Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@16:58:46 GMT

تائيديه استاندارد براي ۳۴۳ آسانسور گلستان

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۲۰۵۶۴

تائيديه استاندارد براي ۳۴۳ آسانسور گلستان

مديركل استاندارد گلستان از صدور ۳۴۳ تائيديه براي آسانسورهاي گلستان در سال جاري خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان و به نقل از روابط عمومی استاندارد گلستان، محمود فرماني گفت: يكي از وظايف اداره كل استاندارد گلستان كه در تمام طول سال به طور پيوسته و مستمر اجرا مي شود؛ بازرسي فني از آسانسورها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وي با اظهار اينكه بخش عمده اي از اين بازرسي ها مربوط به آسانسورهايي است كه در ساختمان هاي نوساز نصب شده اند، گفت: با توجه به اين كه صدور گواهي پايان كار توسط شهرداري ها منوط به ارائه تائيديه ايمني و كيفيت آسانسور شده است در سال جاري تا كنون 300 تائیديه اوليه صادر شده است.

 

دبير شوراي استاندارد گلستان در مورد بازرسي هاي ادواري آسانسورها، گفت: بازرسي هاي ادواري موضوعي است كه نياز به فرهنگ سازي دارد و نيازمند يک عزم جمعي توسط سازمان هاي ذيربط است.

 

وي با اذعان اين مطلب كه در سال جاري تا كنون 43 تائیديه ادواري صادر شده است، گفت: استاندارد گلستان به نوبه خود از طريق مكاتبه با ساختمان هايي كه آسانسورهاي آنها پيش از اين تائيديه اوليه را دريافت كرده اند، آنان را به اخذ تائيديه هاي ادواري تشويق مي كند.

 

فرماني يكي ديگر از اقدامات استاندارد گلستان را در نظر گرفتن سامانه 30001517 براي ارسال گزارشات مردمي برشمرد و گفت: شهروندان عزيز به عنوان چشمان بينا و ياوران استاندارد مي توانند در صورت برخورد با آسانسورهاي ناايمن، مراتب را از طريق اين سامانه، به استاندارد گلستان اطلاع دهند تا با كمک آنان، نظارتي به وسعت استان، داشته باشيم.

 

وي با اشاره به همكاري مردم با استاندارد، گفت: در سال جاري تا كنون 50 گزارش به اين سامانه ارسال شده است كه پس از پيگيري هاي به عمل آمده، نهايتاً 18 آسانسور به دليل عدم اقدام جهت اخذ تائيديه، پلمپ شدند.

 

مديركل استاندارد گلستان افزود: خوشبختانه پس از آن، بخش عمده اي از آسانسورهاي پلمپ شده، نسبت به اصلاح و رفع نقص اقدام كردند.

 

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: استان همدان شیراز خوزستان اردبیل هفته کتاب و کتابخوانی افتتاح پروژه کردستان طرح 550 هزار هکتاری اجلاس جهانی گردشگری بیرجند مديركل استاندارد گلستان آسانسور صدور تائیدیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۰۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوسک سیاه که در ایران هم حسابی محبوب بود! (+عکس)

عصر ایران- رنو 5 توربو در کلاس محصولات موتور وسط عقب- محور قرار گرفت. پیشرانه 1.4 لیتری توربوشارژ استفاده شده در توربو 2 خروجی برابر با 158 اسب بخار (گشتاور 220 نیوتن متر) داشت که طبیعتا افزایش بازده موتور مشکل افزایش گرما را نیز به همراه داشت. البته مدل محبوب بازار ایران در واقع نسخه استاندارد و غیر توربو رنو 5 بود که در نسخه های 4 درب و تعداد محدودتری 2 درب وارد خیابان ها شدند. اتاق نمونه توربو و استاندارد به جز پنل های بدنه در تریم توربو تفاوت خاصی نداشتند.   کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بازگشایی چند مطب در تویسرکان پس از رعایت قوانین و استاندارد‌ها
  • قیمت آپارتمان در چیتگر چقدر است؟
  • سوسک سیاه که در ایران هم حسابی محبوب بود! (+عکس)
  • انواع کانتینر از نظر ابعاد و کاربردها
  • صدور کالا‌های صادر کنندگان گلستانی با مجوز داخلی به ۱۱۰ کشور جهان
  • گلستان، مازندران و یزد پر بارش ترین استان ها در هفته جاری
  • معرفی بیش از ۱۰۰ واحد مختلف به مراجع قضایی استان
  • آشنایی باشگاه‌های ورزشی با اصول باشگاه داری نوین
  • استانداردهای خودرویی کشور ۱۲۰ گانه شد
  • نجات مرد میانسال از چاله آسانسور در مشهد