Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد:مقام‌های رژیم صهیونیستی روز سه شنبه «شیخ خضر عدنان» از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین را پس از ۵۸ روز اعتصاب غذا آزاد کردند.
به گزارش پایگاه خبری فلسطین الیوم، شیخ خضر عدنان پس از سپری کردن محکومیت ۱۱ ماهه اش از زندان‌های رژیم صهیونیستی آزاد شد.نیرو‌های امنیتی رژیم صهیونیستی دسامبر ۲۰۱۷ شیخ خضر عدنان را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش‌تر صد‌ها فلسطینی با تجمع اعتراض آمیز در مقابل دادگاه 'سالم' در غرب 'جنین' خواستار آزادی عدنان شده بودند.عدنان از سال ۲۰۱۲ تاکنون سه بار توسط رژیم صهیونیسی زندانی شده و در سه نوبت دست به اعتصاب غذا زده است.این عضو ارشد جهاد اسلامی در سال ۲۰۱۵ نیز ۵۶ روز در اعتصاب بود که مقام‌های صهیونیستی پس از وخیم شدن وضعیت جسمانی اش ناچار شدند که او را آزاد کنند.بر اساس آمار رسمی شورای امور اسیران وابسته به سازمان آزادیبخش فلسطین، شمار زندانیان فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی را حدود شش هزار و ۵۰۰ تن از جمله ۳۵۰ کودک و ۶۲ زن و ۶ نماینده مجلس قانونگذاری فلسطین اعلام کرده اند.


از این تعداد اسیر فلسطینی ۱۸۰۰ نفر به بیماری‌های مختلف در زندان‌های رژیم صهیونیستی مبتلا شده و از دسترسی به پزشک محروم هستند. برچسب ها: اسرائیل ، جهاد اسلامی ، اعتصاب غذا ، آزاد

منبع: خرداد

کلیدواژه: اسرائیل جهاد اسلامی اعتصاب غذا آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۹۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اذعان ارتش اسرائیل به ناکامی برابر مقاومت فلسطین

سخنگوی ارتش صهیونیستی به ناتوانی در نابودی مقاومت فلسطین اذعان کرد.

به گزارش مشرق، دانیل هاگاری سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اظهار داشت که شاید غزه سخت‌ترین میدان جنگ در جهان باشد.

هاگاری گفت به اسرائیلی‌ها دروغ نمی‌گوییم، زیرا حتی بعد از پایان حمله به رفح نیز مقاومت در غزه وجود خواهد داشت و حماس به سمت شمال رفته و نیروهای خود را تجمیع خواهد کرد.

این در حالی است که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به تازگی در اظهاراتی مدعی شده بود که پس از پایان عملیات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه، حماس بار دیگر به قدرت باز نخواهد گشت.

ارتش رژیم صهیونیستی پس از شکست مفتضحانه اطلاعاتی، امنیتی و نظامی در برابر مقاومت فلسطین در عملیات طوفان الاقصی (هفتم اکتبر) به طور وحشیانه تجاوز زمینی، هوایی و دریایی خود را علیه غزه آغاز کرد اما با وجود گذشت بیش از هفت ماه، هنوز در تحقق هیچیک از اهداف اعلامی خود موفقیت نداشته است.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • اذعان ارتش اسرائیل به ناکامی برابر مقاومت فلسطین
  • ادامه نبرد سنگین مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در رفح
  • جهاد اسلامی: پیشنهاد توافق آتش‌بس لغو نشده/رفح مانور ناموفق اسرائیل است
  • اسرائیل تنها بیمارستان رفح را هدف قرار داد
  • حمله موشکی گردان‌های قدس به «سدیروت» و «مفلاسیم»
  • ظرفیت اقتصادی جهان اسلام برای پایان اشغالگری در فلسطین
  • تحصن دانشجویان ایتالیا در همبستگی با فلسطین+ فیلم
  • تاکید سازمان همکاری اسلامی بر لزوم تحریم همه‌جانبه اسرائیل
  • اگر آمریکا نبود اشغالگری اسرائیل در ۷ اکتبر پایان یافته بود
  • حزب الله هزار و ۵۰۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده است