Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@04:09:02 GMT

کفاشیان: ریشه مشکلات امروز، کم‌کاری دیروز است

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۱۹۶۰۹

کفاشیان: ریشه مشکلات امروز، کم‌کاری دیروز است

تهران - ایرنا - «علی کفاشیان» نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره تهدید شدن این نهاد ازطرف کنفدراسیون آسیا گفت: مشکلات قانونی امروز فوتبال باید در گذشته از سوی وزارت ورزش و جوانان حل می شد، مجلس شورای اسلامی تقصیری ندارد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای اف سی) دیروز با صدور بیانیه ای از فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران خواست تا برای اجتناب از تحریم و تعلیق، استقلال خود را حفظ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کفاشیان امروز در گفت و گویی که فدارسیون فوتبال منتشر کرده است، درباره این موضوع اظهار داشت: وقتی وزارت ورزش و جوانان هیچ همتی برای اصلاح اساسنامه فدراسیون ها انجام نداد و اساسنامه فدراسیون فوتبال از نگاه مجلس شورای اسلامی همچنان آماتور و غیرحرفه ای است؛ چگونه نهادهای بالادستی فوتبال باور کنند که ما حرفه ای هستیم و می توانیم در لیگ قهرمانان آسیا یا جام ملت های آسیا و جام جهانی حرفه ای شرکت کنیم؟
وی گفت: مجلس به درستی می گوید هیچ نهادی تا به حال درخواست تغییر اساسنامه فدراسیون ها و به ویژه فدراسیون فوتبال را نداده است. این موضوع باید از طریق وزارت ورزش انجام می گرفت که تاکنون انجام نشده و ریشه مشکلات امروز ما در کم کاری های دیروز است.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص منع به کارگیری بازنشستگان در دستگاه های دولتی خاطرنشان کرد: رئیس و هیات رئیسه فدراسیون در چند نامه قبلی به وزیر ورزش و جوانان اعلام کردند هیچ مشکلی با قانون ندارند و خاضعانه در خدمت ورزش کشور هستند.
کفاشیان افزود: تنها وزارت ورزش و جوانان باید مطابق بند یک اساسنامه فدراسیون که 11 سال پیش به تائید دولت و فدراسیون بین المللی فوتبال رسید و کاملا این فدراسیون را نهادی غیردولتی و غیرعمومی تلقی کرده، نحوه اجرای این قانون را اعلام کند.
وی تصریح کرد: وظیفه رئیس و هیات رئیسه فدراسیون این است که برای حضور موفق تیم های ملی و نمایندگان لیگ های باشگاهی ایران در آسیا تلاش کند.
شنبه 26 آبان فرصت 2 ماهه اجرای قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان به پایان می رسد. از میان 12 رئیس فدارسیون بازنشسته، 6 نفر از سمت خود استعفا کرده اند و یک نفر هم از دنیا رفته است.
ورزشی**9029**2024

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال تيم ملي علي كفاشيان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۹۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا

سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا اوایل تیر ماه ۱۴۰۳ در عربستان برگزار خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌سایت رسمی فدراسیون فوتبال، ویندزور جان دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای به هدایت ممبینی دبیرکل فدراسیون فوتبال کشورمان از برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا خبر داد و از نمایندگان ایران به شرح زیر جهت حضور در این سمینار دعوت کرد: امیر عرب‌براقی، بیژن حیدری، حسن اکرمی، پیام حیدری، سیدوحید کاظمی، موعود بنیادی‌فرد و مرتضی منصوریان.

لازم به توضیح است، سمینار فوق از 24 تا 28 ژوئن 2024 (4 تا 8 تیر ماه 1403) در شهر ریاض عربستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نامه رئیس فدراسیون به وزیر ورزش و جوانان درباره تمهیدات فدراسیون برای فصل آینده لیگ برتر
  • وعده مهدی تاج؛ از فصل آینده هر تماشاگر با کد ملی روی صندلی خودش می نشیند!
  • وزارت ورزش تکلیف VARرا مشخص کند/امیدوارم فصل آینده VARداشته باشیم
  • برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • گزارشگر ایده‌آل رئیس فدراسیون فوتبال
  • وزارت ورزش و مهدی تاج به اتفاقات ورزشگاه آزادی ورود کردند
  • جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر
  • برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی
  • برگزاری نشست فوری تاج و ارکان انضباطی - اخلاقی درپی اتفاقات بازی پرسپولیس - سپاهان
  • با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد