گیری است. در چنین حالتی شاید یک روز از سفرتان را از دست داده باشید و با خودتان آرزو کرده اید که،‌ای کاش کسی پیش از این که پا به سفر بگذارید این کار را برایتان کرده بود!

 به گزارش گروه بازرگانی خبرگزاری دانشجو، اگر تا کنون  در سفر به دنبال محل اسکان بوده باشید قطعا با دردسرهای آن کاملا آشنا هستید و می دانید که چه کار وقت گیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در چنین حالتی شاید یک روز از سفرتان را از دست داده باشید و با خودتان آرزو کرده اید که، ای کاش کسی پیش از این که پا به سفر بگذارید این کار را برایتان کرده بود!

آنچه که امروز در این مطلب می آموزید، قطعا شما را خوشحال خواهد کرد چرا که ما به شما یاد می دهیم که چگونه، بهترین برنامه سفر را بریزید و محل اسکان را از همین جا که در حال خواندن این مطلب هستید، اقدام به اجاره ویلا و محل اسکان خود نمایید.

خب اولین گام برای برنامه ریزی سفر این هست که کجا بریم؟

 

فرصت های گردشگری در شمال کشور

گردشگری در شمال ایران، لطف خاص خود را دارد. چه کسی واقعا دوست ندارد از زیبایی های دریای خزر، در لحظه طلوع و غروب خورشید بهره نبرد؟ یا این که کدام یک از شما دوست ندارد در جنگل های آرام پرسه بزند و با بیم لذت بخش حیوانات جنگلی، همدم صدای پرندگان جنگلی نشود؟

مسلما همه این ها با سفر به شمال کشور، فراهم می شود. البته این روزها، تفریحاتی که در شمال برای توریست ها در نظر گرفته شده صرفا جنگل گردی، و یا ساحل گردی و شنا نیست.

با سفر به شمال کشور، از استشمام هوایی تمیز برخوردار خواهید بود و از طرفی باران های گهگاهی حالتان را خیلی بهتر خواهد کرد ومناظری که در شمال ایران به تصویر کشیده شده به تو کمک می کند تا چشمت را جلا دهی و از منابع طبیعی سرزمین مان استفاده کنید.

حالا که دلت هوای آب  و هوای شمال ایران را کرد، به من بگو برای شمال گردی، پیش از بستن بار سفر کدام شهر را انتخاب می کنی؟

چرا مازندران را برای گردشگری انتخاب می کنیم؟

مازندران استانی است که سراسر سبزی، طراوت و نشاط است و دامنه سواحل آن بیش از سایر استان های شمالی است. این استان، به حدی خاطره انگیز است که محال است کسی تا کنون، یک عکس یادگاری در کنار ساحل زیبای خزر آن نداشته باشد.

 برای حضور در مازندران، انگیزه های زیادی وجود دارد! مثلا ساحل، دریا، جنگل و البته جاذبه های گردشگری متفاوت و در نهایت اقامت امن و متفاوت و راحت در ویلاها!

بهترین حالت اقامت در مازندران با اجاره ویلا

معمولا در مازندران خانه ها، یا سوئیت هایی به اجاره داده می شوند و حتی می توانید از هتل نیز استفاده کنید اما برای یک سفر متفاوت این بار دست روی اجاره ویلا بگذارید و یک سفر لاکچری و البته مقرون به صرفه را تجربه کنید.

 اجاره ویلا در شمال، در شهرک های خاصی امکان پذیر است که سراسر ویلا است و بخاطر امنیت و آسایش ساکنین، تمهیدات خاصی برای عبور و مرور در شهرک ها چیده شده که این موضوع خیال شما را راحت می کند.

مزایای اجاره ویلا در شمال و  مازندران چیست؟

معمولا ویلاهایی که در استان  مازندران به اجاره داده می شوند، در شهرک های خصوصی و ساحلی واقع شده اند که امکان گردشگری و اسکانی امن را برای شما فراهم می کنند.

 

چطور از راه دور نسبت به اجاره ویلا اقدام کنیم؟

یکی از بهترین چیزهایی که به شما کمک می کند تا بتوانید یک ویلای مورد پسند و متناسب با نیاز و بودجه خود انتخاب کنید استفاده از وب سایت های اجاره دهنده ویلا است. به عنوان مثال، وب سایت ویلایار یکی از مهم ترین و معتبر ترین و شناخته شده ترین وب سایت های اجاره ویلا است که به شما کمک می کند، نسبت به اجاره ویلا در تمام شهرهای ایران، بخصوص در شمال کشور، اقدام کنید.برای اجاره ویلا در شمال آن هم بدون واسطه روی لینک اجاره ویلا کلیک کنید.

