Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، کامران گردان پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه صحن علنی شورای شهر همدان با بیان اینکه همدان استانی با ظرفیت های بالای سرمایه گذاری وگردشگری است، افزود: حمایت از سرمایه گذار باعث ایجاد انگیزه در امر سرمایه گذاری بخش خصوصی می شود و در این زمینه باید ریسک پذیر بود چرا که در توسعه و آبادانی شهر و استان بسیار تاثیرگذار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گردان با اشاره به تغییر زمان برگزاری اجلاس مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی شهرها و مراکز استانها و شهرداران کلان در همدان یادآور شد: این اجلاس در روزهای هشتم و نهم آذر ماه برگزار می شود.

وی برگزاری این اجلاس را در راستای هم اندیشی و احصاء و رفع مشکلات شوراها و شهرداری ها حائز اهمیت دانست.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان در ادامه سخنانش با اشاره به اهمیت سرمایه انسانی در توسعه و آبادانی شهر بر رعایت عدالت در پرداخت حقوق کارکنان شهرداری تاکید کرد و افزود: با توجه به شرایط اقتصادی و وضعیت معیشت کارگران شهرداری، باید در پرداخت حقوق این نیروهای زحمت کش عدالت رعایت شود.

گردان با تاکید بر پرداخت به موقع حقوق کارگران شهرداری، اضافه کرد: مدیریت منابع انسانی نخستین شاخصه در عدالت محوری است که این امر باید در شهرداری مورد توجه قرار گیرد.

وی نیروی انسانی را مهم‌ترین سرمایه سازمان‌ها دانست و افزود: هرچه سرمایه انسانی از کیفیت مطلوب و بالاتری برخوردار باشد، موفقیت، بقا و ارتقاء سازمان بیشتر خواهد شد، بنابراین توجه به  بهبود کیفی منابع انسانی در سازمان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، زیرا این اقدام منافع دوجانبه‌ای برای سازمان و افراد در پی دارد.

رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان نیز با اشاره به سفر اعضای کمیسیون به شهرهای مختلف گفت: این سفرها در راستای تبادل اندیشه و استفاده از تجربیات مدیریت شهری شهرها بویژه کلان شهرها بسیار حائز اهمیت است و باید از این تجربیان بهره گرفت.

حسین قراباغی به ظرفیت های همدان در امر سرمایه گذاری و جذب گردشگر اشاره کرد و با بیان اینکه از این ظرفیت ها به خوبی استفاده نشده است، اضافه کرد: با پیگیری های کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورا، کارگروه شناسایی فرصت های سرمایه گذاری و گردشگری در مدیریت شهری همدان تشکیل شده است.

قراباغی اضافه کرد: در الگو برداری از دیگر شهرها می توان موارد را بومی سازی کرد و قدم های مثبتی در راستای تقویت بخش گردشگری و جذب سرمایه گذاران برداشت.

وی همچنین تهیه و تدوین برنامه های کوتاه مدت و بلندمدت در چگونگی و اجرای طرحهای سرمایه گذاری و گردشگری جهت جلوگیری از اثرات تغییردر مدیریت کلان و میانی را از دیگر سیاست های کمیسیون برشمرد.

رئیس کمیسیون شهرسازی معماری شورای اسلامی شهرهمدان نیز تاکید کرد: سفرهای داخلی و خارجی مدیران و کارشناسان شهرداری باید با هدف مشخصی انجام شود.

نرگس نوراله زاده  اضافه کرد: این سفرها باید بر اساس نیاز و برنامه ریزی های مناسب و کسب تجارب صورت پذیرد.
 

کد خبر 4458316

منبع: مهر

کلیدواژه: حقوق و دستمزد شورای شهر همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۹۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارندگی در همدان تصادفات را ۴۰ درصد افزایش داد

سرهنگ غلامعلی همایی گفت: ۱۳۷ سانحه رانندگی روز گذشته به دنبال بارش باران و لغزنده شدن سطع معابر در همدان رخ داد که این آمار در روز ماقبل ۷۰ تصادف بود.

او گفت: ۹ مورد از سوانح رانندگی روز گذشته جرحی و مابقی خسارتی بود همچنین موتورسیکلت و عابر بیشترین سهم را در بروز سوانح رانندگی داشتند و سهم خودرو‌های سواری و باری کمتر بوده است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان با بیان اینکه سانحه منجر به فوت نداشته ایم گفت: هنگام ابری شدن هوا و بارندگی رانندگان با سرعت کمتری تردد می‌کنند بنابراین احتمال بروز سوانح فوتی کاهش می‌یابد.


سرهنگ همایی گفت: بهترین راه برای پیشگیری از بروز سوانح در زمان بارندگی رعایت فاصله طولی، تردد با سرعت مطمئنه، حرکت منظم در بین خطوط و توجه کامل به مسیر پیش رو است.

او گفت: ۳۰ درصد سوانح خسارتی و جرحی روز گذشته ناشی از رعایت نکردن حق تقدم و ۷۰ درصد به علت بی توجهی راننده به جلو بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • کار کارگران باید پیوست ایمنی داشته باشد
  • رعایت عدالت در توزیع اعتبارات استان سمنان/ نذر فرهنگی ترویج شود
  • شهرداری بر پرداخت به موقع حقوق کارگران نظارت کند
  • اسرار قانون کار؛ ۱۰ به اضافه یک راز که از کارگران پنهان می‌کنند
  • هیچ واحد تولیدی به‌خاطر آرا قضایی در گرمسار تعطیل نشد
  • پارکینگ آقاجانی‌بیگ هر چه سریع‌تر تکمیل شود
  • بارندگی در همدان تصادفات را ۴۰ درصد افزایش داد
  • تعیین ۳۵ شعبه دیوان عدالت اداری برای احقاق حق کارگران
  • احترام به HSE رویکرد احترام به کارکنان و شهروندان است/هدف برنامه ۱۴۱۰ مباحث زیست‌محیطی است
  • حقوق پاکبانان و کارگران شهرداری قبل از پایان هر ماه واریز می‌شود