Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - کیلیان امباپه، ستاره ۱۹ ساله پاری‌سن‌ژرمن معتقد است این باشگاه فرانسوی برای قهرمانی در اروپا هنوز کار دارد. ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵ ورزشی فوتبال جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن که از سال 2011 پس از روی کار آمدن مالکان قطری‌اش روند رو به رشدی را در پی گرفته و در 6 فصل اخیر لوشامپیونه، پنج عنوان قهرمانی را از آن خود کرده، در لیگ قهرمانان هنوز نتوانسته خود را در جمع مدعیان اصلی قهرمانی قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیران این باشگاه با جذب بازیکنانی همچون نیمار و امباپه همچنان رویای قهرمانی در اروپا را دارند، اما ستاره جوان PSG معتقد است پاری‌سن‌ژرمن هنوز به جایگاه لازم برای قهرمانی در اروپا نرسیده است.

امباپه در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «ESPN» گفت: باشگاه پاری‌سن‌ژرمن از زمانی که مالکان جدید آمده‌اند، دست از پیشرفت برنداشته و ما بازیکنان هم پیش از فکر کردن به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا باید در کنار باشگاه تکامل پیدا کنیم و این آخرین گام در این فرایندی است که باشگاه  در پیش گرفته است. باشگاه پاری‌سن‌ژرمن نسبت به این گام‌ها بسیار هوشیار است، اگر هر کسی نقش خود را ایفا کند، رویای باشگاه در قهرمانی در اروپا تحقق خواهد یافت. با توجه به پنانسیلی که داریم، البته که قهرمانی در لیگ قهرمانان در مقاطعی هدف ما خواهد بود.

وی در خصوص رابطه‌اش با هم‌تیمی برزیلی‌اش که هر دو در تابستان 2017 به پاری‌سن‌ژرمن ملحق شدند، اظهار داشت: من و نیمار ارتباط‌مان با هم را از زمانی آغاز کردیم که او به پاری‌سن‌ژرمن پیوسته بود و می‌دانست که من هم در حال ملحق شدن به PSG هستم. نیمار از من پرسید که "چه زمانی و چطور به پاری‌سن‌ژرمن خواهی آمد؟". برقراری ارتباط بین من و نیمار همیشه آسان نبود چون هر دوی ما در ابتدا خوب انگلیسی صحبت نمی‌کردیم و نیمار هم اصلاً فرانسی بلد نبود. حالا اما می‌توانیم با هم صحبت کنیم و با برقراری ارتباط، رابطه‌ها طبیعی‌تر و بهتر می‌شود.

انتهای پیام/

R1015161/P1015135/S3,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۹۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال با حذف سیتی شانس اول قهرمانی شد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از پایان دور رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، منچسترسیتی و بارسلونا بیشترین شانس برای کسب لیگ قهرمانان را طبق پیش‌بینی بیگ دیتا داشتند. بیگ دیتا این را نشان می‌داد، اما در پیش‌بینی‌های خود شکست خورد و هر دو در مرحله یک چهارم نهایی مقابل رئال مادرید و پاری سن ژرمن حذف شدند.

از بین همه پیش‌بینی‌های ابررایانه اوپتا، فقط صعود بایرن به نیمه نهایی درست بود تا مشخص شود، پیشرفت‌های فناوری هنوز نمی‌توانند فوتبال را به درستی پیش‌بینی کنند.

از دو هفته بعد دوئل بایرن با رئال و دورتموند با پی‌اس‌جی مشخص کننده دو تیم فینالیست خواهند بود. در حال حاضر، رئال مادرید با احتمال 39 درصد، شانس اصلی قهرمانی است و پس از آن پاری سن ژرمن (27 درصد)، بایرن (16.9 درصد) و دورتموند (16.38 درصد) قرار دارند.

دیگر خبرها

  • رئال با حذف سیتی شانس اول قهرمانی شد
  • شور و تعصب کافی نیست؛ این تیم باید به فوتبال فکر کند!
  • یک فرضیه عجیب: لیونل مسی عامل ناکامی‌های پاری سن ژرمن در اروپا بود؟
  • واکنش امباپه به پیروزی مقابل بارسلونا و آینده حرفه‌ای‌اش
  • دورتموند - پاری سن ژرمن؛ اولین بازی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • پاری سن ژرمن و دورتموند به نیمه‌نهایی رسیدند
  • حرف آخر امباپه: قهرمان بشویم هم می‌روم!
  • خلاصه بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن + فیلم
  • حذف تیم های اسپانیایی از لیگ قهرمانان اروپا
  • خلاصه بازی بارسلونا 1-۴ پاری سن ژرمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)