Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره فوتبال فرانسه معتقد است بازیکنان پاری سن ژرمن باید ابتدا به تکامل برسند و سپس فتح لیگ قهرمانان آسان تر خواهد شد.

طرفداری- از کیلیان ام باپه، ستاره 19 ساله فرانسوی به عنوان پله جدید فوتبال یاد می شود و حتی این اسطوره برزیلی فوتبال، به ستایش ام باپه پرداخته بود. حالا ام باپه، مهاجم جوان پاری سن ژرمن که اخیرا جنجال هایی مبنی بر انتقال گران قیمت او ایجاد شده بود، در خصوص مقایسه با پله به ESPN Brasil گفت:

البته که از مقایسه شدن با پله بسیار خوشحال و مفتخر بودم اما انجام این مقایسه مشکل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فکر نمی کنم هیچ کس بتواند کاری را که پله در عصر خودش انجام داده بود را انجام دهد. فقط یک پله وجود دارد و او منحصر به فرد است. به این مقایسه ها چندان توجه نکردم زیرا هیچ کس نخواهد توانست همانند پله باشد. 

ام باپه در خصوص حضور در پاری سن ژرمن گفت:

از وقتی که مالکان جدید به پاری سن ژرمن آمده اند، رشد این باشگاه هرگز متوقف نشده است. پیش از این که بازیکنان به فتح لیگ قهرمانان اروپا فکر کنند، باید با یکدیگر به تکامل برسند. باشگاه کاملا در خصوص این اهداف مطلع است و اگر هر کس در باشگاه نقش خود را به درستی انجام دهد، فتح لیگ قهرمانان نیز میسر خواهد شد. با پتانسیلی که داریم، البته که قهرمانی در این تورنمنت، در مقطعی مشخص هدف اصلی ما خواهد شد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۰۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لوئیز انریکه: تاریخ پاری سن ژرمن را با فتح چهارگانه می‌نویسیم

هدف بزرگ لوچو کسب چهارگانه و تاریخ‌سازی با پی‌اس‌جی است.

طرفداری | لوئیز انریکه انگیزه بالایی برای فتح تمام جام‌های ممکن فصل با پاری سن ژرمن دارد.

به گزارش اکیپ، با وجود انتقادات در طول فصل، اکنون پاری سن ژرمن تحت هدایت لوئیز انریکه در شرایط بسیار خوبی قرار دارد. پی‌اس‌جی که پیش‌تر قهرمان سوپرجام فرانسه شده بود، به فینال جام حذفی رسیده، با اختلاف 11 امتیازی نسبت به موناکو در صدر جدول لیگ 1 قرار گرفته و از همه مهم‌تر به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرده‌است. بعید است پاری سن ژرمن کار سختی در کسب دو جام داخلی باقی مانده داشته باشد و چالش اصلی، قهرمانی باشگاه فرانسوی برای اولین‌بار در لیگ قهرمانان اروپا است.

لوئیز انریکه که در فصل 15-2014 بارسلونا برای دومین‌بار فاتح سه گانه کرد، انگیزه زیادی برای تکرار این دستاورد تاریخی با پاری سن ژرمن دارد. ال لوچو در کنفرانس قبل از بازی با لوریان گفت؟

چهارگانه؟ بله، ما در مورد آن صحبت می‌کنیم. این یک انگیزه‌است. این راهی است تا تاریخ باشگاه پاری سن ژرمن و تاریخ شهر پاریس را بنویسیم. می‌دانیم که این کار آسانی نخواهد بود، اما به خودمان ایمان داریم. ما یک تیم باورنکردنی داریم و می‌توانیم به هر چیزی دست پیدا کنیم.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • کیلیان ام باپه در اوج؛ بهترین آمار گلزنی دوران حرفه‌ای ستاره فرانسوی
  • انریکه: من را با کسی مقایسه نکنید
  • خلاصه بازی لوریان ۱ - ۴ پاری‌سن‌ژرمن + ویدئو
  • پاری‌سن‌ژرمن برد و در آستانه قهرمانی قرار گرفت
  • گل های بازی لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن (لوشامپیونه فرانسه 2023/24)
  • گل دوم عثمان دمبله به لوریان روی حرکت تکنیکی زیبا و پاس کیلیان ام باپه (لوریان 0-3 پاری سن ژرمن)
  • پاری سن ژرمن با آتش بازی دمبله و ام‌باپه به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • آتش بازی دمبله و ام‌باپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن؛ جام به پاریسی‌ها چشمک زد
  • لوئیز انریکه: تاریخ پاری سن ژرمن را با فتح چهارگانه می‌نویسیم