Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@21:13:19 GMT

فرماندار مشهد نیامده به سیستان رفت

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۱۹۵۳۶

فرماندار مشهد نیامده به سیستان رفت

به گزارش خبرنگار مهر، احمد موهبتی که مرداد امسال از فرمانداری تربت حیدریه به فرمانداری مشهد آمده بود و کارش را در پایتخت معنوی کشور آغاز کرده بود امروز به عنوان استاندار سیستان و بلوچستان منصوب شد.

طی چند روز آینده نیز قرار است استاندار خراسان رضوی و چند معاونش و شهردار مشهد به دلیل اجرای قانون بازنشستگی از سمت های خود کنار بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4458272

منبع: مهر

کلیدواژه: تغییر استانداران سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۹۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار سیستان وبلوچستان برتوسعه شرکت‌های دانش بنیان تاکیدکرد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، استاندار در بازدید از پارک علم و فناوری استان گفت: این استان دارای دو منطقه آزاد و یک منطقه ویژه اقتصادی است که بر این اساس باید بر پایه صادرات، تولید محصول داشته باشیم.
محمد کرمی با اشاره به موضوع پشتیبانی دیجیتال دستگاه‌ها گفت: دستورات و اقدامات آموزشی لازم برای بهره‌مندی از شرکت‌های داخل استان انجام شده و به دستگاه‌ها نیز برای بهره گیری از شرکت‌ها و مجموعه‌های داخل استان تاکید شده است.
استاندار سیستان وبلوچستان اذعان کرد: حضور شرکت‌های دانش بنیان در حوزه اقتصاد دریا، حوزه کشاورزی و معادن مهم است و با ایجاد شرکت‌های مختلف در این حوزه‌ها و بهره گیری از ظرفیت‌های نهفته به تولید محصولات و ایجاد کارخانه‌های متنوع دست خواهیم یافت.
وی با اشاره به حضور شرکت‌های توزیع از استان‌های دیگر در این استان گفت: فقط در منطقه سیستان ۴۰ هزار کارت بازرگانی، مجوز واردات ۹۰۰ قلم کالا و مجوز‌های که مختص استان سیستان و بلوچستان است داریم که با توجه به این پتانسیل‌ها می‌توان شرکت‌های توزیع را در داخل استان ایجاد نمود.
کرمی با بررسی دلایل تشکیل نشدمن شرکت‌های دانش بینان در استان افزود: دانشگاه‌ها باید از دوران دانشجویی و دانش آموزی جوانان و نوجوانان را با عرصه کار و فعالیت تولیدی آشنا کنند و فقط به ارائه مطالب تئوری اکتفا نکنند.
استاندار تصریح کرد: از جوانان به خصوص جوانان خوش استعداد این استان انتظار می‌رود که در تشکیل شرکت‌های دانش بنیان و تعاونی‌های دانش بنیان حضور فعال داشته باشند.
وی به اهمیت پتانسیل و آموزش‌های انجام شده حوزه تجارت اشاره کرد و گفت: بحث کریدور شمال و جنوب، حضور کشور‌های آسیای میانه و همچنین کشور‌های اطراف دریای خزر از عوامل گسترش تجارت در استان است که باید به نحو مطلوب از آنها بهره‌برداری کنیم.
استاندار در پایان به همکاری بانک‌ها، حضور اساتید، بومی سازی دستور العمل ها، طراحی و برنامه ریزی دقیق کار‌ها و برگزاری جلسات با حضور بانک ها، مدیران کل و مجموعه اعضا پارک علم و فناوری تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • سه هزار قطعه زمین در بخش احمدآباد مشهد به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت
  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است
  • تغییر مسیر پرواز مسیر تهران زاهدان مشهد بعلت شرایط نامساعد جوی
  • فرماندار مشهد:طرح نهضت ملی مسکن از اقدامات خوب دولت سیزدهم است
  • مهلت یک ماهه فرماندار مشهد به مسئولان بینالود
  • ارزیابی عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی
  • استعدادهای برتر ادبی و هنری سیستان و بلوچستان حمایت شوند
  • استاندار سیستان وبلوچستان برتوسعه شرکت‌های دانش بنیان تاکیدکرد
  • برقراری پرواز و افزایش ظرفیت صندلی با نرخ مصوب
  • اعتراض دانشجویان دانشگاه سیستان به انتصاب مجدد مدیر متخلف