Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-28@08:54:16 GMT

محدویت تردد در آزاد راه تبریز – زنجان

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۱۹۷۶۹

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی از مسدود شدن آزاد راه "تبریز- زنجان" در حدفاصل "تبریز به بستان آباد" در مسیر رفت و برگشت خبر داد. ناطقان: سرهنگ جواد ناموران اظهار داشت:به علت نصب فن جت در تونل‌های شیبلی مسیر تبریز به بستان آباد از امروز تا اطلاع ثانوی از ساعت ۹ صبح تا ۸ شب مسدود بوده و رانندگان از محور قدیم تبریز به بستان آباد تردد خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: اجرای محدوده ترافیکی در این مسیر از ساعت ۹ صبح تا ۸ شب است و در بقیه ساعت‌ها باز خواهد بود بنابراین رانندگان به محدودیت ترافیکی اعمال شده توجه داشته باشند.
رئیس پلیس راه استان آذربایجان شرقی با تاکید بر رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از رانندگان خواست با ماموران پلیس راه تا اتمام محدودیت ترافیکی همکاری و تعامل داشته باشند تا شاهد حوادث ناگوار رانندگی نباشیم.
منبع: میزان برچسب ها: محدویت تردد ، آزاد راه ، تبریز زنجان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: محدویت تردد آزاد راه تبریز زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۹۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف فوتی در بزرگراه همت / علت حادثه؛ تغییر ناگهانی مسیر

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ رابعه جوانبخت گفت: مقارن ساعت ۰۱:۴۵ بامداد امروز یک دستگاه سواری اچ سی کراس در مسیر همت به شرق قبل ورودی مدرس در حال تردد بوده با یک دستگاه سواری پراید به شدت تصادف، که پس از این برخورد سواری پراید از مسیر خارج و پس از عبور از جداول حاشیه‌ای راه با تیر برق برخورد می‌کند.

وی افزود: در این حادثه متأسفانه راننده حدوداً ۳۰ ساله مرد به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و سرنشین خانم پراید نیز مصدوم که به بیمارستان منتقل می‌شود.

سرهنگ جوانبخت گفت: تیم کارشناسی پلیس بزرگراه‌های پلیس راهور تهران بزرگ بلافاصله و پس از دریافت این گزارش، در موقعیت حادثه حضور یافت و ضمن ایمن سازی محدوده تصادف به منظور جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار، به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند که مشخص شد علت این حادثه تغییر مسیر ناگهانی از سوی راننده اچ سی کراس بوده است.

رئیس اداره پلیس راهور فاتب اظهار داشت: رانندگان در هنگام رانندگی از تغییر مسیرهای ناگهانی جدا خودداری کرده و برای اطلاع دیگر رانندگان حتماً از چراغ راهنما استفاده کنند. همچنین در ایام خلوتی معابر و مخصوصاً تاریکی هوا و شب‌ها با سرعت مطمئنه حرکت کنند. این همان سرعتی است که در صورت وقوع هرگونه حادثه بتوانند وسیله نقلیه خود را کنترل کنند تا از وقوع حوادث و تصادفات جلوگیری کنند و همچنین رانندگان وسایل نقلیه سنگین از توقف و پارک در سطح معابر شهری جدا خودداری کنند.

وی در پایان گفت: امیدواریم با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توسط کلیه کاربران ترافیک شاهد وقوع چنین حوادث دل‌خراشی در سطح معابر شهر تهران نباشیم.

کد خبر 6063354

دیگر خبرها

  • تصادف مرگبار در بزرگراه همت
  • آغاز موج بازگشت مسافران نوروزی
  • تصادف فوتی در بزرگراه همت/ علت حادثه؛ تغییر ناگهانی مسیر
  • یک کشته و ۳ مصدوم در حادثه رانندگی در آزاد راه قزوین - زنجان
  • تصادف فوتی در بزرگراه همت / علت حادثه؛ تغییر ناگهانی مسیر
  • ثبت ۱۳میلیون تردد نوروزی خودرو در آذربایجان شرقی
  • آغاز موج بازگشت سفرهای نوروزی
  • معابر و بزرگراه‌های سطح شهر تهران خلوت است
  • برخورد با رانندگان متخلف در طرح نوروزی پلیس
  • جاده‌ها در استان سمنان لغزنده‌اند