Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@00:15:15 GMT

تبیین حقوق شهروندی موجب حفظ منزلت مردم می شود

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۱۹۴۸۶

تبیین حقوق شهروندی موجب حفظ منزلت مردم می شود

تبریز - ایرنا - فرماندار هریس گفت: تبیین حقوق شهروندی موجب حفظ شان و منزلت مردم و مسوولان می شود.

به گزارش ایرنا، علی محمودی روز چهارشنبه در جلسه مشترک شورای اداری و تبیین صیانت از حقوق شهروندی در ادارات شهرستان هریس افزود: حقوق شهروندی در ادارات به عنوان مساله کلیدی جامعه باید تبیین شود.
وی اجرایی شدن قانون حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع در ادارات از سوی مسئولان و کارکنان را خواستار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار هریس همچنین از شروع عملیات عمرانی و افزایش اعتبارهای عمرانی این شهرستان به 200 میلیارد ریال خبر داد و اظهار داشت: کارخانه تولید پنل های خورشیدی و کارخانه تولید شیشه در شهرک صنعتی بیلوردی هریس راه اندازی می شود.
محمودی ادامه داد: با شروع به کار این کارخانجات و اتمام طرح های عمرانی شاهد رونق اقتصادی و صنعتی و کاهش افرادجویای کار در این شهرستان هستیم.
وی از کسب رتبه 4 استان در سامانه کارا با تصویب 45 میلیارد ریال، کشت دانه های روغنی کلزا در 70 هزار هکتار و اجرای آبیاری تحت فشار در یک هزار و 250 هکتار در این شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به سهم 25 میلیون متر مکعبی سد آرباطان هریس در تامین حق آبه اراضی پایین دست و تخصیص مجدد حق آبه سد آرباطان و آب گیری این سد شاهد رونق صنعت کشاورزی و گردشگری در این منطقه هستیم.
محمودی از ادارات آموزش و پروش هریس و خواجه خواست تا با اداره جهاد کشاورزی در خصوص استفاده از مدارس بلا استفاده توسط جوانان جویای کار برای کشت و ترویج گیاهان گلخانه ای همکاری کنند.
شهرستان هریس با حدود 70 هزار نفر جمعیت در 70 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.
7227/8023/518

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي شوراي اداري حقوق شهروندي فرماندار هريس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۹۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) لحظه بلعیده شدن خودرو‌ها در سیل تسوج

سیل در رودخانه روستای انگشتجان از توابع تسوج موجب خسارت به سه خودرو شد.

به گزارش فارس، محمد مطهری فرماندار شهرستان شبستر ضمن تاکید بر هشدار‌های مکرر هواشناسی گفت: علی رغم هشدار‌های هواشناسی تعدادی از گردشگران جهت رفتن به ارتفاعات روستای انگشتجان خودرو‌های خود را در بستر رودخانه پارک می‌کنند و خودشان به سمت ارتفاعات می‌روند.

وی افزود: جاری شدن سیل در مسیر رودخانه موجب خسارت به سه خودروی این گردشگران شد که خوشبختانه هیچ خسارت جانی وجود نداشته و نیرو‌های ستاد بحران شهرستان در محل حضور یافته و خودرو‌ها به بیرون کشیده شد.

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی    

دیگر خبرها

  • ۶ پرونده نقض حقوق شهروندی در مازندران بررسی شد
  • نجات خانواده ۱۱ نفره گرفتار در کوه «اکوز داغی» شهرستان هریس
  • آبگرفتگی و سیلاب در ۴ شهرستان خراسان رضوی
  • ۴ شهرستان خراسان رضوی دچار سیلاب و آبگرفتگی شد
  • (ویدیو) لحظه بلعیده شدن خودرو‌ها در سیل تسوج
  • مکتب امام صادق(ع) جامعه اسلامی را به سوی درستی هدایت کرد
  • انقلاب اسلامی ایران ادامه دهنده مکتب امام صادق (ع)است
  • ضرورت گفتمان سازی و تبیین راهبرد جامع برای تحقق شعار سال
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه پاسداشت هفته عقیدتی در شهرستان زابل
  • برای رفع اشکال کارت منزلت شهروندی چه کار کنیم؟+ نشانی مراکز