Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - امروزه اينستاگرام به يکي از شبکه هاي اجتماعي بسيار مهم تبديل شده است. درواقع محيط کاربري و امکانات متعدد موجود در اين شبکه و پشتيباني تيم فيس بوک از آن، باعث شده است تا رشدي بسيار سريع را تجربه کند.
امروزه اينستاگرام به يکي از شبکه هاي اجتماعي بسيار مهم تبديل شده است. درواقع محيط کاربري و امکانات متعدد موجود در اين شبکه و پشتيباني تيم فيس بوک از آن، باعث شده است تا رشدي بسيار سريع را تجربه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با توجه به حضور يک ميليارد کاربر در اين شبکه، بدون شک اينستاگرام محيطي جذاب براي فعاليت تبليغاتي و بازاريابي برندها خواهد بود. با اين حال اين امر تنها زماني نتيجه بخش است که بتوانيد مخاطبان بي شماري را براي خود به دست آوريد.
در اين رابطه مجله Foundr اخيرا تحقيقاتي را در رابطه با اصول اوليه، ساده و در عين حال کاربردي براي جذب مخاطب بيش تر در اينستاگرام منتشر کرده است. درواقع اگرچه روش هاي متعددي در اين رابطه وجود دارد و مقالات متعددي نيز در رابطه با آن به چاپ رسيده است، با اين حال اغلب روش هاي معرفي شده طي يک آزمايش و تحقيق درست، بيان نشده است.
با اين حال 5 روش معرفي شده از سوي اين مجله، کاملا اثبات شده و کاربردي براي تمامي افراد است که در ادامه به بررسي آن خواهيم پرداخت.
1-اطلاعات کاملي را در قسمت بيوگرافي درج کنيد
از جمله موارد که همواره مورد غفلت برندها قرار مي گيرد، درج اطلاعات کم در قسمت بيو است. درواقع شما بايد اين قسمت را به عنوان تابلوي معرفي و نمايش توان خود، محسوب کنيد. به همين خاطر درج اطلاعات محدود، تنها به معناي قدرت و تجربه کم شما است.
در اين رابطه توجه داشته باشيد که لازم است تا در درج اطلاعات اولويت بندي درستي را ترتيب داده و نخست به سراغ موارد مهم تر برويد. همچنين ذکر لينک سايت رسمي و يا صفحه شما در ديگر شبکه هاي اجتماعي نيز از جمله موارد ضروري محسوب مي شود.
همچنين فراموش نکنيد که در آخر مي توانيد آدرس محل شرکت خود را درج کرده و يا چندين پل ارتباطي را تعيين کنيد. در اين رابطه توجه داشته باشيد که شناخت اجزاي تشکيل دهنده بيو نيز از جمله مواردي است که عملکرد شما را در جهت درست قرار خواهد داد. براي مثال عکس پروفايل و نام کاربري نيز از جمله اجزاي اين بخش محسوب مي شود که کم تر کسي نسبت به اين واقعيت آگاه است.
به همين خاطر لازم است تا يک تصوير مناسب براي پروفايل صفحه خود انتخاب کنيد که در اين رابطه لگوي برند، بهترين گزينه موجود محسوب مي شود. همچنين نام کاربري نيز بايد کاملا مرتبط با نوع کسب وکار شما و به صورتي کاملا خلاصه باشد تا افراد در سرچ کردن آن با مشکل مواجه نشوند.
2-يک استراتژي درست براي توليد محتواي خود داشته باشيد
در رابطه با استراتژي توليد محتوا، نمي توان يک دستورالعمل همگاني صادر کرد. علت اين امر به اين خاطر است که نياز، امکانات و سطح توانايي برندها با يکديگر تفاوت هايي را دارد. با اين حال قواعدي وجود دارد که با رعايت آن، شانس موفقيت شما به شدت افزايش پيدا خواهد کرد. براي مثال اين امر که در ابتداي کار خود نياز و اهداف خود را به شکلي واقع بينانه مشخص کنيد، به برنامه ريزي هاي شما چارچوبي درست را خواهد بخشيد.
همچنين لازم است تا به دنبال يک تم منحصر به فرد براي فعاليت هاي خود باشيد تا تفاوت و در عين حال انسجام لازم ميان اقدامات شما شکل گيرد. با اين حال اين اقدامات پايان کار نبوده و لازم است تا ضمن تلاش براي توليد محتواهاي چشم نواز و در عين حال ارزشمند، به تنوع کافي اقدامات خود نيز توجه داشته باشيد.
درواقع شما بايد از تمامي امکانات اينستاگرام استفاده کنيد تا در درازمدت نيز جذابيت خود را براي مخاطب حفظ کنيد. براي مثال استفاده از قابليت استوري و ارسال فيلم هاي بلندمدت، دو قابليت جديد و در عين حال کاربردي اين شبکه محسوب مي شود. به همين خاطر نبايد تنها به ارسال پست هاي رايج اکتفا کنيد. همچنين اين امر که بتوانيد سليقه و الگوي رفتاري جامعه هدف خود را پيدا کنيد، خود به بهبود اقدامات شما کمک بسياري خواهد کرد.
3-فراموش نکنيد که برگ برنده شما چشم نواز بودن اقدامات خواهد بود
اين امر که مخاطب از همان ابتداي حضور در صفحه شما، زيبايي فوق العاده اي را مشاهده کند، خود نصف مسير موفقيت شما را شکل خواهد داد. به همين خاطر است که امروزه برندهاي متعدد، تيمي حرفه اي را براي مديريت صفحات خود استخدام مي کنند. در اين رابطه فراموش نکنيد با توجه به اين امر که ماهيت اصلي اينستاگرام بر پايه ارسال تصوير شکل گرفته است، بايد حداقل يک عکاس حرفه اي را در کنار خود داشته باشيد.
همچنين سرعت پاسخگويي، درگير کردن مخاطب از طريق ايجاد چالش و مسابقه و همچنين ايجاد نظرسنجي هاي متعدد از جمله اقدامات مفيد در اين رابطه محسوب مي شود. در آخر فراموش نکنيد که براي اين شبکه اپليکيشن هاي جانبي متعددي وجود دارد که به فعاليت بهتر شما در اين شبکه کمک خواهد کرد. به همين خاطر لازم است تا موارد منتخب آن ها را مورد توجه جدي قرار دهيد. در آخر نيز از ضرورت تعامل با سايرين نيز غافل نشويد. همچنين ساخت و يا بازنشر اينفوگرافي هاي مفيد نيز خود در اين رابطه کاملا سودمند خواهد بود.
4-ساخت ويدئو را کنار نگذاريد
از جمله مواردي که به صورت روزانه مورد بازديد افراد قرار مي گيرد، ويدئوها هستند. درواقع شما در ويدئو به سطح اطلاعات به مراتب بيش تري در مقايسه با يک تصوير، دست پيدا خواهيد کرد. به همين خاطر لازم است تا آن را کاملا مهم و ضروري تلقي کنيد. اگرچه بازنشر ويدئو هاي موجود و يا حتي ايجاد زيرنويس براي موارد خارجي آن ها، از جمله اقدامات رايج محسوب مي شود. با اين حال فراموش نکنيد که ايجاد آن از ارزش به مراتب بالاتري برخوردار خواهد بود. در آخر فراموش نکنيد که فعاليت در امکانات اين شبکه نظير قابليت استوري نيز نيازمند وجود يک برنامه ريزي درست است.
5-آمارها را مورد تجزيه و تحليل قرار دهيد
اگرچه اين امر در ابتدا کمي دشوار به نظر مي رسد، با اين حال اينستاگرام امکانات ويژه اي را براي فعاليت برندهاي تجاري در نظر گرفته است. درواقع شما با فعال کردن صفحه تجاري، مي توانيد به آمارهاي بسياري در رابطه با اقدامات خود دست پيدا کنيد که شامل مواردي نظير نرخ تعامل، بازديد و به اشتراک گذاري است. با اين حال لازم است تا قبل از تغيير صفحه خود، نسبت به موارد و امکانات يک صفحه تجاري، به آگاهي کافي رسيده باشيد تا بتوانيد از آن به خوبي استفاده کنيد.
همچنين برنامه هايي نيز وجود دارد که براي فعاليت تجاري در اين شبکه لازم است تا نسبت به آن توجه کافي را از خود نشان دهيد که در ادامه به بررسي موارد منتخب آن خواهيم پرداخت.
1-Latergramme
با استفاده از اين برنامه شما مي توانيد به يک زمان بندي دقيق براي ارسال مطالب خود دست پيدا کنيد. با اين حال اين برنامه تنها براي 30 پست نخست رايگان بوده و پس از آن بايد مبلغي را به سازندگان آن پرداخت کرده و آن را خريداري کنيد.
2-Hootsuite
اين برنامه کاربردي کاملا شبيه به مورد قبلي داشته با اين حال عملکرد آن متفاوت است. درواقع با ارسال نوتيفيکيشن شما را از زمان مقرر براي ارسال مطالب، مطلع مي سازد. اين امر در حالي است که در مورد نخست شما با پيام هايي مستقيم مواجه خواهيد شد.
3-Iconosquare
اين برنامه يک سرويس تجزيه و تحليل محسوب مي شود که تمامي اطلاعات حساب شما را به صورت آماري منتشر مي سازد.
4-Websta
امروزه ضرورت استفاده از هشتگ در تمامي شبکه هاي اجتماعي به اثبات رسيده است که در اين بين اين برنامه شما را با محبوب ترين هشتگ ها آشنا ساخته و امکان ارسال تعداد زياد آن ها را فراهم مي آورد.
5-Instagress
برنامه اي است که به صورت اتومات صفحه هايي را که شباهت هايي را با فعاليت هاي شما دارند، دنبال و لايک خواهد کرد که بدون شک کار مديريت صفحه را ساده تر مي کند.
در آخر نيز لازم است تا اپليکيشن هاي موجود براي ويرايش و تهيه عکس ها و فيلم هاي باکيفيت تر را نيز مورد توجه قرار دهيد که بدون شک جذابيت بيشتري را به اقدامات شما خواهد بخشيد.
مترجم امير آل علي, پاتريک واتمن
منبع: mention - فرصت امروز

