Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل بنیاد بیمه برکت گفت: ۴ هزار و ۵۰۰ زوج نابارور روستایی کشور تحت درمان قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، سید احمد طالبی، صبح امروز (چهارشنبه ۲۳ آبان) در انعقاد تفاهم‌نامه همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان با بیمه برکت اظهار کرد: بنیاد برکت در سطح کشور فعالیت‌های زیادی دارد و در این راستا در حوزه‌های مختلف مانند اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید ملی مدل‌های مختلف تعریف کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تصریح کرد: بر اساس این مدل‌ها کارآفرینانی که به دنبال فعالیت‌های اقتصادی بودند شرکت سهامی خاص تاسیس می‌کنند که سهام آن ۴۹ درصد برای بنیاد برکت و ۵۱ درصد برای کارآفرین بوده است.

 

مدیرعامل بنیاد بیمه برکت یادآور شد: با توجه به محرومیت‌های روستائیان در سطح کشور ۴۰۰ پروژه روستایی در مناطق محروم توسط بنیاد برکت ایجاد شده  است.

 

طالبی تاکید کرد: یکی دیگر از برنامه ما تحکیم بنیان خانواده و سبک زندگی اسلامی است که مقام معظم رهبری به آن تاکید داشتند و در این راستا طرح برکت خانواده را آغاز کردیم.

 

وی افزود: یکی دیگر از پروژه‌های ما درمان رایگان زوج‌های نابارور روستایی است که در این راستا نزدیک به ۲۰ درصد زوج‌ نابارور در کشور شناسایی شده که ۹۰ درصد این ناباروری قابل درمان است.

 

مدیرعامل بنیاد برکت گفت: با توجه به هزینه‌های سنگین درمان ناباروری و عدم پوشش بیمه‌ای آن اکثریت مردم در درمان ناباروری عاجز هستند و از این رو بنیاد برکت وارد کار شده است.

 

طالبی یادآور شد: بر اساس این اقدام ۴ هزار و ۵۰۰ زوج نابارور روستایی کشور تحت درمان قرار گرفتند.

 

وی گفت: بیمه تکمیلی خادمین بقاع متبرکه و مساجد برای نخستین بار است که در کشور رقم می‌خورد و بر اساس این تفاهم‌نامه با اداره کل اوقاف و امور خیریه ۴ هزار خادم بیمه تکمیلی می‌شوند.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: استان همدان شیراز خوزستان اردبیل هفته کتاب و کتابخوانی افتتاح پروژه کردستان طرح 550 هزار هکتاری اجلاس جهانی گردشگری اسحاق جهانگیری زوج های نابارور بیمه برکت سازمان اوقاف و امور خیریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۹۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زائران بقاع متبرکه خلیل‌آباد به ۳ هزار نفر رسید

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خلیل‌آباد با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری و ضیافت الهی در سطح بقاع متبرکه شهرستان خلیل‌آباد  گفت: باتوجه‌به اینکه امسال بهار طبیعت با بهار قرآن و ماه مهمانی خدا هم‌زمان شده است، برنامه‌های طرح آرامش بهاری و ضیافت الهی به‌صورت هم‌زمان در بقاع متبرکه شهرستان در حال اجرا است.

وحید نادری با بیان اینکه از ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۲ تا ۶ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ بیش از ۳ هزار زائر و مسافر نوروزی به بقاع متبرکه شهرستان عزیمت و از خدمات آن استفاده داشته‌اند، افزود: شهرستان خلیل‌آباد ۴ بقاع متبرکه اعم از امامزاده سید قاسم علیه‌السلام روستای ارغا، امامزاده سید حسن علیه‌السلام روستای میرآباد، امامزاده هادی علیه‌السلام روستای شوراب و امامزاده بی‌بی حور و بی‌بی نور روستای جابوز است.

وی گفت: در این بقاع متبرکه برنامه‌هایی همچون فضاسازی محیطی، مراسم تحویل سال نو، اقامه نماز جماعت، برپایی خیمه‌های معرفت، جزء خوانی قرآن کریم و... در راستای طرح آرامش بهاری انجام شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خلیل‌آباد با بیان اینکه حضور قاریان برجسته شهرستان و برگزاری محافل قرآنی و برپایی سفره‌های ساده افطاری نیز از دیگر برنامه‌هایی است که در بقاع متبرکه شهرستان برگزار می‌شود افزود: مراسم شب‌های قدر نیز در بقاع متبرکه و امامزادگان شهرستان پیش‌بینی شده است.

نادری گفت: برنامه اسکان زائران در بقاع متبرکه تا ۱۳ فروردین‌ماه ادامه دارد و بقاع متبرکه، پذیرای زائران هستند.

دیگر خبرها

  • در طرح آرامش بهاری بیش از ۶ میلیون زایر در بقاع حضور یافته اند
  • سال‌های گذشته اسکان اضطراری یک میلیون نفر در بقاع متبرکه را تجربه کردیم
  • بیش از ۶ میلیون زائر در زائرسراها اسکان یافته اند
  • بیش از ۶ میلیون زائر در بقاع متبرکه حضور یافته‌اند
  • حضور بیش از ۶ میلیون زائر در بقاع متبرکه کشور
  • بازدید بیش از ۳ هزار نفر از بقاع متبرکه شهرستان خلیل آباد
  • اسکان بیش از ۶ میلیون زائر در زائرسراهای سراسر کشور
  • زائران بقاع متبرکه خلیل‌آباد به ۳ هزار نفر رسید
  • زائران بقاع متبرکه خراسان جنوبی به ۲۰۵ هزار و ۶۰۷ زائر رسید
  • تاریخ اعمال افزایش حقوق بازنشستگان مشخص شد