Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: اعزام ۴۰۰۰ دانش آموز استان سمنان در قالب کاروان راهیان نور به منطقه‌های عملیاتی جنوب کشور آغاز شد.

به گزارش ایسنا، قاسم شریفی درباره سفر دانش آموزا استان سمنان به اردوهای راهاین نور توضیح داد: روز گذشته در قالب نخستین کاروان ۳۰۰ دانش آموز دختر از شهرهای دامغان و امیریه به یادمان‌های عملیاتی جنوب اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفر دانش آموزان متوسطه دوم در قالب راهیان نور به جنوب کشور در دو گام برنامه ریزی شده است که در گام نخست ۲۰۰۰ نفر از دانش آموزان دختر استان در هفت کاروان به این مناطق اعزام خواهند شد.


معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه مادران دانش آموزان دختر در این سفر معنوی می‌توانند فرزندانشان را همراهی کنند گفت: در مرحله دوم نیز ۲۰۰۰ دانش آموز پسر به همران پدران خود می‌تواند به این سفر اعزام شوند. هزینه این سفر معنوی از سوی اداره کل آموزش و پرورش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان سمنان تامین شده است.


شریفی اضافه کرد: بازدید از یادمان فتح المبین، هویزه، اروند، شلمچه و معراج شهدای شهید محمودوند در سفر کاروان راهیان نور دانش آموزان استان سمنان برنامه ریزی شده است.این سفر چهار روزه خواهد بود و هدف از اجرای این برنامه ترویج و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی نسل جدید با فداکاری رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اتوبوس دانش آموزان دفاع مقدس راهيان نور سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۹۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور عصر امروز در حاشیه این بازدید گفت: کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور با حضور جمعی از قهرمانان و ملی پوشان عرصه ورزش، پیشکسوتان، مربیان و مدیران ورزش کشور با حضور در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر از یادمان‌های دفاع مقدس بازدید و با آرمان‌های شهدای تجدید پیمان کردند.

سرهنگ روح الله حسین زاده بیان کرد: کاروان راهیان نور ورزش کشور در سفر دو روزه خود از یادمان شهدای شلمچه، یادمان شهدای علقمه، موزه جنگ خرمشهر و یادمان شهدای اروند بازدید کردند.

کد خبر 6088044

دیگر خبرها

  • جنگل فندقلو میزبان گردشگران و اردوهای دانش آموزی
  • اعزام نخستین کاروان عمره استان سمنان به سرزمین وحی
  • اعزام ۱۷۰ نفر به حج عمره پس از ۹ سال
  • نخستین کاروان حج عمره استان سمنان اعزام شد
  • رقابت دانش آموزان شاهرودی در جشنواره خوارزمی
  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • چاقو کشی دختر دانش آموز علیه معلمان در انگلستان
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان
  • اعزام دانشجویان به اردو‌های راهیان نور غرب
  • پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ ۸.۴۲ هزار سمنانی را تحت پوشش خواهد برد