Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@06:46:41 GMT

چهار استاندار در نشست امروز هیات دولت انتخاب شدند

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۲۰۲۳۴

چهار استاندار در نشست امروز هیات دولت انتخاب شدند

تهران - ایرنا - استانداران جدید استان‌های همدان، کرمان، زنجان، و سیستان و بلوچستان در جلسه امروز چهارشنبه هیات وزیران انتخاب شدند.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی دولت، در جلسه امروز چهارشنبه (23 آبان) هیات دولت، «سید سعید شاهرخی» به عنوان استاندار همدان، «محمدجواد فدایی» به عنوان استاندار کرمان، «فتح االله حقیقی» به عنوان استاندار زنجان و«احمد علی موهبتی» به عنوان استاندار جدید سیستان و بلوچستان انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سیام**3070**1535

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي هيات وزيران استانداران جديد قانون منع بكارگيري بازنشستگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۰۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هیات اندیشه ورزی اتباع استان گلستان

اولین جلسه هیات اندیشه ورزی اتباع خارجی درسال ۱۴۰۳ و چهاردهمین جلسه آن به ریاست ابراهیم اصلانی درمحل سالن جلسات اداره کل اتباع استان گلستان برگزارگردید.

دراین جلسه که با حضور نماینده معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری در امور مدیریت و ساماندهی جلسات اندیشه ورزی و متنفذین، فعالان، رابطین و نماینده بانوان اتباع انجام شد.

اصلانی ضمن خوشامدگویی وآرزوی قبولی طاعات و عبادات مدعوین به حادثه تروریستی سفارت ایران و پاسخ کوبنده جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت اتباع خارجی می بایست مانند همیشه هوشیارانه با مسائل روز دنیای اسلام برخورد نموده و در دام دشمنان اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران که با تمامی امکانات خود سعی در ایجاد شکاف بین مسلمانان دارند نیفتند. 

درادامه ایشان به موضوعات ودستورالعمل های جاری سازمان ملی مهاجرت جهت اطلاع رسانی حداکثری پرداخت. 

فراهی نیز با اشاره به نبود مرزبندیها در میان دوکشور ایران و افغانستان و وجود اشتراکات بسیار درمیان آنان از اتباع خارجی مقیم استان خواستندتابا ایجاد همبستگی و خودباوری از ضربه زدن دشمنان اسلام به دوستی و مودت میان مسلمانان جلوگیری نماییم.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • نشست هیات اندیشه ورزی اتباع استان گلستان
  • سفر استاندار سیستان و بلوچستان به شهرستان زهک
  • شیر خشک موضوع اصلی نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی شد
  • یوسف نوری استاندار مازندران شد/ انتخاب شفقت به عنوان استاندار لرستان
  • ۵۰ طرح از سیستان و بلوچستان به عنوان ایده برتر ملی انتخاب شد
  • انتخاب استاندار مازندران و لرستان
  • پیشرفت‌های نیروهای مسلح، موجب اقتدار است/تعیین دو استاندار
  • فرمانداران مشکلات مردم سیل‌زده را با دقت و فوریت پیگیری کنند
  • انتخاب ۵۰ طرح از سیستان و بلوچستان به عنوان ایده برتر ملی
  • اتخاذ تدابیر ویژه دولت برای رسیدگی به مسائل سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان