Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اروميه- ايرنا- مدير امور آب و فاضلاب شهري نقده با اشاره به اينکه با حمايت دولت تدبير و اميد تاسيسات فاضلاب اين شهرستان بعد از 13 سال به بهره برداري رسيد، گفت: براي اجراي طرح 300 ميليارد ريال هزينه شد.

محمدرضا زينال پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: تاسيسات فاضلاب شهرستان نقده در زميني به مساحت 30 هکتار از سال 1382 شمسي کلنگ زني شده بود و در اوايل شروع به کار دولت تدبير و اميد حدود 15 درصد پيشرفت فيزيکي داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اضافه کرد: با حمايت دولت تدبير و اميد 60 درصد از اعتبار 300 ميليارد ريالي اين طرح اختصاص يافت و در نهايت بعد از 13 سال با حضور وزير وقت نيرو به بهره برداري رسيد.
وي ادامه داد: کمبود اعتبارات عمراني و بروز نبودن سيستم تصفيه خانه از مهمترين عوامل عقب ماندگي اين طرح بود.
مدير امور آب و فاضلاب شهري نقده با اشاره به اينکه حدود 27 هزار و 500 فقره مشترک آب در اين شهرستان وجود دارد، بيان کرد: با بهره برداري از اين تاسيسات 96 درصد جمعيت شهري نقده به شبکه فاضلاب مدرن متصل شده است.
زينال پور اعلام کرد: چهار درصد باقي مشترکان آب نيز تا 6 ماه آينده به تصفيه خانه فاضلاب مدرن متصل مي شوند.
وي گفت: جلوگيري از تخريب محيط زيست و حفظ بهداشت عمومي شهروندان از مهمترين اهداف اجراي طرح تصفيه خانه فاضلاب مدرن است.
به گزارش ايرنا شهرستان 125 هزار نفري نقده با 92 روستاي تابعه در فاصله 80 کيلومتري جنوب شرقي شهر اروميه قرار دارد.
9918/3072
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۹۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت سیل به تاسیسات آبفای تفت یزد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از روابط عمومی شرکت آبفای تفت، " فرامرز شاکری شمسی" یکشنبه شب میزان بارش این شهرستان در چند روز گذشته را بیش از ۵۰ میلیمتر عنوان کرد و افزود: جاری شدن سیلاب باعث خسارت به جاده ها، تاسیسات و ابنیه در شهرستان تفت شد.

وی ادامه داد: همچنین با ورود سیلاب به شبکه‌های فاضلاب و تصفیه خانه‌های تفت و اسلامیه باعث ایجاد حوادث و خسارات زیادی به این مجموعه ها شد.

شاکری شمسی با اشاره به پایداری تامین و توزیع آب شرب در طول بارندگی های اخیر تصریح کرد: با همت پرسنل این امور در رفع سریع اتفاقات خللی در خدمت رسانی به مشترکان و شهروندان ایجاد نشده است.

دیگر خبرها

  • پروژه‌های بهداشت و درمان عقب ماندگی‌های قزوین را بهبود می‌بخشد
  • پیشتازی قزوین در مولدسازی دارایی‌های مازاد
  • آیین بهره‌برداری از پروژه‌های سازمان پسماند شهرداری اصفهان آغاز شد
  • بهره‌برداری از ۱۱۰۰ پروژه عمرانی در قالب مصوبات سفرهای استانی در دولت سیزدهم
  • ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در کشور به بهره برداری رسید
  • قصه فاضلاب بندرعباس و تدبیر دولت ‌برای پایان بی‌تدبیری‌ها
  • ضرورت تکمیل طرح مدرن فاضلاب شهری هشترود
  • نمایشگاه دست سازه‌های هنرجویان هنرستان دخترانه در شهرستان نقده
  • خسارت سیل به تاسیسات آبفای تفت یزد
  • لزوم تکمیل طرح مدرن فاضلاب شهری هشترود