Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین ثوری، رئیس فدراسیون بوکس گفت: شرایط سنی بازیکنان حاضر در مسابقات قهرمانی کشور برای حضور در قهرمانی آسیا سال آینده هیچ مشکلی ندارد و این نفرات می‌توانند در آن مسابقات حضور پیدا کنند. ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹ ورزشی رزمی نظرات

حسین ثوری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص برگزاری مسابقات قهرمانی کشور رده سنی نوجوانان در همدان اظهار داشت: این مسابقات در سطح بسیار بالایی از لحاظ کمی و کیفی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای اولین بار در این رده سنی 206 بوکسور از 31 استان حضور داشتند و ما شاهد مسابقات بسیار خوبی بودیم و از لحاظ کمی نیز حضور این تعداد بوکسور بی‌نظیر بود. ما این رقابت‌ها را بر اساس شرایط رده سنی مسابقات قهرمانی آسیا که زیر 16 سال است و تیرماه سال آینده  برگزار خواهد شد، برگزار کردیم.

وی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود نفرات برتر این مسابقات شرایط سنی حضور در مسابقات قهرمانی سال آینده را ندارند، گفت: اولا نگاه ما یک ماه، دو ماهه و یک ساله نیست و در حال برنامه‌ریزی چند ساله هستیم. نگاه ما روی المپیک 2024 و بازی‌های آسیایی دوره آینده در چین و کشف استعداد‌های بوکس در کشور است. این بچه‌ها مواد خوراکی نیستند که تاریخ مصرف آنها تمام شود و تازه در ابتدای راه هستند.

رئیس فدراسیون بوکس خاطرنشان کرد: با توجه اینکه قرار است مربی کوبایی در ماه‌های آینده به ایران بیاید، برنامه ما این است تا این نفرات و افراد رده سنی جوانان به مدت 2 تا سه تحت نظر او باشند تا بتواند برنامه‌های خود را برای بازی‌های آسیایی پیاده کند. شرایط سنی بازیکنان حاضر در مسابقات قهرمانی کشور برای حضور در قهرمانی آسیا سال آینده هیچ مشکلی ندارد و این نفرات می‌توانند در آن مسابقات حضور پیدا کنند و ما دچار هیچ اشتباهی نشدیم.

ثوری در پایان خاطرنشان کرد: هفته آینده نیز مسابقات استعدادهای برتر را در زاهدان برگزار می‌کنیم. در این مسابقات 31 استان با 10 سهمیه حضور خواهند داشت و مسابقات در رده سنی 13، 14 و 15 سال برگزار خواهد شد تا در سالیان آینده از آنها در رده سنی نوجوانان استفاده کنیم. با توجه به اینکه در رده سنی نونهالان مسابقاتی در قهرمانی آسیا نداریم ما از الان در حال برنامه‌ریزی برای حضور آنها در المپیک جوانان هستیم.

انتهای پیام/

R1434/P1435/S3,30/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۹۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جعفری: پیشنهاداتی دارم اما اولویت تیم شهر خودم است

سرمربی تیم فوتبال بانوان خاتون بم گفت: برای فصل جدید لیگ برتر فوتبال بانوان پیشنهاداتی به من شده اما اولویتم مربیگری تیم شهر خودم است. - اخبار ورزشی -

مرضیه جعفری با اعلام این خبر به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: اولویت من تیم شهر خودم است و این تیم مثل بچه من است. البته به من از دو سه تیم پیشنهاد شده است، اما فعلا هنوز تیم شهرم اولویت من است.

وی درباره برنامه تمرینی شاگردانش برای حضور در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا اظهار کرد: قرار است با مسئولان باشگاه صحبت کنم تا شرایط و برنامه‌های تیم را برای شرکت در مسابقات جام باشگاه های آسیا بررسی کنیم.

چترنور: سقف قرارداد فوتبال بانوان یک میلیارد تومان است

 

سرمربی تیم فوتبال خاتون بم درخصوص دهمین قهرمانی تیمش در لیگ برتر فوتبال بانوان اظهار کرد: من کاری به سایر تیم‌ها ندارم فقط هر جایی که بودم دلم می خواست تمام تلاشم را بکنم تا تیم به ایده آل ترین شرایط برسد و شاگردانم هم همه تلاش خودشان را کردند. همیشه از کودکی اول بودن برام مهم بود و خدا هم در این راه کمک‌مان کرده است بچه‌ها خواستند و تمام تلاش خود را کردند.

وی به مربیگری خاص خودش اشاره و خاطرنشان کرد:  شاید شرایط مربیگری من خاص و سخت است و همیشه فوتبالیست‌ها به من می‌گویند ما حاضریم ده بازی انجام دهیم اما یک جلسه سر تمرین شما نباشیم، چون شرایط تمرین سخت است.

جعفری همچنین به اتحاد و همدلی شاگردانش برای رسیدن به قهرمانی اشاره کرد و افزود: ما همیشه یک هدف داشتیم و آن هم خوشحال کردن مردم شهرمان بوده است و در این راه هم خدا خیلی به ما کمک کرده است و شاگردانم هم خیلی تلاش کرده‌اند و از جانشان گذشته اند و اتحاد و همدلی خیلی مهم بوده است. من همیشه بیرون از زمین خیلی رفیق هستم اما داخل زمین شرایط فرق دارد و شاگردانم واقعا با جان و دل برای من بازی کرده‌اند و حرف گوش کن بوده اند.

وی در ادامه به شرایط سخت تیمش در نیم فصل دوم لیگ برتر تاکید کرد و افزود: شرایط خیلی سخت بود ما با از دست دادن ملیکا محمدی از لحاظ روحی روانی و فنی خیلی ضربه خوردیم اما همه خواستند و با هم صحبت کردیم که یک هدف داریم و آنچه اول فصل همه خواستند.

مربی خاص فوتبال بانوان درخصوص حس کسب دهمین قهرمانی لیگ برتر فوتبال بانوان اظهار کرد: قهرمانی تیم ما در لیگ برتر دو حس خوشایند و ناخوشایند داشت حس ناخوشایندش به دلیل نبودن ملیکا محمدی بود لحظه قهرمانی نبود میلکا و دو بازیکن مصدوم تیم خیلی شرایط را برای من سخت می‌کرد از طرفی شرایط خیلی خوشایندی که ما توانسته ایم به هدف و قولی که داده بودیم برسیم و مردم شهر خوشحال شوند.

وی در پایان درخصوص دو بازیکن مصدوم تیمش گفت: دو بازیکن مصدوم دیگر روند درمانی را طی می‌کنند و هنوز مشخص نیست به جام باشگاه‌های آسیا برسند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • ملایر، میزبان بوکس قهرمانی نوجوانان ایران
  • جعفری: پیشنهاداتی دارم اما اولویت تیم شهر خودم است
  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس
  • حضور کشتی‌گیران سه کشور خارجی در جام صفوی قطعی شد
  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا
  • برگزاری لیگ کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • اعزام دختران بیلیارد کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴
  • پیروزی شطرنج‌بازان ایران در دور دوم شهرهای آسیا
  • ۲ مازندرانی رتبه‌های برتر اتوموبیلرانی کشور را تصاحب کردند