Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-04-20@01:40:57 GMT

روایت تلخ دختر محمودخوردبین از یک اتفاق

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۱۹۸۰۵



دو دختر سرپرست سابق پرسپولیس هم جزو حاضران در ورزشگاه آزادی بودند.

به گزارش خبرآنلاین؛ دختر کوچکتر محمود خوردبین روایت تلخی از سال ها حضورشان پشت در استادیوم آزادی دارد. او در این باره می گوید: «در سال هایی که پدرم در پرسپولیس بود من 5،6 بار تا جلوی در استادیوم آزادی رفتم ولی هر بار پشت در ماندم. آقایان را می دیدیم که دارند داخل می روند و من همیشه گریه ام می گرفت که چرا نمی توانیم وارد استادیوم شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا هم فکر می کنم حق ما بود که بعد از 50 سال خدمت پدرم به فوتبال ایران، بتوانیم یک بار به ورزشگاه آزادی برویم.» او درباره معروف شدن شان هم می گوید: «خب ما در صندلی های جلو بودیم و به خاطر همین از ما زیاد عکس گرفتند.»

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۹۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کارگاه روایت دختر ایرانی درارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، کارگاه آموزشی یک روزه  با عنوان روایت دختر ایرانی با هدف آگاهی بخشی دختران نوجوان و جوان با حضور فرهاد فرهادی یکی از کارگردانان وفعالین رسانه ای  در ارومیه برگزار شد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده ی استانداری در این مراسم گفت :اگر فضای تجربه‌ای نوجوانان  و جوانان همراه با هویت نباشد این هیجانات نتیجه‌ی عکس خواهد داشت، اگر این فضا به درستی مدیریت نشود برای نوجوان و جوانان محیط پیرامون آسیب زا خواهد بود.

 الهامی افزود:یکی از این آسیب‌ها، گرفتار شدن نوجوانان و جوانان به فضای مجازی است که جنبه‌  منفی و مثبت دارد، هنگام شیوع کرونا این فضای مجازی در اختیار نوجوانان قرار داده شد اما مدیریت صحیحی انجام نگرفت که رویداد  روایت دختر ایرانی مسیر حرکت درست را در دوران نوجوانی به دختران در فضای مجازی پیشنهاد می‌کند و راه درست را به آنان می آموزد.

دیگر خبرها

  • گلزن شمس آذر: برای ما جوان‌ها جو آزادی سنگین بود
  • دیدار نکونام با هوادار ویژه استقلال در استادیوم آزادی
  • استقلال ۲ - شمس آذر ۰
  • برتری استقلال مقابل شمس آذر در نیمه اول
  • سه مربی تیم ملی در ورزشگاه وطنی و آزادی
  • ورود هواداران به ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی استقلال و شمس آذر تا دقیقه 26 همچنان ادامه دارد! / فیلم
  • حضور هواداران شمس آذر در ورزشگاه آزادی در جریان بازی با استقلال / فیلم
  • برگزاری کارگاه روایت دختر ایرانی درارومیه
  • حمله بایرنی‌ها به یوفا: از استادیوم ما برو بیرون! (عکس)
  • مشکل استادیوم پرسپولیس و استقلال حل شد