Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@15:20:10 GMT

تیزر چهارمین جشنواره ملی اسباب‌بازی منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۲۰۴۳۶

تیزر چهارمین جشنواره ملی اسباب‌بازی منتشر شد

‍‍‍‍‍‍

دریافت 17 MB

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این تیزر که مدت زمان آن یک دقیقه است به نقش رویاپردازی کودکان درحین بازی و تاثیرپذیری آنان از این فعالیت‌ها در انتخاب شغل آینده‌شان، اشاره شده است.

تیزر چهارمین جشنواره ملی اسباب‌بازی روایتی کوتاه از زندگی چهار خردسال است که در نقش‌های خلبان، آتش‌نشان، دکتر و فوتبالیست حاضر می‌شوند و در نهایت آن‌ها را در بزرگسالی می‌بینیم که به این مشاغل روی آورده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم ضمن نمایش اسباب‌بازی‌های مرتبط با هر شغل، بر انتخاب صحیح آن‌چه در دسترس خردسال و کودک قرار می‌گیرد، تاکید دارد. این تیزر در عین حال می‌تواند در شبکه‌های رسمی و اجتماعی به عنوان اثری آموزشی در دسترس خانواده‌ها قرار گیرد.

چهارمین جشنواره ملی اسباب‌بازی قرار است در بخش ترویجی خود به آموزش و مشاوره بپردازد تا والدین و مربیان با نیازها و ضرورت‌های بازی در سنین مختلف آشنا شوند.

این جشنواره از ۲۶ تا ۳۰ آبان‌ماه، همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۹ میزبان علاقه‌مندان در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خواهد بود.

کد خبر 4458310 مریم علی بابایی

منبع: مهر

کلیدواژه: اسباب بازی ایرانی جشنواره اسباب بازی شورای نظارت بر اسباب بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۰۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مرحله استانی جشنواره ملی هنر‌های نمایشی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری؛ این جشنواره چهارم اردیبهشت ماه در تماشاخانه مهر واقع در چهارراه ابوریحان‌بیرونی از ساعت ۰۹:۰۰ صبح تا ۱۸:۰۰ اجرا می‌شود و اختتامیه آن روز پنجم اردیبهشت ماه در سالن سینمای اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در چهارراه ابوریحان از ساعت ۰۹:۰۰ صبح برگزار خواهد شد.

در این جشنواره ۱۰ گروه نمایشی کودک و نوجوان حضور دارند که پنج نمایش در بخش آزاد و پنج نمایش در بخش کانون باهم به رقابت می‌پردازند.

بیشتر بخوانید

درخشش چهار محال و بختیاری در دوسالانه هنر‌های تجسمی کشور

لازم به ذکر است که تماشای تمامی نمایش‌های این جشنواره رایگان خواهد بود و نمایش‌ها به صورت زنده در کانال شاد کانون پخش می‌شود.

جدول زمانبندی گروه‌های نمایشی نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان ونوجوانان کانون استان به شرح زیر اعلام می‌گردد.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) تیزر رسمی فیلم «مست عشق» منتشر شد
  • چهارمین جشنواره پژواک بین المللی می‌شود
  • چطور اسباب بازی ها می توانند به رشد کودکان کمک کنند؟
  • تیزر «بارگادون» منتشر شد/ مستندی درباره آداب خوشه‌چینی انگور
  • چهارمین جشنواره پژواک بین المللی می شود
  • معاون صدا خبر داد: چهارمین جشنواره پژواک بین‌المللی می‌شود
  • آغاز مرحله استانی جشنواره ملی هنر‌های نمایشی در چهارمحال و بختیاری
  • رسالت کانون تقویت ادبیات داستانی است
  • شکوفایی استعدادهای کودکان با اسباب بازی مناسب
  • صد و پنجاه و چهارمین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد