Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،آیت الله سید علی اکبر قریشی نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری صبح امروز در همایش یاوران وقف که با حضور مسولان استانی و اصحاب رسانه در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه برگزار شد، به اهمیت وقف از دیدگاه ائمه اطهار علیهم السلام پرداخت و وقف را صدقه جاری عنوان کرد و افزود: وقف دری از در‌های رحمت خداوند است که باعث حل مشکلات اقتصادی در جوامع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:وقف موجب ماندگاری مال و اموال انسان می شود که اجر آن تا قیامت به واقف داده می شود.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که واقفان خیراندیش علاوه بر دنیا در آخرت هم پاداش می گیرند گفت: وقف کردن باعث حل مشکلات جامعه و تداوم باقیات الصالحات برای واقفین می شود.

در ادامه این همایش از تعدادی از مدیران اجرایی استان و رسانه های فعال در فرهنگ سازی وقف با اهدای جوایز و لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/م

برگزاری همایش یاوران وقف در ارومیه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اوقاف و امور خیریه ائمه اطهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۹۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات جستجو پیکر فرد غرق شده در نازلوچای ارومیه ادامه دارد

دریافت 56 MB

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: عملیات جستجو پیکر فرد غرق شده در نازلو چای ارومیه کماکان ادامه دارد.

کد خبر 6090129

دیگر خبرها

  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • نقش حیاتی تولید در گره گشایی مشکلات جامعه
  • همایش تجلیل و تکریم شوراهای اسلامی شهرستان قشم
  • رشد اقتصادی کشور در گرو بهبود شرایط زندگی کارگر است
  • رسانه‌های بیگانه چگونه زنان را عامل رسیدن به اهداف خود می کنند؟
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شورا‌های در رفع مشکلات مردم استفاده می‌کنیم
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شوراها استفاده می‌کنیم
  • عملیات جستجو پیکر فرد غرق شده در نازلوچای ارومیه ادامه دارد
  • تجلیل از شورا‌های برتر شهر و روستا در قم 
  • تجلیل از فعالان حوزه حمل و نقل در استان همدان