Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-01@21:49:57 GMT

سحر تبر چهره واقعی‌اش را آشکار کرد!

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۲۰۶۴۰

سحر تبر چهره واقعی‌اش را آشکار کرد!

خرداد: سحر تبر سال گذشته برای اولین بار در رسانه‌های جهان دیده شد. گمانه زنی می‌شد که او برای شباهت پیدا کردن به آنجلینا جولی ۵۰ عمل جراحی داشته است. اما او در نهلایت شبیه شخصیت "عروس مرده" تیم برتون به نظر می‌رسید.
سحر تبار که در رسانه‌ها به "سحر تبر" مشهور شده است، سال گذشته برای اولین بار در رسانه‌های جهان دیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گمانه زنی می‌شد که او برای شباهت پیدا کردن به آنجلینا جولی ۵۰ عمل جراحی داشته است. اما او در نهلایت شبیه شخصیت "عروس مرده" تیم برتون به نظر می‌رسید.
 
سحر به خاطر عکس هایش با چشمان آبی کمرنگ، بینی سربالای عجیب غریب، استخوان بندی مخروطی و لب‌های درشت دختر زامبی لقب گرفت. رسانه‌ها او را به خاطر وزن ۳۹ کیلوگرمی و اینکه به دنبال شباهت پیدا کردن با آنجلینا جولی است سرزنش می‌کردند.

بعد از جنجال آفرینی با چهره شبح وارش در شبکه‌های اجتماعی، اعلام کرد که نمیخواهد نسخه دوم آنجلینا جولی باشد. بلکه او با آرایش و ابزار‌های دیجیتال برای تفریح چهره خود را تغییر می‌دهد. 
"تبار" اخیرا عکس‌های طبیعی و دست نخورده خود را منتشر کرد. این عکس‌ها تایید می‌کنند که او دنبال شباهت با "عروس مرده" نیست. هرچند که او از بعضی جراحی‌های پلاستیکی مثل رینوپلاستی، لیپوساکشن و روش‌هایی آرایش برای پر کردن لب‌هایش استفاده کرده است. 

او سال گذشته در گفت‌و‌گویی اشاره کرد به آلیستر و شخصیت "عروس مرده" شباهت‌هایی دارد. با این حال تاکید کرد که این شباهت این هدف اصلی او نبوده است. او نمی‌خواهد شخص دیگری به نظر برسد. 

این چهره اینستاگرامی می‌گوید: هر موقع که عکسی منتشر می‌کنم صورتم را بامزه‌تر می‌کنم، این روش بیان من یک نوع هنر است. 

منبع: اسپوتینک برچسب ها: سحر ، عمل زیبایی ، عروس مرده

منبع: خرداد

کلیدواژه: سحر عمل زیبایی عروس مرده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۰۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغ جنجالی آرایشگاه زنانه با عروس‌ نوجوان | مدیر سالن بازداشت شد

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ:مدیر سالن زیبایی که  از یک دختربچه ویدیویی تهیه کرده و او را به عنوان یک تازه عروس معرفی کرده بود دستگیر شد. مشخص شد که موضوع ازدواج این کودک، سناریو تبلیغاتی مدیر این آرایشگاه برای جذب مشتری و دنبال کننده در اینستاگرام بوده است.

دختربچه نوجوان فرزند یکی از مشتریان آرایشگاهش بوده است. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • شباهت بی‌نظیر زنبور رباتیک به زنبور واقعی
  • تبلیغ جنجالی آرایشگاه زنانه با عروس‌ نوجوان | مدیر سالن بازداشت شد
  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • شباهت عجیب دانیال حکیمی و پسرش
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)
  • آشکار شدن فریبکاری غرب در پیچیدن نسخه‌ آزادی‌خواهی برای دیگران
  • تام و جری در دنیای واقعی (فیلم)
  • نقض قوانین از طریق دوستیابی مجازی با هوش مصنوعی
  • مبارزه با ظلم و دفاع از مظلوم یکی از آرمانهای اصلی انقلاب است
  • آشکار شدن چهره تزویر آمریکا در حمایت از حقوق بشر