اضافه نمودن به:
نظر شما:نام:پست الکترونيکي:نظر
کد امنيتي:
پربيننده ترين مطالب روابط عمومي دايرکتوري "کارگزار روابط عمومي" ويرايش جديد منتشر مي شود
پيشنهاد ويژه معاون مطبوعاتي در ديدار با هيات رسانه‌اي تونس
نشست هم‌انديشي مديران روابط عمومي حوزه ستادي وزارت آموزش و پرورش
انتشار نخستين کتاب تخصصي در حوزه روابط عمومي بين المللي
رکورد فروش اينترنتي علي‌بابا شکسته شد: يک ميليارد دلار در يک ساعت
چگونه مراسم معرفي محصول جديد را مديريت کنيم؟
برگزاري نشست هم انديشي واحد روابط عمومي شهرداري هشتگرد با اصحاب رسانه
10 سوپرکامپيوتر برتر جهان
کارشناسان پاسخ مي‌دهند: چگونه يک ايميل بي‌نقص بنويسيم؟
برپايي نمايشگاه روابط عمومي‌ها در 28 ارديبهشت 98



مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومي
مديريت
رويدادها
روابط عمومي ايران
کتابخانه
تازه هاي شبکه
آخرين رويدادها
فن آوري هاي نو
تبليغات و بازاريابي
ايده هاي برتر
بادپخش صوتي
گزارش تصويري
پيشنهادهاي کاربران
اخبار بانک و بيمه
نيازمندي ها
خدمات
خبرنگار افتخاري
بخش اعضا
دانلود کتاب
پيوندها
جستجوي پيشرفته
موبايل
آر اس اس
بخشنامه ها
پيشکسوتان
لوح هاي سپاس
پيام هاي تسليت
مناسبت ها
جملات حکيمانه
پايان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب اين سايت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادي و معنوي اين سايت متعلق به شارا است
info@shara.ir
خبر فوري: پانزدهمين کنفرانس بين المللي روابط عمومي ايران برگزار شد/ گزارش کامل

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۹۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترجیح می‌دهیم فیلترمان کنند تا اینکه پلتفرم خود را بفروشیم

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از گیزموچاینا، بایت دنس در بیانیه‌ای اعلام است که «هیچ برنامه‌ای برای فروش تیک تاک ندارد.»

تیک تاک سهم کمی از کل درآمد و کاربران فعال روزانه شرکت بایت دنس را به خود اختصاص می‌دهد، بنابراین شرکت چینی ترجیح می‌دهد در بدترین سناریو، شبکه اجتماعی آن در ایالات متحده تعطیل شود تا اینکه آن را به یک خریدار بالقوه آمریکایی بفروشد.

بدین ترتیب به نظر می‌رسد که شبکه اجتماعی اشتراک ویدئوی کوتاه تیک تاک در آمریکا غیرقانونی شده و فیلتر شود.

بیشتر بخوانید:

درخواست رفع فیلتر این اپلیکیشن در کمیته فیلترینگ بررسی می‌شود

پیش‌تر مقامات دولت آمریکا خواهان واگذاری نمایندگی این پلتفرم چینی به فرد یا شرکتی آمریکایی شده بودند و لایحه ای را نیز در این خصوص به تصویب رساندند.

کد خبر 847209 برچسب‌ها شبکه‌ اجتماعی بایدن چین و آمریکا چین ایالات متحده آمریکا اینترنت

دیگر خبرها

  • ماجرای شبکه اجتماعی تیک تاک و ممنوعیت در آمریکا به کجا رسید؟
  • ترجیح می‌دهیم فیلترمان کنند تا اینکه پلتفرم خود را بفروشیم
  • «برمودا» همه رازها را افشا می‌کند حتی راز آقای مجری!
  • خالق تیک‌تاک شایعه‌ها را تکذیب کرد: برنامه‌ای برای فروش این شبکه اجتماعی نداریم
  • مخاطب ۶۹.۲درصدی ثمره تحو ل رسانه ملی
  • آغاز یک صبح با نشاط همراه با برنامه «صبح صبا»
  • راه اندازی سایت شبکه‌های تخصصی سمن‌های جوانان
  • واکنش عجیب و رازآلود همسر مهدی قایدی به شایعات اخیر؛ مخاطب ستاره معصومی کیست؟
  • رای مثبت سنای آمریکا به ممنوعیت تیک تاک
  • شرکت‌های تبلیغاتی اینستاگرام