برای مشاهده و اطلاع از جاذبه های گردشگری در شهرهای مختلف ایران، می توانید از قسمت جاذبه های گردشگری ویلایار ( یعنی اینجا ) استفاده کنید و تجربه توریست ها را بخوانید و از توصیه های آنان بهره مند شوید.

 

نحوه اجاره ویلا در ویلایار:

ویلا یار دارای امکاناتی است که به شما کمک می کند، نزدیک ترین ویلا به آن چه که در ذهن و در جیب دارید را انتخاب کنید.

امکانات و اطلاعات مهمی در ویلایار در نظر گرفته شده که به شما کمک می کند که ویلاها را ببینید و آن ها را درک کنید و بین آن ها مقایسه کنید و یک مورد دلخواه را برگزینید. 

اطلاعاتی که در ویلا یار به کاربران به صورت رایگان ارائه می شود به صورت زیر است:

لیست بلندی از ویلاهای مختلف از سراسر کشور قیمت گذاری های خاص برای ویلاها ارائه امکانات موجود در هر ویلا برای انتخاب بهتر شما اجاره ویلا با یک تماس تلفنی! برای هر وقتی که تمایل به مسافرت دارید. آشنایی با جاذبه های گردشگری مختلف نوشتن در مورد جاذبه های توریستی که تا کنون از آن ها دیدار کرده اید ایجاد وبلاگ شخصی معرفی ویلای شخصی

 

آیا امکان اجاره ویلا استخر دار وجود دارد؟

با وجود این که، بسیاری از توریست های عزیزی که به مناطق گردشگری شمال و مازندران سفر می کنند و تمایل به اجاره ویلا دارند اما اجاره ویلا استخر دار یکی از اولویت های توریست هاست.  شما نیز می توانید به تناسب شرایط اقدام به اجاره ویلا استخردار در شمال کشور کنید و از مزایای آن به طور اختصاصی بهره مند شوید.

 

یک نکته در مورد اجاره ویلای استخر دار

قبل از اجاره ویلا استخر دار به من بگو که قصد مسافرت در چه فصلی را دارید؟ آیا تابستان سفر می کنید یا در زمستان؟

معمولا افرادی که به دنبال اجاره ویلا استخر دار، به منظور، استفاده و آب تنی از استخر آن هستند، باید به فصل گردش و سفر خود توجه داشته باشند.

معمولا ویلاهای استخردار به دو صورت ارائه می شوند:

ویلای استخردار با استخر سر باز ویلای استخردار با استخر سر پوشیده

همانطور که احتمالا تا کنون حدس زنده اید، استخر سر باز در حیاط ویلا تدارک دیده شده و برای ایام گرم سال مناسب است اما استخر سر پوشیده به شما این امکان را می دهد که هم در تابستان و هم در زمستان به طور امن و کاملا اختصاصی استخر بزرگی را در اختیار داشته باشید و از فضای مناسب آن برای شنا استفاده کنید. همچنان تاکید ما برای بهره مندی از این فرصت اجاره ویلا استخر دار در خزرشهر است چرا که با استخر سر پوشیده به شما تجربه ای بیاد ماندنی هدیه خواهد کرد.

 

پیشنهاد ویلا یار برای اجاره ویلا استخر دار در شمال چیست؟

برای اجاره ویلا استخردار در شمال می توانید از هر کدام از شهرک هایی که دوست دارید دیدن کنید. انواع و اقسام ویلاها در ویلایار لیست شده اند که مشخصه استخر در آن ها کاملا مشخص است و تصاویر متعددی از این گونه ویلاها را مشاهده خواهید کرد.

ویلا یار تلاش دارد تا فرآیند انتخاب و تصمیم گیری تان را سریع، ساده و کاملا واقعی شبیه سازی کند.برای اجاره ویلا استخردار در شمال روی لینک اجاره ویلا استخردار کلیک کنید.

 به هر حال شما برای انتخاب شهرک برای اجاره ویلا انتخاب های متفاوت و گسترده ای دارید، اما چرا بیشتر مردم ایران زمین از دورترین و نزدیک ترین نقاط از دریا کنار و خزرشهر استقبال می کنند؟

شهرک توریستی دریا کنار کجاست؟

شهرک توریستی دریا کنار یکی از شهرک های ساحلی است که در نزدیکی فریدون کنار واقع شده است. این شهرک متعلق به شهرستان بابلسر است.

