Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارومیه- ایرنا- معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی گفت: سرعت کم طرح های آبخیزداری در سه شهرستان ارومیه، نقده و خوی باید رفع شود.

هادی قاسمی روز چهارشنبه در نهمین جلسه ستاد هماهنگی طرح های آبخیزداری آذربایجان غربی افزود: طرح های 20 گانه آبخیزداری در استان از روند مناسبی برخوردار است ولی انتقادهایی در خصوص پیشرفت در این سه شهرستان وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: مدیران ادارات شهرستانی باید با اخطارهای کتبی به پیمانکاران و ناظران طرح ها، زمینه سرعت بخشیدن به اجرای طرح ها را فراهم کنند.
وی بیان کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی و بارش های متناوب کنونی، زمان بسیار محدود است و باید پیمانکاران نسبت به این موضوع بیش از پیش حساسیت و دقت نظر داشته باشند.
معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی ادامه داد: توزیع بذرهای مرتعی نیز انجام شده و پیمانکاران در اکثر حوزه ها در حال انجام عملیات بیولوژیکی هستند که این موضوع باید درهمه حوزه ها تسری یابد تا بتوان تا پایان آذرماه نتایج خوبی را به دست آورد.
به گزارش ایرنا، روسای منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان های حاضر در جلسه نیز در این جلسه با بیان مشکلات خود به اتفاق خواستار تامین نفرات و امکانات لازم شدند و قول مساعدت و نظارت بیشتر را بر اجرای طرحهای آبخیزداری و پیمانکاران دادند.
امسال از محل صندوق توسعه ملی بالغ بر 200 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح های آبخیزداری برای استان آذربایجان غربی تخصیص یافته که این طرح ها در 17 شهرستان و 20 حوزه قرار دارد.
8137/2093

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد منابع طبيعي آبخيزداري آذربايجان غربي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۰۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت سرعت‌بخشی به اجرای پروژه بیمارستان ۱۰۰۰ تخت‌خوابی تبریز

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با اشاره به کند بودن روند عملیات اجرایی بیمارستان یک‌هزار تختخوابی تبریز، توجه بیشتر دولت و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به تسریع در اجرای این پروژه را خوستار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، آیت الله محمدعلی آل هاشم ظهر امروز _چهارشنبه بیست و نهم فروردین_ در دیدار با معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اظهار کرد: سرعت بخشی به عملیات پروژه بیمارستان یک هزار تختخوابی یکی از مطالبات اصلی و مهم مردم این استان و بلکه استان‌های شمال غرب کشور است.

وی افزود: با توجه به اینکه آذربایجان شرقی به عنوان قطب درمانی شمال غرب کشور و حتی کشورهای همجوار محسوب می‌شود، انتظار می‌رود دولت و وزارت متبوع حمایت‌های کافی را در خصوص تکمیل این بیمارستان داشته باشد.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با اشاره به کند بودن روند عملیات اجرایی بیمارستان یک‌هزار تختخوابی تبریز، توجه بیشتر دولت و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به تسریع در اجرای این پروژه را خوستار شد.

آیت الله آل هاشم اضافه کرد: با وجود تمام مشکلات و کمبود تجهیزات و زیرساخت‌ها، کارهای فوق العاده‌ای در عرصه بهداشت و درمان به وقوع پیوسته است و معتقدیم امکانات کفاف این خدمت را نمی‌دهد از این رو تجهیز بیمارستان‌ها و ارائه خدمات در مناطق محروم باید مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: حضور چهره‌های متعهد و متخصص در صدر مدیریت دانشگاه علوم پزشکی تبریز باعث شده است تا مشکلی را در این دانشگاه نداشته باشیم.

کد خبر 745521

دیگر خبرها

  • لزوم فرهنگ سازی مناسب برای مشارکت مردم در احیای دریاچه ارومیه
  • علاقه مردم آذربایجان به مرحوم حسنی بی حد و اندازه است
  • واگذاری سهم دولت از اراضی محدوده شرکت تعاونی مسکن والدین شاهد ارومیه
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • دوره آموزشی آشنایی با قوانین بیمه و مالیات در صنعت گردشگری در ارومیه
  • حل مشکل ۳۲ ساله مسکن شهرک شاهد ارومیه
  • اجرای پروژه مشارکتی آبخیزداری و آبخوان‌داری با اعتبار ۳۵ میلیارد تومانی در اقلید
  • ضرورت سرعت‌بخشی به اجرای پروژه بیمارستان ۱۰۰۰ تخت‌خوابی تبریز
  • ماکو رتبه اول آذربایجان غربی در نهضت ملی مسکن است
  • کلنگ احداث سالن ورزشی سردار شهید زاهدی ارومیه به زمین‌زده شد