Web Analytics Made Easy - Statcounter

روز گذشته ورزشگاه مجهز فولاد آره‌نا افتتاح شد و از این به بعد میزبان بازی‌های خانگی تیم فولاد خواهد بود.

به گزارش ورزش سه، در شرایطی که تیم های خوزستانی و به طور خاص اهوازی وضعیت ایده آلی در رقابت های لیگ برتر امسال ندارند، دیروز اتفاق خوب و مهمی برای فوتبال این شهر افتاد و ورزشگاه فولاد آره‌نا با حضور جمعی از مقامات کشور افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این ورزشگاه قرار است میزبان دیدارهای خانگی تیم فولاد در لیگ برتر باشد و حساب این تیم را از سایر تیم های شهر اهواز جدا می کند.

 

فولاد آره‌نا را می توان مجهز ترین و به‌روز ترین ورزشگاه ایران نامید و قطعا تمام تیم های لیگ برتری از حضور در آن احساس رضایت خواهند داشت.

 

یکی از قسمت های شیک و جذاب فولاد آره‌نا بخش رختکن آن است که محل استقرار با یکنان و مربیان مختلفی خواهد بود. تیم فولاد در ادامه رقابت های لیگ میزبان تیم های مهمی از جمله پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتورسازی خواهد بود و مربیان مهمی در چند ماه آینده پا به استادیوم مدرن فولاد آره‌نا و البته رختکن جذاب آن خواهند گذاشت.

 

عکس از احمد معینی جم

 

فولاد آره نا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولاد آره نا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۰۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبی های چشم انتظار و خبر تلخ از صندلی های ورزشگاه آزادی !

به گزارش همشهری آنلاین، برای این مسابقه، نزدیک به ۳۰ هزار بلیت در سامانه بلیت فروشی در دسترس علاقه‌مندان به فوتبال قرار گرفت که جایگاه بانوان به مانند تمام بازی‌هایی که در استادیوم آزادی برگزار می‌شود، در سریع‌ترین زمان ممکن به فروش رفت.

ظرفیت روبروی جایگاه نیز عصر امروز به پایان رسید، با این حال نیمی از بلیت‌های در نظر گرفته شده برای این مسابقه، یعنی حدود ۱۶ هزار بلیت هنوز در دسترس است و به فروش نرفته است یعنی نیمی از بلیت‌های در نظر گرفته شده برای بازی استقلال به فروش نرفته است.

جواد نکونام سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از بازی از هواداران تیمش درخواست کرد که با لباس، شال و کلاه آبی به استادیوم آمده و تیم مورد علاقه‌شان را تشویق کنند.

با توجه به اینکه تعداد زیادی از هواداران پرسپولیس و حدود ۵۰ هزار نفر از علاقه مندان به این تیم برای دیدار با سپاهان در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرده بودند، بازیکنان استقلال نیز امیدوارند که هواداران این تیم در بازی فردا راهی ورزشگاه شوند.

کد خبر 849517 منبع: ورزش سه برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • برتری سپاهان برابر استقلال خوزستان در نیمه اول
  • عکس‌های تکان‌دهنده از سردر یک باشگاه لیگ برتری؛ بافت فرسوده یا ساختمان باشگاه صنعت نفت آبادان؟
  • آبی های چشم انتظار و خبر تلخ از صندلی های ورزشگاه آزادی !
  • سرمربی لیگ برتری جریمه میلیاردی شد
  • سنگین‌ترین جریمه فوتبال ایران برای سرمربی لیگ برتری
  • دیدار گیتی پسند مقابل نیروی زمینی شهید شاملی کازرون
  • فردا گیتی‌پسند اصفهان میزبان نیروی زمینی شهید شاملی کازرون
  • گیتی‌پسند میزبان ماراتن نایب‌قهرمانی
  • گیتی‌پسند میزبان ماراتن نائب‌قهرمانی
  • طلسم عجیب تراکتور مقابل فولاد در اهواز