Web Analytics Made Easy - Statcounter

شبکه ان‌بی‌سی نیوز گزارش داد، رئیس دفتر کاخ سفید به دنبال درگیری‌هایی با ملانیا ترامپ و سایر مقام‌ها احتمالا به زودی از دولت ترامپ اخراج می‌شود.

به گزارش ایسنا، ژنرال جان کلی، رئیس دفتر کاخ سفید و ملانیا ترامپ، بانوی اول آمریکا ظاهرا بر سر درخواست کارکنان او و هماهنگی‌های سفرش بحث کردند. ان‌بی‌سی نیوز به نقل از دو مقام کاخ سفید گزارش داد،‌ ملانیا اوایل امسال چندین بار از مخالفت جان کلی با درخواست‌های متعددش برای ارتقای معاونان خودش پیش رئیس‌جمهوری آمریکا گلایه کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درخواست‌ها ماه‌ها بلاتکلیف ماند و جان کلی تاکید داشت جای سازمانی کافی برای این دستیاران وجود ندارد که عناوین بالاتری دریافت کنند. ان‌بی‌سی نیوز تاکید کرد دو دستیاری که بحثشان مطرح است،‌ یکی استفانی گریشام، سخنگوی ملانیا و دیگری آنا کریستینا نیستا لیوید، مسوول امور اجتماعی کاخ سفید است که نهایتا ماه ژوئن ارتقا درجه گرفتند.

ژنرال کلی و ملانیا ترامپ همچنین بر سر هماهنگی‌های سفر کارکنان بانوی اول بحث کردند و جان کلی اغلب جایی برای مشاوران ملانیا در ایر فورس وان و بالگردها تعیین نمی‌کرد. حین سفرها هم غالبا برای اعضای تیم ملانیا ترامپ اتاقی در هتل رزرو نمی‌شد و در کاروان حامل رئیس‌جمهوری آمریکا هم آنها جایی نداشتند.        

سخنگوی ملانیا ترامپ در بیانیه‌ای به هیل اعلام کرد: "ترامپ رابطه بسیار خوبی با کلی دارد و هرگز مساله‌ای میان آن دو به وجود نیامده است." او همچنین تاکید کرد بال شرقی - به طور رسمی به "دفتر همسر رئیس‌جمهوری اطلاق می‌شود - روی ابتکارهای بانوی اول متمرکز است و به صورت مستقل کار می‌کند. با این حال گریشام افزود: ما در پروژه‌های مختلف همکاری داریم و در کنار بسیاری از ادارات داخل بال غربی-ساختمان اجرایی ریاست جمهوری- کار می‌کنیم. ما رابطه کاری بسیار خوبی داریم.     

کاخ سفید هنوز واکنشی نشان نداده است. شایعه اخراج ژنرال کلی از کاخ سفید از مدت‌ها پیش مطرح بوده است. او سال گذشته جانشین راینس پریبس شد که اولین رئیس دفتر کاخ سفید بود. ان‌بی‌سی نیوز همچنین گزارش داد، جان کلی با جان بولتون، مشاور امنیت ملی آمریکا هم درگیری داشته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کاخ سفید ملانیا ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۹۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم‌ پزشکی شیراز

ایسنا/فارس در سفر رسمی رئیس و معاونان دانشگاه علوم پزشکی شیراز به تاجیکستان، دفتر همکاری‌های علمی دانشگاهی وزارت تندرستی تاجیکستان و دانشگاه علوم پزشکی شیراز افتتاح شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز امروز، ۶ اردیبهشت و در دومین روز سفر به جمهوری تاجیکستان، با وزیر تندرستی این کشور پیرامون توسعه همکاری‌های مشترک با راه‌اندازی دفتر همکاری‌های علمی دانشگاهی، دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این نشست که در وزارت تندرستی تاجیکستان و با همراهی سفیر ایران در جمهوری تاجیکستان برگزار شد، پیرامون راه‌های توسعه همکاری‌های دو جانبه همفکری شد.

در ادامه این ملاقات،  دفتر اختصاصی همکاری‌های علمی دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان، در ساختمان وزارت تندرستی افتتاح شد.

معاون بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این خصوص اظهار کرد: افتتاح این دفتر که نشان دهنده اعتماد طرف تاجیک به توانمندی‌های دانشگاه علوم پزشکی شیراز است، روابط دو جانبه را با شتاب بیشتری توسعه می‌دهد.

سید حسن سراج افزود: با توجه به روابط گسترده علمی و آموزشی دانشگاه با جمهوری تاجیکستان، پیشنهاد تاسیس این دفتر همکاری از طرف دانشگاه علوم پزشکی شیراز به طرف تاجیک ارائه شد که مورد استقبال قرار گرفت.

وی، راه‌اندازی این دفتر را فرصتی برای برنامه‌ریزی، هماهنگی و پیگیری موضوعات مورد علاقه دو طرف دانست.

در پایان برنامه‌های روز دوم سفر، وزیر تندرستی جمهوری تاجیکستان، نشان ملی تاجیکستان را به مهرداد شریفی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعطا کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم پزشکی شیراز
  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم‌ پزشکی شیراز
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • ساخت مسکن برای بیش از ۱۴ هزار خانواده دارای ۲ معلول به بالا در کشور
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • ترامپ محدودیت‌های جدید در پرونده کلاهبرداری خود را پذیرفت
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد