Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: کارمند کمپ ترک اعتیاد از سوی مرد افیونی در خانه‌شان به قتل رسید.

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس Police آگاهی تهران گفت : ساعت 23 جمعه 18 آبان ماه سال جاری خبر فوت جوانی 35 ساله از طریق بیمارستان به کلانتری 131شهرری اعلام شد ؛ با حضور مأموران در محل و تأیید خبر اولیه مشخص شد این جوان بر اثر اصابت ضربه ی جسم تیز به ناحیه قفسه سینه فوت کرده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرونده مقدماتی با موضوع "قتل عمد" تشکیل و ضمن هماهنگی با بازپرس شعبه دوم دادسرای عمومی و انقلاب شهرری ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره 10 ویژه قتل Murder پلس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

در همان تحقیقات مقدماتی مشخص شد مقتول یکی از خدمتگذاران کمپ ترک اعتیاد در منطقه شهر ری بوده که در زمان مراجعت به محل سکونت جوانی معتاد Addicted به نام حامد ( 22 ساله ) قصد انتقال وی به کمپ ترک اعتیاد را داشته است که توسط این جوان مورد حمله و اصابت ضربه چاقو قرار گرفته و پس از انتقال به بیمارستان فوت کرده است .

کارآگاهان با مراجعه به خانه حامد در شهرری اطلاع پیدا کردند که وی پس از ارتکاب جنایت Crime از محل سکونتش متواری شده و در حال حاضر هیچگونه اطلاعی از وی وجود ندارد .

با توجه به اعتیاد شدید قاتل The Murderer به مصرف موادمخدر ، کارآگاهان اداره 10 پلس آگاهی تهران با شناسایی محل های تردد احتمالی وی را همراه محل سکونتش تحت مراقبت پلیسی قرار داده تا سرانجام در ساعت 21 سه شنبه 22 آبان ماه در حالیکه حامد برای تهیه پول به محل ارتکاب جنایت مراجعه کرده بود ، وی را دستگیر و به اداره 10 پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل کردند .

حامد ضمن اعتراف صریح به ارتکاب جنایت ، در اعترافاتش به کارآگاهان گفت : شب حادثه Incident متوجه شدم خدمتگذاران یک کمپ مقابل منزلمان آمدند و قصد دارند مرا با خودشان به کمپ ببرند ؛ به داخل آشپرخانه رفته و با برداشتن چاقو اقدام به خودزنی کردم تا مانع از رفتن خود به کمپ ترک اعتیاد شوم و به مادرم گفتم که آنها را از خانه بیرون کند . مادرم در خانه را باز کرد تا کارمندان کمپ از خانه بیرون شوند که در این زمان متوجه شدم یکی از آنها در پشت در مخفی شده تا مرا بگیرد ؛ من نیز در این زمان با چاقو ضربه ای به سمت او پرتاب کردم که ناگهان روی زمین افتاد و من نیز از ترس به سرعت از خانه متواری شدم .

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی ، معاون مبارزه باجرایم جنایی پلیس آگاهی تهران ، با اعلام این خبر گفت : با اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت ، قرار بازداشت موقت برای متهم صادر و جهت انجام تحقیقات در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

آخرین سیگار وحید مظلومین / او گرانترین سیگار را می کشید !+ عکس و گفت و گو اولین سبد غذایی خانوارهای کم بضاعت توزیع شد + جزئیات مواد و ارزش حمایتی تجاوز به دختر 16 ساله در سالن سولاریوم+عکس سلطان سکه اعدام شد ! / حکم دو مفسد اقتصادی بزرگ امروز صبح اجرا شد +عکس جزییات آخرین عملیات داعشی ها در شمال ایران! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا تجاوز به دختر جوان بعد از قتل مادرش ! +عکس وحشت نرگس از فروخته شدن بچه اش! / این زن باید تن فروشی می کرد! دستگیری وکیل و دادستان متجاوز به کودکان+عکس فیلم لحظه خودکشی دختر دانش آموز دبیرستانی در ساری عجیب ترین ادعای یک زندانی پس از آزادی! + فیلم مصاحبه آتش کشیدن مادر دو کودک در خیابان+عکس زشت ترین بلای شوم بر سر یک زن زیبا! حمله مار به مردی در دستشویی یک اداره + فیلم جراحی میلیاردی یک زن برای عروسک شدن! + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: جنایی پلیس Police قتل Murder معتاد Addicted جنایت Crime قاتل The Murderer حادثه Incident اخبار حوادث قتل عکس کارمند کمپ ترک اعتیاد مرد معتاد عکس دختر فیلم ایران پدر زندگی زن چاقو پسر قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۰۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقشه سرایدار برای سرقت میلیاردی از خانه ۲ ایرانی مقیم کانادا

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارقانی که اقدام به سرقت میلیاردی از خانه دو نفر از ایرانیان مقیم کانادا در شمال تهران کرده بودند، خبرداد.

