Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-02@02:22:21 GMT

محرومیت داور انگلیسی به خاطر سنگ، کاغذ، قیچی!

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۱۹۸۲۴

این داور انگلیسی که دیوید مک‌نامارا نام دارد به دلیل اینکه سکه‌اش را در رختکن داوران جا گذاشته بوده پیش از شروع بازی برای تعیین اینکه کدام تیم باید اول به توپ ضربه بزند از کاپیتان‌های دو تیم می‌خواهد قضیه را با بازی کردن سنگ کاغذی قیچی فیصله دهند. فدراسیون فوتبال انگلیس بعد از مطلع شدن از این موضوع، داور مورد نظر را 21 روز تعلیق کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس کمیته‌ی داوران زنان فدراسیون فوتبال انگلیس، جوانا سیمپسون، اقدام آقای مک‌نامارا را محکوم کرد و از آن به عنوان یک لحظه دیوانگی یاد کرد. اقدام عجیب این داور روز بیست و ششم اکتبر قبل از برگزاری مسابقه‌ی تیمهای زنان منچسترسیتی و ردینگ در سوپرلیگ زنان انگلیس اتفاق افتاده، بازی‌ای که همزمان از تلویزیون پخش می‌شده.

 

خانم سیمپسون گفت:" داور سکه‌ی خودش را فراموش می‌کند و چون بازی پخش تلویزیونی داشته از نظر زمان تحت فشار بوده که بازی را حتما سر ساعت شروع کند. در این شرایط او یک لحظه دچار دیوانگی شده و آن حرکت را انجام می‌دهد. او حتماً فکر می‌کرده کاری که می‌کند درست است. این حرکت داور به هیچ وجه قابل دفاع نیست. او باید برای شروع بازی آماده‌تر می‌بود. باید سکه به همراه می‌داشت ولی نداشت. این ناراحت‌کننده است. این رفتار درست نیست و فوق‌العاده غیر حرفه‌ای است".

 

به گزارش تلگراف محرومیت مک‌نامارا بار دیگر نشان می‌دهد که داوری رقابتهای زنان در انگلیس با چه کاستی‌هایی مواجه است. تلگراف به قضاوت داور بازی زنان چلسی و آرسنال در ماه گذشته اشاره می‌کند که به درو اسپنس که با خطا روی کیم لیتل باعث می‌شود پای او بشکند و او به مدت 10 هفته از میادین دور باشد تنها یک کارت زرد نشان می‌دهد.

 

مک‌نامارا معمولاً برای قضاوت مسابقات لیگ منطقه‌ای انگلیس انتخاب می‌شود ولی بازی مورد بحث دومین بازی‌ای بوده که او در فصل جاری برای سوت زدن در یک مسابقه‌ی سوپرلیگ زنان انتخاب شده بوده.

 

یکی از سخنگویان فدراسیون فوتبال انگلیس گفت:" فدراسیون فوتبال تایید می‌کند که آقای دیوید مک‌نامارا یکی از داوران ما به مدت 21 روز به حالت تعلیق درآمده است و این مدت از دوشنبه 26 نوامبر آغاز خواهد شد. ایشان شخصاً اتهام رفتار نامناسب در جریان یک مسابقه را پذیرفته‌اند".

 

منبع: ورزش سه

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۹۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشم هواداران الاتحاد از بنزما و گایاردو

هواداران الاتحاد پس از شکست تیمشان برابر الهلال خواستار اخراج مارچلو گایاردو و فسخ قرارداد کریم بنزما شدند.

به گزارش ایسنا، الاتحاد فصلی ناامیدکننده را سپری می‌کند. حتی رفتن نونو سانتو و آمدن مارچلو گایاردو هم جواب نداد و نه‌تنها نتایج این تیم عربستانی را بهتر نکرد که بدتر هم کرده است. الاتحاد در نیمه‌نهایی جام حذفی عربستان با آنکه الهلال یک نیمه ۱۰ نفره بود باز هم با نتیجه دو بر یک شکست خورد تا دستش از جام کوتاه بماند.

به نوشته روزنامه سعودی‌ اسپورت، هواداران الاتحاد به‌شدت از نتایج تیمشان عصبانی‌اند و به همین خاطر خواستار اخراج گایاردو و فسخ قرارداد بنزما شده‌اند. بنزما که تابستان پیش به الاتحاد پیوست عملکرد خوبی در این تیم نداشته و بازی‌های زیادی را به خاطر آسیب‌دیدگی از دست داده است. او به بازی با الهلال هم نرسید و به خاطر آسیب‌دیدگی این بازی را هم از دست داد.

طبق اعلام سعودی اسپورت هواداران عصبانی الاتحاد خواستار اخراج پنج بازیکن خارجی تیم و جذب چهره‌های سرشناس در تابستان شده‌اند و به همین خاطر پیش‌بینی می‌شود این تیم در تابستان تغییرات زیادی داشته باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کریمی: فدراسیون باعث شد از کورس قهرمانی جا بمانیم
  • ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس شمال یمن را بمباران کرد
  • یک پلیس انگلیسی به خاطر حمایت از حماس دادگاهی می‌شود
  • کین: بلینگام سعی داشت تمرکزم را در صحنه پنالتی بر هم بزند
  • خشم هواداران الاتحاد از بنزما و گایاردو
  • لحظه اصابت پهپاد انتحاری ارتش یمن به کشتی اسرائیلی+ فیلم/ مخالفت وزیرخارجه انگلیس به تروریستی اعلام کردن سپاه/ هشدار مهم انصارالله به آمریکا درباره حمله به یمن/ حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به یمن
  • هشدار ستاره انگلیسی: حرف از خداحافظی نزنید
  • سیتی به مصاف تیم بدون مربی می‌رود!
  • تورم بیشتر برای انگلیسی‌ها در سایه کنترل‌های جدید برگزیتی
  • پرسپولیس دست از سر بازیکن سپاهان برنمی‌دارد