Web Analytics Made Easy - Statcounter

بااعلام انتصاب موهبتی بعنوان استاندار سیستان و بلوچستان و عدم انتخاب استاندار و شهردار و در صورت اجرایی شدن قانون منع بکارگیری بازنشستگان در ۲۵ آبانماه صبح شنبه مشهد تنها شهری است که نه استاندار، فرماندار مرکز استان، نه شهردار و نه معاون سیاسی استاندار دارد.

به گزارش قدس آنلاین ،با اجراشدن قانون منع بکارگیری بازنشستگان مدیران ارشد استان یا بازنشسته شده و از سمت خود باید کنار بروند و یا به جای افراد بازنشسته در سایر استان ها بکارگیری شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش قدس آنلاین ، در فاصله چند روز تا اجرایی شدن قانون منع بکارگیری بازنشستگان مدیران ارشد استان خراسان رضوی  یا مشمول این قانون شده و باید از سمت خود خداحافظی کنند و یا اینکه توسط دولت در سایر استان ها بکارگیری شده اند. به طوری که در مجموعه استانداری علیرضا رشیدیان استاندار ، محمد رحیم نوروزیان معاون سیاسی و امنیتی استانداری و علی پیروز مدیر کل حراست استانداری خراسان رضوی شامل این قانون شده و  باید سمت خود را به افراد جوانتر واگذار کنند و از آنجا که در جلسه چهارشنبه دولت علی رغم معرفی استانداران برخی از استان ها استاندار جدید خراسان رضوی معرفی نگردید به احتمال زیاد این مجموعه در استان خراسان رضوی فعلا با سرپرست اداره خواهد شد موضوعی که نمایندگان استان نیز از چندی پیش نسبت به آن هشدار داده بودند.
ازطرفی احمد علی موهبتی فرماندار مشهد نیز که هنوز چندی پیش به این سمت منصوب شده بود و  سه ماه از تصدی‌گری او در پست فرمانداری مشهد می‌گذرد، در جلسه چهارشنبه دولت به عنوان استاندار جدید سیستان و بلوچستان انتخاب گردید و این مسئولیت حساس در شهر مقدس مشهد نیز احتمالا با سرپرستی اداره خواهد شد.
از طرفی اعضای شورای شهر مشهد نیز  از آنجا که تقی زاده خامسی شهردار مشهد شامل این قانون می شود و با اجرایی شدن این قانون باید از سمت خود کناره گیری کند نیز دست به کار شده اند و آقایان  شهریار آل شیخ، رضا خواجه نایینی، محمدرضا کلایی، علی محقر و محمدهادی مهدی‌نیا را برای تصدی این مسئولیت انتخاب کرده اند که باید پنج شنبه از برنامه های خود برای حضور در صندلی شهرداری مشهد  دفاع کنند .

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: خراسان رضوی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۰۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش ۲۵ میلیمتر باران در مشهد

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: پس از مشهد بیشترین میزان بارش در شهرستان صالح آباد واقع در شرق خراسان رضوی با ۲۲ میلیمتر و کاخک گناباد با ۲۱ میلیمتر بارندگی گزارش شده است.

زهرا مبشری نسب افزود: این بارشها بر طبق پیش بینی ها  تا روز شنبه هفته آینده ادامه دارد و در این روز بیشتر بارشها به صورت رگباری همراه با  رعد و برق در ساعات بعد از ظهر رخ خواهد داد.

وی بیان کرد: بیشترین میزان بارش برای روز جمعه در جنوب غرب استان و روز شنبه در شمال غرب خراسان رضوی پیش‌بینی شده است و در این مدت شاهد وزش باد شدید در استان خواهیم بود.

وی با اشاره به کاهش دما در خراسان رضوی از دیروز (چهارشنبه)، افزود: این روند کاهش دمای استان تا روز دوشنبه ادامه خواهد داشت، بر طبق پیش بینی ها در این مدت دمای شبانه در مناطق مرکزی خراسان رضوی به حدود هفت درجه سلسیوس و در شهر قوچان تا سه درجه افت خواهد کرد.

مبشری نسب ادامه داد: کاخک گناباد با کمینه دمای هشت درجه سلسیوس و سرخس با ۲۷ درجه به ترتیب سردترین و خنک ترین مناطق استان خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند، در همین مدت دمای کلانشهر مشهد بین ۱۳ تا ۲۳ درجه در نوسان بود.

به گفته وی، در این مدت بیشترین سرعت وزش باد از شهرستان رشتخوار با سرعت ۶۵ کیلومتر در ساعت به ثبت رسید.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: دمای شهر مشهد برای امروز در گرمترین ساعات ۱۷ درجه سلسیوس و در سردترین ساعات ۱۳ درجه پیش بینی شده است.

 
 

دیگر خبرها

  • ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس در مشهد کلید خورد
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا (ع) برگزار شد
  • ۲۵ میلیمتر باران در مشهد بارید
  • مشهد، پرباران ترین شهر خراسان رضوی با ۲۵ میلیمتر باران
  • بارش ۲۵ میلیمتر باران در مشهد
  • ثبت بیش از ۲۰ هزار حیوان گزیدگی در خراسان رضوی
  • بازدید معاون دادستان مرکز خراسان رضوی از نقاط حادثه‌ساز جاده کلات
  • تاکید معاون استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی مرکز ملی داده‌های زیارت
  • رعایت نشدن قانون بکارگیری نیرو در بخشی از شعبه‌های دادگستری