به گزارش ایسنا، سردار علی ولیپور گودرزی درباره جزییات این پرونده اظهارکرد:‌مدتی پیش زن جوانی به پایگاه یکم پلیس آگاهی مراجعه و اعلام کرد که ساکن کشور کانادا است و برای عیددیدنی به ایران آمده است، اما زمانی که وارد خانه‌اش در نیاوران شده متوجه شده که سه تخته فرش ابریشم، دو تخته تابلوفرش، دو عدد مجسمه برنزی و نقره‌ای و آینه‌شمعدان نقره‌ای به‌ارزش تقریبی ۴۰ میلیارد ریال از خانه‌اش به سرقت رفته است. پس از اخذ اظهارات شاکی و با توجه به حساسیت موضوع، تیمی از کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی برای تحقیقات میدانی پا در صحنه سرقت گذاشته و متوجه شدند خانه روبه‌روی منزل مورد دستبرد که صاحب آن هم به کشور کانادا مهاجرت کرده است، هدف سرقت قرار گرفته است.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: تحقیقات ابتدایی نیز حکایت از سالم بودن درهای ورودی خانه داشت که این خود نشان از آشنا بودن سارقان با محل بود برای همین، شک کارآگاهان به سمت سرایدار ساختمان که چند روز قبل بدون اینکه با مدیر ساختمان تسویه حساب کند کار خود را ترک بود، رفت. بدین ترتیب اقدامات اطلاعاتی کلید زده شد و کارآگاهان متوجه شدند که سرایدار مذکور پس از اینکه برج را ترک کرده مستقیماً به‌صورت غیرقانونی به کشور افغانستان سفر کرده اما در این میان با سه نفر از دوستان خود که یک نفر آنها در گذشته سرایدار همین برج بوده در ارتباط است.

وی افزود: تیم تحقیق در گام بعدی با تجزیه و تحلیل‌های پلیسی مخفیگاه سه مرد جوان را شناسایی کرده و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی موفق به دستگیری آنها در یک عملیات پلیسی شدند. متهمان که در جریان بازجویی‌ها منکر جرم خود بودند پس از مواجهه با مدارک و شواهد موجود به سرقت اموال با همدستی با سرایدار اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: سردسته این باند معترف شد که در گذشته حدود هشت سال در این برج سرایدار بوده و از حضور یا عدم‌حضور ساکنان در خانه‌شان مطلع بوده است. هنگامی که شاکی و همسایه‌اش به کانادا مهاجرت کردند با دوستش و دو نفر دیگر نقشه‌ سرقت را طراحی کرده و چون کلیدها را در اختیار داشته بدون آسیب به در وارد خانه شده است. 

ولیپور گودرزی با بیان اینکه چهار سارق طی مدت زمان ۲۰ روز،شش مرتبه به خانه شاکی و همسایه‌اش رفته و هرچه توانسته بودند، سرقت کردند، گفت: این افراد پس از ارتکاب جرم اموال مسروقه میان خودشان تقسیم کرده بودند. در نهایت با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، متهمان به همراه پرونده متشکله و برای برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شدند و تلاش برای دستگیری متهم فراری نیز در حال انجام است.

tags # سرقت سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • بازگرداندن پسر بچه ۳ ساله به آغوش مادر
  • کشف جسد مرد جوان در قهوه‌خانه‌ای در جنوب تهران
  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • کینه خونین کارگر قهوه‌خانه شهر ری را قربانی کرد
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • شلیک دلخراش مرد فراری به همسرش/ سایه مرگ در حوالی زن جوان
  • عاقبت فرار از خانه به‌عشق خواستگار شیشه‌ای
  • نقشه سرایدار برای سرقت میلیاردی از خانه ۲ ایرانی مقیم کانادا
  • قتل هولناک پدر به دست دختر جوان | همکاری ۲ پسر در اجرای نقشه قتل | متهم: پدرم با زندگی من در خانه مجردی مخالف بود!
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند