Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، رضا نوروززاده، مدیرعامل این شرکت، اختیارات مدیرعامل را به حسین ابویی مهریزی، معاون مدیرعامل تفویض کرد.

 در نامه مدیرعامل این شرکت خطاب به ابویی آمده است:

«نظر به سوابق و تجربیات مفید جنابعالی و به استناد ماده ۲۶ اساسنامه شرکت ملی صنایع پتروشیمی، به منظور اداره عملیات مختلف شرکت به موجب این حکم اختیارات و وظایف مصرحه خود در اساسنامه را به جنابعالی تفویض می‌نمایم، امید است با اتکال به خداوند منان و بهره‌گیری از توان نیروهای شرکت در انجام این مهم موفق و پیروز باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

بر اساس این گزارش، با توجه به الزام اجرای قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان که رضا نوروززاده، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی را نیز شامل می‎شود، وی تا تعیین مدیرعامل جدید، اختیارات مربوطه را تفویض کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی کاردر، مدیرعامل شرکت ملی نفت هم که مشمول قانون بازنشستگی است و باید بزودی این صندلی را ترک کند، دیروز اختیارات مدیرعامل شرکت ملی نفت را به معاون خود تفویض کرد. 

کد خبر 4458264

منبع: مهر

کلیدواژه: بازنشستگی شركت ملی پتروشيمی شرکت ملی نفت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۹۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل جدید استقلال ازسوی پتروشیمی خلیج‌فارس / ترکیب صداوسیمایی برای جدال حق‌پخش با تلویزیون!

پتروشیمی خلیج فارس مدیرعامل معتمد خود برای اداره باشگاه استقلال را انتخاب کرده است. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ بعد از واگذاری قانونی مالکیت باشگاه استقلال تهران به پتروشیمی خلیج فارس و چند شرکت زیرمجموعه آن، حالا رایزنی‌ها در مورد مدیرعامل بعدی آبی‌ها شروع شده و آنچه که مسلم به نظر می‌رسد خروج علی خطیر از جمع مدیران استقلال است.

حالا با بررسی‌ها مشخص شده به احتمال بسیار زیاد سردار احمد شهریاری مدیرعامل سابق باشگاه منحل شده صباباتری که در استقلال هم سابقه عضویت در هیأت مدیره را دارد، به عنوان مدیرعامل جدید معرفی خواهد شد.

ابر هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس مالک ۸۵ درصد مالکیت استقلال است و همه کرسی‌های هیات مدیره در اختیار این مجموعه عظیم اقتصادی با سود سالانه بیش از ۱۴۰ همت قرار دارد و هر فردی که این پتروشیمی بخواهد، بر کرسی مدیرعاملی استقلال تکیه خواهد زد.

رییس فعلی پتروشیمی خلیج فارس کسی نیست جز عبدالعلی علی عسگری رئیس پیشین سازمان صداوسیما... احمد شهریاری نیز در دوره مدیریت علی عسگری ، مرد شماره دو رسانه ملی و معاون پشتیبانی صداوسیما بود.

حالا به نقل از منابع موثق و مستقل، احمد شهریاری با دستور رفیق نزدیک خود مدیرعاملی استقلال را خواهد پذیرفت تا آبی ها دیگر مشکل مالی نداشته باشند و البته با ریخت‌وپاش‌ها و دزدی‌های ریز و درشت مدیران سابقش، بدهی‌های چندصد میلیاردی خلق نکنند.

گفته می‌شود تغییرات مدیریتی استقلال فعلا تا پایان فصل جاری مسابقات انجام نخواهد شد و به دلیل شرایط حساس باشگاه در کورس قهرمانی، قرار نیست تا خردادماه کسی جابجا شود.

همچنین گفته می‌شود با ورود شهریاری، ترکیب هیأت مدیره هم زیر و رو خواهد شد و در بهترین حالت تنها علی آقامحمدی در آن باقی خواهد ماند. از نام هاي بزرگی برای هیأت مدیره نام برده شده که هر کدام از آنها وزنه ای در نهادهای حاکمیتی هستند و اغلب سابقه حضور در استقلال را دارند. 

حالا بیش از هر زمان دیگری، شانس استقلال برای بهره‌برداری از حق پخش تلویزیونی واقعی خود بالا رفته و شهریاری با آشنایی از پیچ و خم قانونی این بحث، می‌تواند آبی‌ها را به حق ديرينه خودشان برساند. طبیعی است که اگر شهریاری و علی‌عسگری موفق شوند، پرسپولیس هم از این امتیاز برخوردار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مدیرعامل جدید استقلال ازسوی پتروشیمی خلیج‌فارس / ترکیب صداوسیمایی برای جدال حق‌پخش با تلویزیون!
  • مدیرعامل جدید استقلال ازسوی پتروشیمی خلیج‌فارس
  • ۹۰ درصد نیرو‌های پتروشیمی ایلام بومی هستند
  • تقویت جایگاه مدارس مستلزم رفع محدودیت‌ها و تفویض برخی اختیارات است
  • تفاهم شرکت ملی صنایع مس و بانک شهر در راستای تامین مالی و توسعه صادرات
  • بیانیه شماره یک مالک جدید استقلال/ پتروشیمی خلیج فارس اعلام وضعیت کرد!
  • اولین پیام رسمی مالک جدید استقلال به آبی‌پوشان!
  • اولین واکنش پتروشیمی خلیج فارس به خرید استقلال
  • تکمیل زنجیره ارزش، گلوگاه «جهش تولید» در صنعت پتروشیمی است
  • بازدید میدانی مدیرعامل شرکت ملی مس از طرح‌های توسعه‌ای مجتمع مس سرچشمه