Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-25@13:29:58 GMT

با امید مردم بازی نکنید

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۱۹۷۸۸

با امید مردم بازی نکنید

مردم ما امروز به هر دلیل منطقی و غیرمنطقی، شرایط سختی را تحمل می‌کنند و بهتر است با حرف‌ها و مواضع خود کاری نکنیم اعتمادی که به انقلاب دارند خدشه‌دار شود.

مردم ما همواره در دفاع از نظام و آرمان‌های انقلاب، این بیت شعر را مدنظر داشته‌اند که: «در بیابان گر به شوق کعبه خواهی زد قدم / سرزنش‌ها گر کند خار مغیلان غم مخور».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم، ریاضت و سختی را برای حفظ نظام تحمل می‌کنند، بنابراین ما نباید با برخی مواضع و سخنان، «شوق کعبه» را از آنها بگیریم. در صورت گرفتن شوق کعبه از مردم، تحمل سختی‌ها ممکن نخواهد بود و توصیه من این است مسئولانی که ضعف دارند و مرتکب خطایی شده‌اند توبه کنند و بگذارند امیدها برای مردم باقی بماند و تلاش کنند در جهت بهبود فضا و شاد کردن دل مردم و خانواده‌های شهدا گام بردارند.

بهتر است مسئولان نگذارند چنین شایعات و مسائلی در کشور به وجود بیاید که مردم به نظام بدبین شوند. اگر یک مسئول، تخلفی را مشاهده می‌کند و می‌داند که در جایی خطایی صورت می‌گیرد باید از مبادی و مجاری قانونی پیگیری کند تا متخلفان تنبیه شده و مشکلات برطرف شود. اگر هم برای ادعای خود سندی ندارد اصلا نباید آن را مطرح کند چرا که مطرح کردن بدون سند یک ادعا، مضرات بسیار زیادی دارد.

اگر مساله ای وجود دارد باید درون حاکمیت و از طریق مجاری قانونی حل شود و مسئولان باید بدانند که مردم واقعا دیگر خسته شده‌اند از شنیدن چنین صحبت‌هایی که هر از چند گاهی از سوی یک مسئول مطرح می‌شود.

سهیلا جلودارزاده

عضو فراکسیون امید مجلس

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: امید سهیلا جلودارزاده جام جم آنلاین مسئولان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۹۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام حجت سردار رادان در ماجرا توقیف خودروها | این هزینه‌ زیاد را مردم تحمیل نکنید

به گزارش همشهری آنلاین فرمانده فراجا خطاب به رؤسای پلیس نسبت به ایجاد مراکز غیرقانونی مبتنی بر زدو بند، به بهانه توقیف خودروی بی‌حجاب ها، هشدار داد.

سردار رادان در جمع روسای پلیس که از شبکه خبر پخش شد، گفت:????در توقیف خودرو بی حجاب ها وقتی راننده می تواند خودرو را به پارگینگ ببرد چه نیازی به یدکش است که راننده هزینه ای هم متحمل شود. البته در مواردی که فرد مقاومت می کند یدکش باید بیاید و راننده تمام هزینه ها را بدهد.
????وی افزود: ولی در توقیف خودروی بی حجاب ها این نباشد که یک عده ای به عنوان خودرو بر و یدک کش و پارکینگ دار باهم ببندند و کلونی نامیمونی ایجاد شود.

کد خبر 847163 برچسب‌ها احمد رضا رادان خبر ویژه

دیگر خبرها

  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرای توقیف خودروها | این هزینه‌ زیاد را مردم تحمیل نکنید
  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرا توقیف خودروها | این هزینه‌ زیاد را مردم تحمیل نکنید
  • (عکس) مدافع تیم ملی در جشن قهرمانی سامورایی شد
  • طرح نور مایه قوت قلب و امید مردم است
  • نویدکیا: بازی سختی در پیش داریم
  • اینقدر اغراق نکنید، مسی کند بود و دو گل معمولی زد!‏
  • قطبی: می‌خواهیم بازی به بازی پیشرفت کنیم
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • بازی سختی مقابل تیمی که ژاپن را حذف کرده داریم
  • شمسایی: از حذف ژاپن ناراحت شدم/ بازی سختی با قرقیزستان خواهیم داشت