Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سردار غلامحسین غیب پرور ، رئیس سازمان بسیج امروز با حضور در منطقه شهرک ولیعصر(عج) و بازدید از مجموعه فرهنگی و ورزشی شهید اشرفی اصفهانی، اظهار داشت: اینجا کانون جوشان فعالیت جوانانی است که بدون چشم داشت آستین بالا زده و از هیچ چیز همه چیز ساخته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه  کسانیکه به دنبال الگوی حرکت جهادی هستند باید بیایند و اینجا را ببینند، افزود: گزارش بسیار خوبی ارائه شد. اینکه دوستان می‌گویند ما داریم وظایف حاکمیتی را انجام می‌دهیم درست می‌گویند ولی با توجه به مشکلات موجود در کشور چشم امید به سمت کسانی است که احساس درد دارند.

غیب پرور خطاب به جوانان فعال در امر محرومیت زدایی در این منطقه گفت: این محلات متعلق به خود شما است و اگر مشکلی پیش بیاید دودش به چشم خودتان می‌رود ما در هنگام سفر به مناطق مختلف کشور چنین نمونه‌هایی را می‌بینیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به سخنان رهبری که باید به دنبال تربیت 8 میلیون جوان مومن انقلابی باشیم، اظهار داشت: باید بگوییم این جوانان هم‌اکنون وجود دارند و ما فقط باید آنها را تبدیل به شبکه عظیم ملی کنیم و اگر بچه‌های حزب الهی جهادی و انقلابی بتوانند همدیگر را پیدا کنند بسیاری از مشکلات با توان بالای انها قابل حل خواهد بود.

وی در پاسخ به پیشنهاد ایجاد یک کانون تربیت هنر در این منطقه، اظهار داشت: ایده خوبی است مشکل ما در سپاه این است که برخی از ما نیز دچار مشکلات اداری شده‌ایم و اگر ساختار شکنی کنیم اگرچه ممکن است طول بکشد اما واگذار کردن کار به اینگونه جوانان نتیجه موفق آمیزی خواهد داشت و اگر ما از آنها حمایت کنیم و سرعتشان را کم نکنیم اتفاقات بسیاری خوبی در کشور می‌افتد.

 محمد مرادی فرمانده پایگاه شهید اشرافی اصفهانی محله کوی ولیعصر (عج ) اظهار داشت: مجموعه فعلی 27 هزار جمعیت و 166 هکتار مساحت دارد و 20 درصد حاشیه شهر همدان را شامل می‌شود .

وی افزود:این جموعه در کنار هم استعدادهایی را به وجود آورده است که وجود جمعیت جوان دغدغده‌مند با خانواده‌هایی متدین و سنتی از استعدادها این منطقه است و در جریانات سیاسی و انتخابات اثرگذار هستند.

مرادی اظهار داشت: در این منطقه چندین مسجد و حسینیه وجود دارد و  59 شهید نیز تقدیم انقلاب شده است اما شرایط سخت معیشتی، مشکلات خانوادگی، مواد مخدر بیکاری تحصیل کردگان، احساس عدم اعتماد به نفس اجتماعی به دلیل برخوردهای نادرست رسانه‌ای از مشکلات این مناطق است.

وی افزود: ما با سه رویکرد اصلاح نگرش مردم و مسئولان به منطقه حاشیه شهر، تعمیق ارزش‌ها و خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم پوشش دهد با کار مسجدمحوری به دنبال حل مشکلات این منطقه هستیم .

مرادی گفت: فعالیت‌های آموزشی، تربیتی و انسجام بخشی، تاسیس مدرسه غیر انتفاعی حضرت علی اکبر، برگزاری کنکور آزمایشی، راه اندازی 20 حلقه صالحین به عنوان برنامه رسمی در محرم و صفر، ارتباط با خانواده متربیان، فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ورزشی، چاپ 8 جلد کتاب ، فعالیت‌های خدمت رسانی به مردم، تاسیس 4 موسسه خیریه امام حسن(ع) و ده‌ها برنامه فرهنگی دیگر از جمله برنامه‌های این مجموعه بوده است.

