Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@17:54:49 GMT

قتل بهانه ای برای نرفتن به کمپ اعتیاد

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۲۰۵۹۵

قتل بهانه ای برای نرفتن به کمپ اعتیاد

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، گفت : ساعت 23:00 مورخه 18/08/97 خبر فوت جوانی حدودا 35 ساله از طریق بیمارستان به کلانتری 131 شهرری اعلام شد. با حضور مأموران در محل و تأیید خبر اولیه مشخص شد این جوان بر اثر اصابت ضربه ی جسم تیز به ناحیه قفسه سینه فوت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمد تشکیل و ضمن هماهنگی با بازپرس شعبه دوم دادسرای عمومی و انقلاب شهرری ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

سرهنگ ولیپور گودرزی گفت: در تحقیقات اولیه مشخص شد مقتول یکی از خدمتکاران کمپ ترک اعتیاد در منطقه شهرری بوده که قصد انتقال شخصی معتاد به نام حامد که 22 ساله است به کمپ ترک اعتیاد را داشته است که توسط حامد مورد حمله و اصابت ضربه چاقو قرار گرفته و پس از انتقال به بیمارستان فوت کرده است.

وی در ادامه تصریح کرد: با مراجعه به محل سکونت حامد در شهرری، کارآگاهان مطلع شدند که وی پس از ارتکاب جنایت از محل سکونتش متواری شده و در حال حاضر هیچگونه اطلاعی از وی وجود ندارد.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت گفت: با توجه به اعتیاد شدید قاتل به مصرف موادمخدر، کارآگاهان اداره دهم پلس آگاهی تهران بزرگ با شناسایی محل های تردد احتمالی وی به همراه محل سکونتش را تحت مراقبت قرار داده تا سرانجام در ساعت 21:00 مورخه 22/08/97 در حالیکه حامد برای تهیه پول به محل ارتکاب جنایت مراجعه کرده بود، وی را دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل کردند.

وی با بیان اینکه متهم ضمن اعتراف به جنایت، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: ساعت 22:00 مورخه 18/08/97 متوجه شدم خدمتکاران کمپ به منزلمان آمدند و قصد دارند تا مرا با خودشان به کمپ ببرند، به داخل آشپرخانه رفتم و با برداشتن چاقو اقدام به خودزنی کردم تا مانع از رفتن خود به کمپ ترک اعتیاد شوم و به مادرم گفتم که آنها را از خانه بیرون کند.

متهم در ادامه اظهاراتش گفت: مادرم درب خانه را باز کرد تا خدمتکاران کمپ از خانه بیرون بروند که در این زمان متوجه شدم یکی از آنها در پشت در مخفی شده تا من را بگیرد، من هم در این زمان با چاقو ضربه ای به سمت او پرتاب کردم که ناگهان روی زمین افتاد و من نیز از ترس به سرعت از خانه متواری شدم.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی در پایان گفت: با اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت، قرار بازداشت موقت برای متهم صادر و جهت انجام تحقیقات در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۰۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | لحظه دستگیری زورگیران پل اتوبان صدر تهران توسط پلیس آگاهی در استان مازندران

266 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895452

دیگر خبرها

  • گران‌‌فروشی داروی کمیاب به بهانه یک بخشنامه
  • چهره شهر تهران از اعتیاد و توزیع مواد مخدر پاک شده است
  • کشف انبار اکتان‌های بنزین قاچاق در شهرری
  • دستگیری زورگیران پل صدر تهران توسط پلیس آگاهی در مازندران +فیلم
  • ببینید | لحظه دستگیری زورگیران پل صدر تهران توسط پلیس آگاهی در استان مازندران
  • ببینید | لحظه دستگیری زورگیران پل اتوبان صدر تهران توسط پلیس آگاهی در استان مازندران
  • لحظه دستگیری زورگیران پل صدر تهران توسط پلیس آگاهی در مازندران
  • فیلم| لحظه دستگیری زورگیران پل صدر تهران توسط پلیس آگاهی در استان مازندران
  • لزوم افزایش آگاهی‌های اجتماعی در مبارزه با مواد مخدر
  • جشن شکرانه تحقق وعده صادق در قبله تهران + فیلم