Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-23@11:07:47 GMT

طرح جدید کی‌روش برای گرفتن امتیاز

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۱۹۹۲۵

کارلوس کی‌روش طرح جدیدی برای مطالبه خواسته‌هایش در فوتبال ایران کلید زده و به دنبال جلب توجه برای خودش و بازیکنانش است.

پیرمرد پرتغالی بعد از مصاحبه‌های متعدد علیه مدیرانی که به او وعده و وعید دادند اما به قولشان عمل نکردند، وارد دوره اعتصاب شده؛ اعتصابی علیه مردم و رسانه‌ها تا شاید از این طریق به اهدافش در مواجهه با فدراسیون فوتبال برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خواسته کی‌روش در برهه کنونی، پرداخت حقوق کادرفنی، پاداش موفقیت بازیکنان و مربیان در جام جهانی و آماده‌سازی بسیار خوب تیم ملی اعم از اردوها و بازی‌های تدارکاتی خوب است؛ خواسته‌ای که کاملا منطقی و طبق قرارداد با فدراسیون فوتبال است ولی در تمام سال‌هایی که این مربی پرتغالی در ایران حضور داشته، به طور کامل اجرا نشده است.

این خواسته‌ها در حالی مطرح می‌شود که سرمربی پرتغالی بهتر از هر کسی، مدیران کنونی فدراسیون فوتبال را می‌شناسد؛ شناخت او به حدی است که بعد از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه شرط عمل به وعده‌ها در جهت آماده سازی هر چه بهتر تیم ملی را مطرح کرد. مهدی تاج هم  مطابق سال‌های گذشته با خواسته‌های کی‌روش موافقت کرد اما از حرف تا عمل مدیران فدراسیون فوتبال فاصله زیاد است.

طرح جدید کی‌روش برای مقابله با بدقولی مدیران، اعتصاب رسانه‌ای شامل مصاحبه نکردن، حاضر نشدن در نشست خبری، خروج از صفحات اجتماعی و به طور کلی خارج شدن از دسترس مردم است؛ اتفاقی که دقایقی بعد از جلسه با مهدی تاج رخ داد. در نخستین روز اردوی تیم ملی همه چیز عادی بود و بازیکنان با روی باز با نمایندگان رسانه‌های گروهی صحبت کردند اما پیرمرد پرتغالی بعد از جلسه با مهدی تاج - که مثبت و رو به جلو عنوان شد - پروژه جدیدش را برای تحقق خواسته‌هایش کلید زد.

البته روش مرد پرتغالی اصلا صحیح به نظر نمی‌رسد. تکرار رفتارهای نامتعارف کی‌روش در آستانه جام ملت‌های آسیا نه تنها او را موجه جلوه نمی‌دهد بلکه موجب نارضایتی مردم و کارشناسان فوتبال شده است. در حالی که پرسپولیس با انبوهی از مشکلات متعدد توانست فعل خواستن را برابر رقبای تا دندان مسلح صرف کند و تیم ملی فوتبال ساحلی با کمترین امکانات، در حضور قدرت‌های جهان مانند برزیل و روسیه به مقام قهرمانی جام بین قاره‌ای برسد، کادرفنی تیم ملی طرح نه چندان موفقی را کلید زده است.

پرداخت نشدن پاداش بازیکنان تیم ملی در حالی مطرح شده که اکثر مخاطبان فوتبال و طرفداران تیم ملی از قشر متوسط جامعه هستند و برای فرار از مشکلات روزمره اعم از مشکلات اقتصادی که در مواقعی زندگی را در کامشان تلخ  می‌کند به فوتبال پناه می‌آورند. بعد از هفت سال، کی‌روش بهتر از هر کسی به داشته‌های فوتبال ایران اشراف دارد. رفتارهای خارج از زمین فوتبال کی‌روش، نه تنها تحسین برانگیز نیست بلکه روی اعصاب و روان هواداران رفته است و فقط او را در مقام مقایسه با برانکو قرار می‌دهد که بدون گله‌گزاری کار بزرگی را با پرسپولیس انجام داد.

هنوز کسی فراموش نکرده که پرسپولیس چطور و بعد از چندین ساعت پرواز به ژاپن رفت و برگشت در حالی که تیم ملی مدت زمانی است که از پرواز چارتر برای رفتن به کشورهای مختلف استفاده می‌کند. تصور این که کی‌روش در وضعیت مشابه با وضیت برانکو چه رفتاری از خود نشان می‌داد، بسیار آسان و در عین حال، نه‌چندان دلپذیر است.

کارهایی که مربی پرتغالی در فوتبال ایران با اصرار و سماجت بر روی خواسته‌هایش انجام داده قابل ستایش و با ارزش است اما بازی جدید او با طرح کمپین OUT OF SERVICE نه تنها جذاب و خوشایند نیست بلکه با اعصاب اهالی فوتبال بازی می‌کند که خواستار قهرمانی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا هستند؛ اتفاقی که بعد از موفقیت‌های اخیر در فوتبال خواسته‌ای بدیهی به نظر می‌رسد.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۹۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس 79 پله بالاتر از استقلال در فوتبال جهان!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرسپولیس در جدیدترین رده بندی سایت footballalphabet «بهترین تیم باشگاهی ایران» شد و در رده هفتم فوتبال آسیا ایستاد.پرسپولیس در این فصل از لیگ برتر کشورمان با ارزش 14.48 میلیون یورو با فاصله یک میلیون یورویی از استقلال گران ترین تیم ایران است.

به نقل از فارس استقلال و پرسپولیس در این فصل لیگ برتر فوتبال ایران رقابت نزدیکی را دارند و اکنون با گذشت 24 هفته از لیگ آبی پوشان با 53 امتیاز صدرنشین هستند و سرخ پوشان هم با امتیاز کمتر یعنی 52 امتیاز در رده دوم قرار دارند.

این رسانه آماری گزارش می دهد که پرسپولیس نسبت به رده بندی سابق یک پله سقوط داشته و در رده 82 جهان ایستاده است. در مقابل استقلال با 2 پله صعود در رده 161 دنیا قرار دارد.بر اساس گزارش footballalphabet، پرسپولیس در رده فوتبال آسیا 9 پله بالاتر از استقلال ایستاده و در رده بندی جهانی هم فاصله سرخ ها از آبی پوشان 79 پله است.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898267

دیگر خبرها

  • خواسته هواداران لیورپول: جرارد را بیاورید، نه زیدان!
  • پرسپولیس ۷۹ پله بالاتر از استقلال در رده بندی جهان! + عکس
  • پرسپولیس 79 پله بالاتر از استقلال در فوتبال جهان!
  • پیشی گرفتن ردبول از مرسدس در تعداد پیروزی‌های قرن ۲۱
  • پیروزی پورتو با درخشش طارمی+ فیلم
  • ۳ امتیاز خارج از خانه پورتو با پاس گل طارمی
  • تیم فوتبال نفت و گاز گچساران مقابل حریف خود به تساوی رضایت داد
  • طارمی دینش به پورتو را با گرفتن سهمیه ادا می‌کند
  • استعفای ربیعی خواسته هواداران تیم دوب آهن بود
  • حمایت تمام قد بازیکن پرتغالی تراکتور از شجاع خلیل زاده + عکس