Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@17:07:59 GMT

سوپرجام تحویل آقا کریم و سیدجلال شد (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۲۰۲۴۱

سوپرجام تحویل آقا کریم و سیدجلال شد (عکس)

جام قهرمانی سوپرجام فصل ۹۷-۹۶ طی مراسمی در سازمان لیگ فوتبال ایران به باشگاه پرسپولیس اهدا شد.

به گزارش ورزش سه و به نقل از  روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، جام قهرمانی سوپرجام فصل ۹۷-۹۶ امروز طی مراسمی در سازمان لیگ و با حضور حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ، حجت اله بهمنی مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ و سعید فتاحی مدیر مسابقات این سازمان و حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه ، کریم باقری مربی و سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس و پندر خمارلو و حسین خیبری از اعضای پرسپولیس به تیم قهرمان اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با توجه به اینکه سوپرجام فصل ۹۷-۹۶ برگزار نشده بود سازمان لیگ مراسمی برای اهدای جام در ورزشگاه به تیم پرسپولیس اختصاص نداد.


دیدار سوپرجام قرار بود در مردادماه ۱۳۹۷ بین دو تیم پرسپولیس قهرمان لیگ برتر  واستقلال قهرمان جام حذفی برگزار شود که به دلیل عدم حضور استقلال در این مسابقه تیم پرسپولیس با رای کمیته انضباطی و تایید کمیته استیناف فدراسیون فوتبال به عنوان  برنده این مسابقه معرفی شد.


لازم به یادآوری است با توجه به شکایت باشگاه استقلال به دادگاه عالی ورزش(CAS) در صورت صدور هر رای توسط این دادگاه سازمان لیگ برابر مقررات اقدام می نماید.

 

 

سوپرجام ایران پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سوپرجام ایران پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۰۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزای بازی پرسپولیس و آلومینیوم بدون حضور بانوان هوادار

 دبیرکل هیئت فوتبال استان مرکزی از ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه ۱۵ هزار نفری امام خمینی(ره) اراک به دلیل مشکلات استانداردی در ورزشگاه خبر داد.

محسن صادقی در گفت‌و‌گو با تسنیم، با اشاره به ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک اظهار داشت: شهر اراک از جمله شهرهایی بود که با مجوزهای سازمان لیگ درب ورزشگاه‌ها را به روی بانوان باز کرد و تلاش شد با همکاری هیئت فوتبال، اداره کل ورزش و جوانان، فراجا، باشگاه آلومینیوم زمینه حضور امن و مطلوب بانوان را فراهم آوریم و جزو نخستین شهرهای کشور برای حضور بانوان علاقه‌مند به فوتبال بودیم، چراکه نگاه ما به این بود باید بانوان نیز با ایجاد بسترهای مناسب از نزدیک از تماشای بازی‌ها لذت ببرند.

وی افزود: با این وجود، سازمان لیگ  فوتبال درخصوص رفع نواقص تذکراتی ارائه کرده بود که متأسفانه برخی انجام نشده که همین امر سبب شد تا ورود بانوان به ورزشگاه به سبب استاندارد و مهیا نبودن ورزشگاه برای ورود بانوان ممنوع باشد و نتوانیم در بازی‌ها پذیرش بانوان را به مجموعه ورزشی امام خمینی(ره) اراک داشته باشیم.

دبیرکل هیئت فوتبال استان مرکزی عنوان کرد: سازمان لیگ امروز با ارسال نامه‌ای اعلام کرد به دلیل مشکلات ساختاری و نبود دستورالعمل مشخص در کنترل مبادی ورودی استادیوم امام خمینی(ره) اراک که منجر به عدم تأمین و به‌کارگیری استاندارد در رویه مهمان‌پذیری بانوان شده، همچنین نظر به عدم رفع کامل نواقص در زیرساخت ورزشگاه و عدم تأمین ایمنی بانوان، این ورزشگاه تا رفع نواقص و بهبود موارد خواسته شده فاقد شرایط پذیرش بانوان است.

صادقی ادامه داد: در نامه سازمان لیگ تأکید شده که باشگاه فرهنگی و ورزشی آلومینیوم اراک موظف است سازمان لیگ را از برنامه و روند استقرار شرایط حضور بانوان هرچه سریع‌تر مطلع کند تا پس از ممیزی شرایط بهبود یافته و ایجاد شرایط ایمنی نسبت به حضور بانوان تصمیم‌گیری شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اجازه حضور بانوان هوادار نساجی فقط در تمرینات! حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز، تا اطلاع ثانوی ممنوع

دیگر خبرها

  • برگزای بازی پرسپولیس و آلومینیوم بدون حضور بانوان هوادار
  • برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطفی در فوتبال ایران خواهد بود
  • اقتصاد فوتبال ایران رونق می‌گیرد؟
  • درس‌هایی از فوتبال اروپا؛ تبریک به قهرمان
  • نسل طلایی 98 کجای فوتبال ایران است؟
  • بائو: نساجی آزمایشگاه مربیان تازه به دوران رسیده شده است/ بیشتر هوچی‌گری در بازی‌های لیگ دیده‌ایم
  • پای فدراسیون فوتبال به خصوصی‌سازی رسمی استقلال و پرسپولیس باز شد
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...
  • پرسپولیس امسال هم قهرمان لیگ می‌شود/ حاشیه‌های استقلال زیاد است