Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@06:42:46 GMT

تیزر چهارمین جشنواره ملی اسباب‌بازی منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۱۹۶۹۵

تیزر چهارمین جشنواره ملی اسباب‌بازی منتشر شد

‍‍‍‍‍‍

تیزر چهارمین جشنواره ملی اسباب‌بازی با تکیه بر تمرین زندگی و تاثیرات مهارتی ـ روان‌شناختی اسباب‌بازی منتشر شد. ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱ فرهنگی تلویزیون ، سینما و تئاتر ادبیات و نشر نظرات

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون تیزر جشنواره ملی اسباب‌بازی را منتشر کرده است که مدت زمان آن یک دقیقه است به نقش رویاپردازی کودکان درحین بازی و تاثیرپذیری آنان از این فعالیت‌ها در انتخاب شغل آینده‌شان، اشاره شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس تیزر چهارمین جشنواره ملی اسباب‌بازی روایتی کوتاه از زندگی چهار خردسال است که در نقش‌های خلبان، آتش‌نشان، دکتر و فوتبالیست حاضر می‌شوند و در نهایت آن‌ها را در بزرگسالی می‌بینیم که به این مشاغل روی آورده‌اند.

 

 

این فیلم ضمن نمایش اسباب‌بازی‌های مرتبط با هر شغل، بر انتخاب صحیح آن‌چه در دسترس خردسال و کودک قرار می‌گیرد، تاکید دارد. این تیزر در عین حال می‌تواند در شبکه‌های رسمی و اجتماعی به عنوان اثری آموزشی در دسترس خانواده‌ها قرار گیرد.

گفتنی است چهارمین جشنواره ملی اسباب‌بازی قرار است در بخش ترویجی خود به آموزش و مشاوره بپردازد تا والدین و مربیان با نیازها و ضرورت‌های بازی در سنین مختلف آشنا شوند.

این جشنواره از 26 تا 30 آبان، 1397 همه روزه از ساعت 9 تا 19 میزبان علاقه‌مندان در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خواهد بود.

انتهای پیام/

R1369/P1356/S4,34,35,40/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۹۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اول ورزشگاه لرزید بعد رختکن، جشن وحشیانه دورتموند!

به گزارش "ورزش سه"، بروسیا دورتموند پس از بازی باورنکردنی مقابل اتلتیکو (برتری 4 بر 2) به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد. پس از نمایش پر انرژی در زمین، ستارگان BVB در رختکن همه چیز را به هم ریختند. متس هوملس نیز این جشن وحشیانه بروسیا را به تصویر کشید.

این مدافع باتجربه عکسی شاد از رختکن تیم در اینستاگرام منتشر کرد. ستاره های BVB، ادین ترزیچ (مربی 41) و سایر اعضای باشگاه یکدیگر را در آغوش گرفته بودند تا اولین نیمه نهایی بعد از سال 2013 را جشن بگیرند. احساسات خالص سیاه و زرد! باشگاه همچنین این ویدئوی جشن را در اینستاگرام منتشر کرد.

صدا در رختکن بسیار بلند بود، یا ریتم موسیقی ستاره های تیم در حال بالا و پریدن بودند و انگار هیچکس شرایط عادی نداشت.

شب احساسی دورتموند پس از اینکه در نیمه دوم برتری 2-0 را از دست داد ولی در نهایت بلیط نیمه نهایی خود را با یک بازگشت بزرگ رزرو کرد، دلایل کافی برای مهمانی بزرگ و پرسر و صدا فراهم کرده بود. شاگردان ترزیچ در نیمه نهایی به مصاف پاری سن ژرمن خواهند رفت. بازی رفت در دورتموند و بازی برگشت در پاریس برگزار می شود.

بسیاری از ستاره های دورتموند شادی خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشتند، از جمله متس هوملس، که نوشت: «این دورتموند است!»

او همچنین نوشت: «به شما می‌گویم که اگر به عنوان یک بازیکن در چنین بازی‌ای و در این ورزشگاه حضور داشتید، آن وقت متوجه می شدید که در فوتبال کاری که ما انجام دادیم، نزدیک به غیرممکن است. جو سکوها، انرژی موجود در استادیوم و... چنین چیزی فقط در اینجا وجود دارد، هرگز آن را فراموش نمی کنید. هرگز!»

دیگر خبرها

  • اسباب بازی نیست! (عکس)
  • برگزاری اختتامیه چهارمین جایزه ملی داستان حماسی در خرداد
  • آمار و دلایل محبوبیت بازی های آنلاین منتشر شد
  • صنعت اسباب بازی، مسئله جدی دانشگاه‌های جهان
  • نوستالوژی؛ تیزر تبلیغاتی با حضور لیونل مسی و کوبی برایانت
  • پرونده چهارمین همایش تئاتر تک در چهارمحال و بختیاری بسته شد
  • اول ورزشگاه لرزید بعد رختکن، جشن وحشیانه دورتموند!
  • علی دایی کنار آقای گل سابق پرسپولیس رویت شد! + عکس
  • نگاهی به هفتاد و چهارمین شهرآورد اصفهان؛ آخرین فرصت
  • رسانه‌های شخصی هم می‌توانند در جشنواره ملی طنزپهلو شرکت کنند