Web Analytics Made Easy - Statcounter

زلزله سال گذشته استان کرمانشاه یکی از حوادث تلخ تاریخ ایران بود که موجب شد بسیاری از خانواده‌ها عزیزان خود را از دست دهند و خانه و زندگی آنان نابود شود.

رسانه‌ها از مصائب زلزله بسیار گفته اند، اما هنوز تک روایت هایی هست که گفته نشده اند و البته گوش هایی هم هست که باید آنها را بشوند. یکی از این روایت‌ها صحبت‌های «فرهاد صفری» است که «شیرین»ترین افرادش را در زلزله از دست داده است؛ همسر و دو فرزندش!

فرهاد از مشکل خود بعد از گذشت یکسال از زلزله گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که به نظر می رسید این حالا آرام تر از روزهای زلزله است با صدای آرامش از شب حادثه گفت؛ «وقتی جسد همسرم رو کنار زدیم آرین ۳ ماهه زیر بغل همسرم بود در حقیقت همسرم برای نجات جان پسرمان او را درآغوش گرفته و مانع مرگ فرزندمان شده بود.»

این عکس از «فرهاد صفری» بازتاب بسیار زیادی داشت و گفته شد که دولت آلمان این تصویر را روی قوطی های شیر خشک به منظور هم دردی با زلزله زدگان چاپ کرد.

 

شروع گفت‌وگو همین قدر هولناک بود. آرامش فرهاد، البته زیاد طول نمی‌کشد، ابروهایش را در هم پیچید و به ناگاه ادامه داد «من و بسیاری از مردم از دست مسئولین خیلی ناراحت هستم برای کسی که هیچ چیزی ندارد شرایط گذاشتن برای ساخت خانه و زندگی همچون پرداخت وام که زن و دوتا بچه اش را از دست داده سزاوار نیست.»

به همان سرعت خشمش فروکش می کند و ادامه می دهد «این همه آوار روی سرم خراب شده، حالا باید برای ساخت خانه خراب شده‌ام بدهکار دولت بشم، روستا و زندگیم را رها کردم چون توانایی پرداخت قسط و وام را ندارم، الان نیاز به همدردی و درک کردن و گوش دادن به حرفای دل بنده است»

فرهاد حرف‌هایش را قطع می‌کند، بلند که می‌شود برود انگشتش را به سمت کانکس کناری‌اش می گیرد و با صدایی که بغض لرزان است می‌گوید «عین روانی‌ها روی خونه خراب شده‌ام یکی دو ساعت گریه میکنم و دوباره بر میگردم توی کانکس، اما همچنان خانه من با این فرزند آواره در انتظار کمک هستیم. آلمانی ها برای همدردی با زلزله زدگان عکس من را روی شیرخشک بچه هایش چاپ کردند، آن وقت در کشور خودم باید از اقساط وام فراری باشم.»

فرهاد صفری ناراحت تر از پیش مصاحبه را ترک کرد و شاید به این فکر میکرد که چطور کودک یکساله‌اش را با این خاطرات هولناک بزرگ کند. هر چه که بود فهمیدم که مشکلات این بار کوه دل «فرهاد» را خراش می دهند، چرا که او «شیرین»ترین خاطراتش را با دستهایش دفن کرده بود.اخبار ۲۴ ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

این عکس در فضای مجازی بسیار دست به دست شد. تصویر فرهاد روی قوطی شیر خشک نقش بسته است. او در مصاحبه‌اش به این تصویر اشاره کرد.

منبع: ساتین

کلیدواژه: زلزله کرمانشاه عکس زلزله کشته شدگان زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۹۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت تلخ و دردناک مچ پای فرنکی دی یونگ پس از برخورد با فده والورده + عکس

هشدار: تماشای این محتوا به افراد حساس و درگیر بیماری‌های قلبی توصیه نمی‌شود

طرفداری | شب گذشته (یکشنبه) و در دیداری حساس از هفته سی و دوم رقابت‌های لالیگا فصل ۲۰۲۳/۲۴، رئال مادرید با نتیجه ۲-۳ بارسلونا را شکست داد و فاتح ال‌کلاسیکو شد.

رئال مادرید 3-2 بارسلونا؛ بلینگُل دروازه قهرمانی را در ال‌کلاسیکو باز کرد 

یکی از اتفاقات مهم و البته تلخ این مسابقه‌، مصدومیت فرنکی دی یونگ پس از برخورد شدید با فده والورده بود. در دومین دقیقه از وقت‌های تلف شده نیمه اول، فرنکی دی یونگ و فدریکو والورده هر دو برای تصاحب توپ و شوتزنی اقدام کردند که برخورد شدیدی بین آن‌ها شکل گرفت. دی یونگ پس از این صحنه، نقش بر زمین شد و نتوانست به بازی ادامه دهد. هنوز شدت آسیب دیدگی هافبک هلندی بارسلونا مشخص نشده و معلوم نیست که او تا چه مدت از میادین دور خواهد بود، با این حال برخی رسانه‌ها از پایان یافتن فصل برای این بازیکن و برخی دیگر از غیبت یک ماهه او خبر داده‌اند.

تصویر زیر، وضعیت تلخ و دردناک مچ پای فرنکی دی یونگ پس از برخورد با فدریکو والورده را نشان می‌دهد:

بدون شرح

 

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  •  مراسم روز جهانی زمین پاک در خانه محیط زیست آستارا
  • مرد میانسال با دیدن مرد غریبه در منزلش مرتکب قتل شد
  • انکار عجیب یک قتل / قاتل می‌گوید مقتول زنده است
  • انکار عجیب یک قتل | قاتل می‌گوید مقتول زنده است
  • وقتی زلزله می‌شود در اعماق زمین چه خبر است؟
  • وضعیت تلخ و دردناک مچ پای فرنکی دی یونگ پس از برخورد با فده والورده + عکس
  • متهم به قتل در دادگاه: پشیمان نیستم
  • صحنه روبه‌رو شدن یک مرد با همسر خیانتکارش و مرد غریبه | ۱۰ بار دیگر هم زنده شود باز او را می‌کشم
  • قتل اسیدی مرد جوان با انگیزه مرموز!
  • راز جسد اسیدی در بشکه آبی فاش شد