Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌‌الاسلام مجتبی ذوالنور، عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اظهار نظر اخیر محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان مبنی بر پولشویی گسترده در ایران گفت: اینگونه حرکات از آقای ظریف مسبوقه به سابقه است.

وی با بیان اینکه ما فراتر از یک خبط و خطا به اظهارات وزیر امور خارجه نگاه می‌کنیم، ادامه داد: اگر ظریف ادعا، شناخت و یا اطلاعاتی در زمینه پولشویی در کشور دارد، باید در اختیار نهادهای ذی‌ربط قرار دهد تا درستی یا نادرست این موضوع اثبات شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم قم در مجلس با تاکید بر اینکه اگر آقای ظریف اطلاعاتی در این زمینه نداشته و این مباحث را مطرح کرده باید از وی پرسید چرا به اعتماد عمومی خدشه وارد کرده است، افزود: نباید ذهن مردم را با آدرس‌های غلط نسبت به دستگاه‌های مختلف مخدوش کرد.

عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه آقای ظریف در ایام داغ مذاکرات برجام اظهار داشت که "آمریکا قادر است با 2 موشک تمام سیستم دفاعی کشورمان را از کار بیندازد"، اضافه کرد: دشمن به راحتی از این جمله آقای ظریف سوءاستفاده کرد، وزیر امور خارجه کشورمان چه بخواهد، چه نخواهد، چه عالمانه و چه عامدانه حرف‌هایی می‌زند که باعث سوء استفاده دشمنان می‌شود.

ذوالنور تصریح کرد: در شرایطی که بحث داغ مذاکرات با اروپایی‌ها برای ادامه برجام ادامه دارد و به دنبال ایجاد کانال مالی با اروپایی‌ها هستیم، قطعاً اظهار نظراتی همچون وجود پولشویی گسترده در کشور به نفع کشور نیست و اروپایی‌ها را به ما بدبین و در مذاکرات دست ما را خالی می‌کند.

وی ادامه داد: دستگاه‌های ذی‌ربط باید از آقای ظریف بخواهند مدارکی که دال بر اثبات ادعای خود را ارائه کند تا شبهاتی که پیش آمده برطرف شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مجلس شورای وزیر امور خارجه ایران امور خارجه قم ذهن سیاست خارجی مجلس قم کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی نماینده مردم وزیر امور خارجه ظریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۰۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی و دستگیری دو متهم در زاهدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، سردار دوستعلی جلیلیان گفت: پس از اطلاع از وقوع یک مورد پولشویی در زاهدان رسیدگی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: ماموران با انجام تحقیقات دریافتند شخصی که در شهرستان زاهدان برای خرید و فروش موارد مخدر نسبت به افتتاح حساب برای فرزند و همسر خود اقدام و با حساب آنها کار‌های مالی مرتبط با خرید و فروش مواد مخدر را انجام می‌دهد.

سردار جلیلیان تصریح کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در ادامه و پس از بررسی‌ از حساب این افراد دریافتند ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی داشته اند و دو نفر متهم را دستگیر کردند.

دیگر خبرها

  • ظریف: تصور نکنیم اگر FATF را نپذیرفتیم تنبیه نمی‌شویم
  • (تصاویر) ظریف و مسجدجامعی در نشست ژئوپلیتیک خلیج فارس
  • تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید
  • تعطیلی دانشگاه لهستانی به جرم فروش مدرک/ مدیران سیاسی و نظامی مشتریان مدرک تقلبی بودند
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی و دستگیری دو متهم در زاهدان
  • موافقت مجلس با جدول اعتبارات طرح‌های عمرانی در بودجه ۱۴۰۳
  • تصویب جدول اعتبارات طرح‌های عمرانی
  • وزیر نفت: ۵۰ درصد از رشد اقتصادی کشور مربوط به نفت است
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی در زاهدان
  • اقراریان، عضو شورای شهر تهران: خروج 7 عضو شورا از صحن به معنای قهر کردن نبود/ تعدادی از اعضای شورا معتقد بودند که مذاکرات درباره مسائل مربوط به قرارداد چین که باید همه ابهامات مربوط به آن شفاف شود، بهتر است در جلسه جداگانه‌ای ادامه پیدا کند