Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره حفاظت محیط زیست سردشت گفت: در هوای سردشت وجود 10 برابری ذرات آلاینده با قطر 10 میکرون بیش از حد استاندارد بوده و همچنان روبه افزایش است.

خالد بایزیدی، رئیس اداره حفاظت محیط زیست سردشت در گفتگو با خبرنگار شبستان با بیان اینکه هوای سردشت در وضعیت ناسالم قرار دارد، گفت:  باتوجه به بررسی شاخص های کیفی هوا ، وضعیت هوای سردشت در حد ناسالم است و تمام مردم باید شرایط را رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بایزیدی افزود: به کلیه شهروندان سردشتی توصیه می شود شرایط ایمنی خود را رعایت کنند و حتماً از ماسک های مخصوص تهیه و استفاده نمایند و از ترددهای غیر ضروری در سطح شهر و فضاهای باز تا حد امکان خودداری نمایند تا با مشکل روبرو نشوند.

 

رئیس اداره حفاظت محیط زیست سردشت اظهار کرد: آمار ثبت شده در ایستگاه سنجش آلودگی هوای سردشت نشان از ناسالم بودن هوا و وجود 10 برابری ذرات آلاینده با قطر 10 میکرون بیش از حد استاندارد را نشان می دهد که همچنان روبه افزایش است و هوای این شهر را ناسالم کرده است.

 

این مسوول تصریح کرد: در روزهای گذشته ضمن بازدید فرماندار و رئیس مدیریت بحران از ایستگاه سنجش آلودگی باتوجه به آلوده بودن زیاد هوا و ایجاد مشکل برای دانش آموران عزیز کلیه مدارس شیفت صبح تعطیل اعلام شد.

 

وی در پایان سخنان خود تاکید کرد: از تمام مردم عزیز در خواست می کنیم تا حد امکان در خانه های خود مانده و درصورت رفتن به بیرون تمام شرایط را رعایت کنند.

پایان پیام/566

منبع: شبستان

کلیدواژه: خوزستان استان همدان طرح 550 هزار هکتاری اردبیل شیراز کانون های مساجد هفته کتاب و کتابخوانی هفته کتاب استاندار جدید زنجان ذرات آلاینده شاخص کیفی هوا آلودگی هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۰۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غبار روی کوه های تهران مه است یا آلودگی هوا؟ | فقط این منطقه غربی تهران هوای پاک دارد

به گزارش همشهری آنلاین، براساس اعلام این شرکت، شاخص آلاینده‌ها در روز جمعه، هفتم اردیبهشت بر روی عدد ۹۷ قرار گرفته و از این رو هوا در وضعیت زرد رنگ و قابل قبول توصیف شده است.

روز گذشته نیز شاخص آلاینده‌ها بر روی عدد ۸۷ قرار داشت و هوا قابل قبول بود.

اما با این حال کوه‌های تهران که از ابتدای بهار از هر نقطه شهر معلوم بود، طی دیروز و امروز زیر غباری پنهان شده است که نشان از افزایش آلاینده‌ها دارد.

همچنین ایستگاه‌های کنترل کیفیت هوا در فرمانداری شهرری و منطقه ۱۷ با نشان دادن شاخص ۱۵۸ و ۱۵۳ نشان می‌دهد هوا در این دو نقطه شهر در وضعیت قرمز قرار دارد و برای همه مردم بسیار ناسالم است.

ایستگاه شهرک سرچشمه در منطقه ۲۲، با نشان دادن شاخص ۴۱ نشان می‌دهد که هوا فقط در این نقطه تهران پاک است.

کد خبر 847201 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها آلودگی هوا تهران شركت كنترل كيفيت هواى تهران

دیگر خبرها

  • کیفیت هوای کلانشهر اصفهان ناسالم برای گروههای حساس
  • افزایش ذرات معلق هوا در پایتخت
  • غبار روی کوه های تهران مه است یا آلودگی هوا؟ | فقط این منطقه غربی تهران هوای پاک دارد
  • ۱۱ آلاینده بیماری زای مخفی در خانه
  • هوای کلانشهر اصفهان سالم است
  • کیفیت هوای کلانشهر اصفهان سالم است
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • هوای تهران همچنان مطلوب است
  • وضعیت آلودگی هوای تهران در خنک ترین روز بهاری | نقشه میزان آلاینده ها در هر منطقه را ببینید