Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@13:16:45 GMT

پژوهشگاه هوافضا در قالب امریه سربازی نیرو می‌پذیرد

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۲۰۳۵۲

پژوهشگاه هوافضا در قالب امریه سربازی نیرو می‌پذیرد

پژوهشگاه هوافضا در قالب امریه سربازی برای کار در آزمایشگاه‌های تخصصی از میان مشمولان نظام وظیفه فارغ‌التحصیل در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری برخی رشته‌های تحصیلی نیرو می‌پذیرد.

به گزارش ایسنا، پژوهشگاه هوافضا از میان مشمولان نظام وظیفه فارغ‌التحصیل در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری رشته‌های مهندسی مکانیک، برق (کنترل، الکترونیک، مخابرات، MEMS)، کامپیوتر (سخت‌افزار و نرم‌افزار)، هوافضا (آیرودینامیک، پیشرانش، کنترل فضاپیما) و زیست (گیاهی، جانوری، سلولی مولکولی)، ژنتیک، سنجش از دور (نقشه‌برداری، ژئودزی، سیستم اطلاعات جغرافیایی) که بیش از سه ماه به تاریخ اعزامشان فرصت باقی است، در قالب امریه سربازی برای کار در آزمایشگاه‌های تخصصی نیرو می‌پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: امریه سربازی پژوهشگاه هوافضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۰۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه هر جلسه ویزیت روانشناسان در ۱۴۰۳

هیات وزیران در جلسه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ به پیشنهاد شورای عالی بیمه سلامت کشور و تایید سازمان برنامه و بودجه کشور و به استناد بند «الف» ماده ۹ قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور مصوب ۱۳۹۵ تصویب کرد؛

۱. تعرفه خدمات روانشناسی و مشاوره در سال ۱۴۰۳، برای کارشناسان ارشد و دکتری تخصصی در صورت داشتن پروانه صلاحیت حرفه‌ای معادل جدول زیر (به تومان) تعیین می‌شود؛

مقطع تحصیلی بخش دولتی بخش عمومی غیر دولتی بخش خیریه و موقوفه بخش خصوصی
کارشناسی ارشد ۱۰۸ هزار ۱۴۲ هزار و ۸۰۰ ۲۲۲ هزار ۳۲۱ هزار
دکتری ۱۲۷ هزار ۱۶۸ هزار ۲۶۱ هزار ۳۷۵ هزار

تعرفه‌های مربوطه برای ۴۵ دقیقه خدمت است.

بر اساس سوابق حرفه‌ای، از زمان دریافت پروانه تخصصی، برای مشاوران با بیش از ۱۵ سال سابقه کار، ۱۵ درصد به مبلغ پایه اضافه می‌شود.

منبع:ایرنا

دیگر خبرها

  • شنبه آخرین مهلت ثبت نام برای امریه سربازی دانشگاه تهران
  • پژوهشگاه هوافضا؛ گامی در جهت تحقق اهداف فضایی کشور
  • روایت تجربه‌ای ۲ ساله در یک جشنواره رادیویی/ من یک مادر هستم
  • جذب «امریه سربازی» توسط وزارت علوم
  • علوم پزشکی کردستان در مقطع دکترای پزشکی مولکولی دانشجو می‌پذیرد
  • هزینه هر جلسه ویزیت روانشناسان در ۱۴۰۳
  • مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم «امریه سربازی» جذب می‌کند
  • وزارت علوم امریه سربازی جذب می‌کند
  • فراخوان جذب نیروی امریه در وزارت علوم
  • اعلام فراخوان پذیرش امریه سربازی آستان قدس رضوی