 

انتهای پیام/ج

 

مشکلات مناطق محروم با ایجاد شبکه جوانان مومن و انقلابی برطرف می‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان بسیج شبکه جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۰۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌های ایجاد شبکه بین‌المللی تحقیقات در حوزه انرژی بررسی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه صنعتی شریف، جلسه هم فکری به منظور ایجاد شبکه بین‌المللی تحقیقات در حوزه انرژی و ارایه توانمندی‌های دانشگاه صنعتی شریف در حوزه انرژی و بررسی پتانسیل‌های همکاری بین‌المللی، با حضور برخی از مسؤولین دانشگاه، رییس سازمان منطقه آزاد کیش، نمایندگان وزارتخانه‌های علوم، تحقیقات و فناوری، نفت و نیرو، سازمان‌های بین‌المللی یونسکو، اکو و هلدینگ‌های انرژی گستر سینا و گسترش انرژی پاسارگاد در سالن شورای دفتر ریاست دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

در این جلسه خاطر نشان شد که انرژی همواره یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌های پیشرفت جوامع بوده است. گسترش ضریب دسترسی به انرژی، کاهش قیمت تمام شده انرژی، رفع ناترازی انرژی، افزایش بهره‌وری، افزایش امنیت انرژی، بهبود پایداری و تاب آوری بخش‌های انرژی، تنوع بخشی به سبد انرژی، کاهش انتشار آلاینده‌ها و افزایش سهم استفاده از انرژی‌های پاک به عنوان مهم‌ترین دغدغه‌ها و چالش‌ها در این حوزه قلمداد می‌شود.

بر اساس این گزارش، منطقه غرب آسیا به عنوان یکی از مهم‌ترین تأمین کنندگان انرژی جهانی به شمار می‌رود و ایران نیز به عنوان بزرگترین دارنده ذخایر نفت و گاز یکی از مهم‌ترین بازیگران این حوزه است. بر این اساس، با توجه به ظرفیت‌های منابع انرژی در سطح ملی و منطقه‌ای و نیز ظرفیت دانشگاه‌ها و موسسات در منطقه غرب آسیا، دانشگاه صنعتی شریف به دنبال توسعه همکاری‌ها و ایجاد شبکه بین‌المللی برای انجام تحقیقات در حوزه انرژی است. استقرار موسسه دانشگاه سازمان ملل در حوزه انرژی به میزبانی دانشگاه صنعتی شریف به عنوان یکی از مهم‌ترین اهداف این نشست بیان شد.

نمایندگان بخش‌های مختلف دولتی، صنایع مرتبط با حوزه انرژی و دفاتر سازمان‌های بین‌المللی مستقر در ایران نیز، ضمن اعلام حمایت خود از برنامه دانشگاه صنعتی شریف در این خصوص، نقطه نظرات خود را به منظور اجرای هرچه بهتر این هدف بیان کردند. رئیس سازمان منطقه آزاد کیش نیز در این جلسه علاوه بر ارائه ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های جزیره کیش، آمادگی و حمایت این سازمان برای ایجاد شبکه همکاری‌های بین المللی انرژی در این جزیره را اعلام کرد.

در ادامه این برنامه پروفسور یانوش بوگاردی، رییس سابق دانشگاه سازمان ملل در اروپا نیز به عنوان مهمان ویژه این جلسه، ضمن تایید رویکرد دانشگاه صنعتی شریف برای گسترش تحقیقات در حوزه انرژی، تجربیات و نقطه نظرات خود را در خصوص همکاری با سازمان‌های بین‌الملل مطرح کرد.

کد خبر 6085484

دیگر خبرها

  • سپاه برای برطرف کردن مشکلات لرستان در کنار دولت ایستاده است
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح
  • ماموریت مجلس به سازمان محیط زیست برای رفع مشکلات زیستی
  • حضور ۴ بازیکن سبزواری در پنجمین اردوی تیم ملی هندبال جوانان
  • راه‌های ایجاد شبکه بین‌المللی تحقیقات در حوزه انرژی بررسی شد
  • توسعه پتروپالایشگاه‌ها بخشی از مشکلات حوزه انرژی را برطرف می‌کند
  • وعده صادق تحول جدی در معادلات منطقه‌ای و بین‌المللی ایجاد کرد
  • جلسه درویش در مورد توسعه ورزشگاه درفشی‌فر
  • سپاه امام رضا(ع) در روستاهای ۶ شهرستان خراسان رضوی اشتغال ایجاد می‌کند
  • رصد مشکلات منطقه ۵ شهرداری کرمانشاه با حضور مسئولان