Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@23:15:31 GMT

خشم امارات از لغو بازی دوستانه با مصر

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۱۹۶۸۰

خشم امارات از لغو بازی دوستانه با مصر

تهران- ایرنا- فدراسیون فوتبال امارات متحده عربی میزبان جام ملت های 2019 آسیا با ابراز ناامیدی از لغو بازی دوستانه تیم ملی این کشور با مصر وعده داد که در آینده با شرکت مصری که ترتیب برگزاری این مسابقه را داده بود، همکاری نخواهد کرد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از تارنمای خبری گلف نیوز، فدراسیون امارات همچنین از اقدام فدراسیون مصر که لغو بازی را قبل از اینکه خبرها به امارات برسد، به رسانه های مصری اعلام کرده بود ابراز شگفتی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد صلاح و یارانش قرار بود روز 29 آبان (20 نوامبر) مقابل امارات به میدان بروند، اما تیم مصر روز دوشنبه به علت برنامه فشرده این تیم، انصراف خود را از این بازی دوستانه اعلام کرد.
فدراسیون امارات هم با انتشار بیانیه ای نسبت به رفتار غیرحرفه ای شرکت ترتیب دهنده این مسابقه به ویژه بعد از آنکه همه طرف ها در مورد همه مسائل مربوط به مسابقه به توافق رسیده و در برنامه مسابقات بین المللی دوستانه و سایت فیفا گنجانده شده بود، ناامیدی عمیق خود را ابراز کرد.
فدراسیون امارات اعلام کرد که با شرکت مصری پرزنتیشن اسپورتس در آینده همکاری نخواهد کرد.
فدراسیون امارات همچنین از اظهارات برخی مسئولان فدراسیون مصر و رسانه های گوناگون این کشور در مورد لغو یا تعویق بازی قبل از اعلام رسمی به امارات ابراز شگفتی کرد.
مصر اعلام کرده است که بازی دوستانه را می تواند ماه مارس برگزار کند، اما این بازی به امارات که در تدارک میزبانی جام ملت های آسیا است کمکی نخواهد کرد. شاگردان آلبرتو زاکرونی برای آماده سازی نیاز به بازی دوستانه دارند.
امارات روز جمعه در ابوظبی میزبان بولیوی است و حالا بدنبال جایگزین لحظه آخری برای بازی روز سه شنبه آینده است.
امارات بلافاصله بعد از لغو بازی دوستانه درصدد یافتن حریف تدارکاتی جدیدی برآمده است.
این دومین بار است که مصر از انجام بازی دوستانه با امارات در یک سال گذشته انصراف می دهد. مصر پیشتر بازی 9 نوامبر 2017 با امارات را در العین لغو کرده بود.
امارات در جام ملت های آسیا با هند، بحرین و تایلند رقابت می کند. تیم امارات در هشت بازی گذشته خود تحت هدایت زاکرونی فقط یک برد داشته است. شاگردان زاکرونی در 14 بازی از زمان حضور این سرمربی ایتالیایی بر روی نیمکت امارات فقط چهار پیروزی کسب کرده اند.
جام ملت های 2019 آسیا از 15 دی ماه به میزبانی امارات آغاز می شود.
ورزشی**1584**1597

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال امارات متحده عربی مصر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۹۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزت اللهی دومین بازیکن برتر شباب الاهلی + عکس

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال شباب الاهلی و الاتحاد کلبا روز گذشته و در هفته بیستم رقابت‌های ادنوک امارات به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه پُرگل ۴ بر یک به سود شباب الاهلی به پایان رسید.

سعید عزت اللهی هافبک ایرانی تیم شباب الاهلی در این بازی، گل دوم تیم خود را در وقت‌های اضافه نیمه اول به ثمر رساند و تا دقیقه ۶۱ در ترکیب شباب الاهلی حضور داشت. صفحه «فانتاسی دورینا» در شبکه اجتماعی X که به پوشش بازی‌های لیگ امارات می‌پردازد عزت اللهی را در جمع ۴ بازیکن برتر دیدارهای روز گذشته قرار داد. سایت «sofascore» نیز، به عزت اللهی نمره ۲/‌‬ ۸ از ۱۰ را داد و پس از «یحیی الغسانی» دومین بازیکن برتر زمین انتخاب شد.

عزت اللهی پس از جام ملت‌های آسیا، راهی شباب الاهلی شد و در دو هفته اخیر توانسته برای تیمش گلزنی کند.

کد خبر 6085042

دیگر خبرها

  • استقلال در بازی دوستانه شکست خورد
  • استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • شکست استقلال در یک بازی دوستانه
  • شکست استقلال مقابل آریو اسلاشهر در بازی دوستانه
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • اطلاعیه استقلال؛ بازی ما بدون تماشاگر است
  • بازی تدارکاتی استقلال پشت درهای بسته
  • اطلاعیه استقلال: بازی ما بدون تماشاگر است!
  • عزت اللهی دومین بازیکن برتر شباب الاهلی + عکس