این شهرک یکی از قدیمی ترین و در عین حال زیبا ترین شهرک های توریستی است که در ایام سال و به طور بخصوص در ایام پایانی هفته مملو از گردشگر است.

از جمله امکاناتی که با اجاره ویلا دریاکنار نصیب شما می شود، می توان به:

اقامتی آرام و امن برخورداری از فضای سبز برخورداری از مناظر جذاب از ساختمان های شیک و فضای سبز عالی تفریحات ساحلی قایق سواری و اجاره قایق تجربه جت اسکی شنا برای آقایان و بانوان تفریحات و ورزش های غیر آبی اجاره موتور، دوچرخه و سه چرخه تجربه بازی های ورزشی مثل تنیس، فوتبال و غیره حضور در سی ساید و لذت بردن از منظره دریا و توریست ها

از جمله ویژگی های خوب دریا کنار نسبت به برخی شهرک های نزدیک و دور ساحلی این است که شما می توانید در آن، به راحتی از بانک ها و دستگاه های خود پرداز استفاده کنید. بنابراین برای تراکنش ها نیاز به خروج از شهرک و رفتن به شهرهای نزدیک ندارید.

معمولا افرادی که به دنبال مکان شلوغ و پر هیجان هستند می توانند با انتخاب دریا کنار به هدف خود برسند. دریا کنار دارای 19 خیابان است که برای رسیدن به دریا باید خیابان های زوج را مد نظر داشته باشید. مثلا خیابان 6 ام و 4 ام به دریا ختم می شوند.

برای شنا نیز اقایان و بانوان دارای ساعت های مخصوص به خود هستند که در این باره معمولا بین بازه های 8 الی 13 و 14 الی 20 تقسیم بندی می شوند.

برای اجاره در شهرک دریاکنار در بابلسر استان مازندران روی لینک اجاره ویلا دریا کنار کلیک کنید.

شهرک ساحلی توریستی خزرشهر کجاست؟

اگر برای اقامت خود در شمال کشور، به مدت کوتاه یا بلند! یا حتی در تابستان و یا پاییز و زمستان، اطمینان پیدا کرده اید، می توانید شهرک خزرشهر را برای این منظور انتخاب کنید.

خزرشهر یکی از شهرک های شمالی است که به شهرک لاکچری نشین ها شهرت دارد! به قول خود ساکنین این شهرک ساحلی، اگر می خواهید شویی از متفاوت ترین خودروهای خارجی را ببینید کافی است که به خزرشهر بروید.

در این شهرک ساکنین به صورت، صاحبان ویلا و مستاجرین، تقسیم بندی می شوند و افرادی غیر از این دو دسته، و به صورت آزاد اجازه تردد در این شهرک ندارند. بنابراین بعد از اجاره ویلا، توسط ویلایار، باید طی یک تماس، و قرار کارت مخصوص به مستاجرین را دریافت کنید تا اجاره تردد در این شهرک و استفاده از امکانات رفاهی و تفریحی آن را داشته باشید.

خزرشهر به دو دسته شمالی و جنوبی تقسیم می شود. این دو شهرک دقیقا روبروی هم قرار گرفته اند و با جاده اصلی بابلسر، از هم جدا می شوند. اما برای اتصال این دو بخش، از یک پل هوایی استفاده شده که به کمک آن می توانید به راحتی، بر روی پل تردد کرده و با پای پیاده در مدت زمانی حدود 10 تا 15 دقیقه بین شهرک ها تردد کنید.

برای این که بتوانید از ساحل دریا در خزرشهر استفاده کنید می توانید از فرصت اجاره ویلا خزرشهر شمالی استفاده کنید چرا که تنها بخش شمالی از دریا و ساحل و امکان تفریحی کنار ساحل برخوردار است. اما این بدین معنی نیست که ساکنان خزرشهر جنوبی نمی توانند از ساحل و تفریحات دریایی بهره مند باشند.

تنها تفاوتی که وجود دارد این است که ساکنین خزرشهر جنوبی، باید برای بهره مندی از ساحل و دریا، به کمک پل عبور، به شهرک شمالی بروند.

نکته مهم تر این که، شهرک، جنوبی از لول بهتری نسبت به شمالی برخوردار است. افرادی که به دنبال اجاره ویلا استخر دار در شمال هستند می توانند در این شهرک نیز به هدف خود برسند.

 

امکانات خزر شهر از نظر رفاهی و تفریحی

با اجاره ویلا استخردار در خزر شهر جنوبی و یا حتی اجاره ویلای معمولی در خزرشهر شمالی و جنوبی شما محل اسکان خود را به بهترین نحو ممکن تدارک دیده اید اما این بدین معنی نیست که کل روز خود را در ویلا سپری کنید.

با بیرون آمدن از ویلا، به غیر از آب و هوای خوب و روح نواز، مناظر چشم نوازی نیز از خزرشهر خواهید دید که چشم تان را جلا می دهد.

اما برای این که از فرصت تفریحی خود بیشترین استفاده را ببرید، چند پیشنهاد داریم:

با اجاره ویلا خزرشهر، می توانید به جاذبه های گردشگری اطراف شهرک سر بزنید و از فرصتی که دارید لذت ببرید. جاذبه های گردشگری بابلسر در چند کیلومتری شما است و به راحتی می توانید از انواع این جاذبه ها ( تفریحی – زیارتی – سیاحتی ) بهره مند شوید.

اما در داخل شهرک نیز امکاناتی برای شما فراهم است که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره داشت:

اجاره وسیله نقلیه موتوری مثل موتور ( در خزرشهر شمالی – درخزرشهر جنوبی ) اجاره وسیله نقلیه غیر موتوری مثل دوچرخه، سه چرخه ( در خزرشهر شمالی – درخزرشهر جنوبی ) شنا ( در خزرشهر شمالی – قابل استفاده برای ساکنین خزرشهر جنوبی و شمالی ) زمین های ورزشی بسکتبال، فوتبال و تنیس ( در خزرشهر شمالی – درخزرشهر جنوبی ) ورزش های آبی ( در خزرشهر شمالی – قابل استفاده برای ساکنین خزرشهر جنوبی و شمالی ) موج سواری( در خزرشهر شمالی – قابل استفاده برای ساکنین خزرشهر جنوبی و شمالی ) اجاره قایق ( در ساحل خزرشهر شمالی – قابل استفاده برای ساکنین خزرشهر جنوبی و شمالی ) آرامش سی ساید ( در ساحل خزرشهر شمالی – قابل استفاده برای ساکنین خزرشهر جنوبی و شمالی ) بهره مندی از پوشش گیاهی سر سبز و نمای جنگلی شنای بانوان از ساعت 8 تا 13 در ایام تابستان شنای آقایان از ساعت 14 تا 20 روز های تابستان

 

فضای سبز جذاب و دلپذیر کافی شاپ و رستوران در سی ساید ( کنار دریا ) امکانات تفریحی و ورزشی امکان تجربه مسابقات کشوری جت اسکی برخورداری از شعبه بانک تجارت در ورودی شهرک بهره مندی ساکنین خزرشهر از دو بخش شهرک به طور همزمان بیمارستان امکام خمینی فریدون کنار در فاصله 700 متری وجود فروشگاه های متعدد و برند های معتبر در حاشیه روبروی خزرشهر نزدیکی به جاذبه های گردشگری بابلسر، سرخرود و غیره

برای اطلاع کامل از شهرک خزرشهر، و اجاره ویلا در شهرک خزرشهر چه در بخش خزرشهر شمالی یا جنوبی روی لینک اجاره ویلا خزرشهر کلیک کنید.

راهنمای  اجاره ویلا در ویلایار به صورت آنلاین

با این اوصاف محال است تصمیم به سفر به شمال داشته باشید و هوای خزرشهر به دلتان نزده باشد. برای این که بخواهید به کمک ویلایار، اقدام به اجاره ویلا کنید می توانید ابتدا وارد سایت شده و در بدو ورود به سایت، با امکانات در نظر گرفته شده برای جستجوی دقیق تر مواجه شوید ( عکس زیر)

در لیستی که در بالا مشاهده می کنید می توانید شرایط دقیق اجاره ویلای مورد نظر خود را مشخص کنید

 در صورتی که دوست دارید ویلایی که قصد اجاره ان دارید از شرایط مکانی خاصی بهره مند باشد می توانید در فیلد نوع ملک / ویلا، این شرایط را مشاهده و انتخاب کنید. به فرض مثال برای اجاره ویلای استخر دار، می توانید مطابق عکس زیر روی استخردار کلیک کنید اما برای این منظور، شرایط دیگری نیز در نظر گرفته شده که در عکس مشاهده می نمایید.

وقتی که شرایط مورد نظر خود را مشخص کردید کافی است یک بار اینتر بزنید تا نتایج جستجو پیش رویتان لیست شود. با کمک این لیست می توانید روی هر ویلا کلیک کرده و اطلاعات خاصی در مورد ویلا مشاهده کنید که شامل موارد زیر است:

 

مساحت زیر بنای ویلا مساحت کل ویلا نوع استخر در ویلا و عکس آن ( سر پوشیده و یا سر باز ) تعداد اتاق های قابل سکونت در ویلا تعداد تخت ها برای اقامت شما میزان ظرفیت اسکان ( سقف انتخابی توسط صاحب ملک و ویلا ) فاصله ویلا و ملک به دریا و مراکز گردشگری ( به صورت پیاده و سواره ) عکس های واضح و کاملا واقعی از ویلا

می باشد.

 

کد ملک چیست و به چه کار می آید؟

 

کد ملک یکی از نشانه هایی است که برای رزرو ویلا به آن نیاز دارید. برای پیدا کردن کد ملک، وارد صفحه مربوط به ویلای مورد نظر خود شوید، و از این طریق، به پایین و سمت چپ عکس ها دقت کنید ( مثل عکس زیر و مسیر فلش )

 

برای پیدا کردن کد ملک، لازم است که یک ویلا را باز کنید و در زیر عکس آن در سمت چپ، مطابق فلش بالا کد ملک را به خاطر بسپارید. دقت کنید که برای هر ملک یا ویلا یک کد اختصاصی وجود دارد.

نکاتی پیرامون رزور ویلا

برای اجاره ویلا می توانید در تمام ایام سال، اقدام کنید معمولا برای اجاره ویلا به صورت روزانه و ماهانه و سالانه به راحتی می توانید از طریق ویلا یار اقدام کنید برای اجاره ویلا برای ایام عید نوروز، محدودیت های خاصی وجود دارد نظیر این که، لازم است حداقل یک یا دو ماه پیش از عید نوروز برای رزرو ویلا اقدام کنید. اجاره ویلا در ایام نوروز به صورت هفت روزه، ( نیمه اول عید – نیمه دوم عید ) در نظر گرفته شده و این قانون در تمام شهرک های ساحلی نظیر دریا کنار نیز یکسان است. هنگام اجاره و تثبیت اقامت خود در ویلای مشخص شده لازم است که مبلغی از اجاره را پرداخت کنید و مابقی را به بعد و هنگام اسکان واگذار کنید. همیشه نیم ساعت قبل از حضور در محل شهرک توریستی، با متصدی تماس برقرار کنید و کلید ویلا و کارت مستاجری تان را دریافت کنید. در صورتی که در ایام نوروز، یک ویلا به مدت کمتر از 7 روز خالی مانده باشد می توانید برای مدت کمتر از 7 روز نیز رزرو کنید. ( شرایط استثنایی ) قیمت های اجاره ویلا به مدت اقامت، امکانات، و نوع ویلا ارتباط دارد. در صورتی که ظرفیت افراد بیش از ظرفیت مورد پذیرش ویلا باشد باید مبلغ بیشتری پرداخت شود.

 

 در صورتی که اقامت در ویلای مورد نظر، از هر نظر مورد پسند شما بوده است، می توانید تنها کد ویلا را به خاطر بسپارید و برای مراجعه بعدی، با مراجعه به ویلایار، صرفا با بیان کد ویلا، اقدام به اجاره نمایید.

 

منبع : ویرلن

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سفر شمال ویلای شمال گردشگری ایران گردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۹۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل اولی واتکینز به آرسنال (آرسنال 0-2 استون ویلا)

اولی واتکینز گل دوم استون ویلا را به ثمر رساند.

دانلود (1.4MB)

دیگر خبرها

  • رهن کامل خانه در شهرک غرب تهران چند؟
  • نیروهای مسلح کشور در بهترین شرایط آمادگی و دفاعی قرار دارند
  • شهرک نشینان آواره به منازل خود باز نمی‌گردند
  • فیلم لحظه دستگیری زورگیران جنجالی اتوبان صدر در یک ویلا در شمال!
  • فیلم/ خلاصه بازی آرسنال ۰ - استون ویلا ۲
  • خلاصه بازی آرسنال صفر - ۲ استون ویلا
  • قوانین و مقررات ساخت‌وساز در شمال
  • گل اولی واتکینز به آرسنال (آرسنال 0-2 استون ویلا)
  • شهرک‌های خالی از جمعیت در شمال فلسطین اشغالی
  • عملیات ضد صهیونیستی در شمال رام الله + فیلم