Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر فدراسیون وزنه برداری به حواشی اخیر این فدراسیون واکنش نشان داد.

طرفداری- محسن بیرانوند، در خصوص موضع‌گیری‌هایی که محمدرضا براری و محمدحسین برخواه علیه یکدیگر انجام دادند، اظهار داشت:

متاسفانه در حال حاضر بی‌اخلاقی‌هایی در حال رخ دادن است و با توجه به این که خودم هم سرمربی تیم ملی بودم از این دست بی‌اخلاقی‌ها را خودم هم تجربه کرده‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش میزان، وی ادامه داد:

بدون شک این بی‌اخلاقی‌ها باعث سرخوردگی می‌شود. ما استعلامی که از کادر فنی گرفتیم این بود که وقتی براری حرکت اول خود را نتوانست با موفقیت انجام دهد حرکت دوم او اهمیت زیادی پیدا کرد و به همین خاطر برخواه برای این که تمرکز براری را بالا ببرد، ضربه‌ای به صورت او زد که همین مسئله بعث ایجاد مشکل در گوش برار می شود اما آنچه مسلم است کار برخواه غیر عمد بوده است.

دبیر فدراسیون وزنه‌برداری تصریح کرد:

پس از این که تیم ملی به ایران برگشت من کارهای اداری مربوط به مراحل پزشکی براری را انجام و او را به فدراسیون پزشکی ورزشی انجام دادم. این هم که گفته شده برخواه پیگیری این موضوع نبوده. واقعا سرمربی تیم ملی وظیفه‌ای در این خصوص ندارد. صحبتی که پزشک معالج با براری داشته این بوده که شنوایی وی ده تا پانزده درصد کاهش پیدا کرده اما صحبتی که من با مسئولان فدراسیون پزشکی ورزشی انجام دادم این بود که پارگی پرده گوش وی پس از چند روز ترمیم می‌شود و پس از آن باید تست شنوایی گرفته شود.

بیرانوند در مورد این که کمیته انضباطی فدراسیون قصد ندارد براری را به خاطر مصاحبه‌های تند علیه سرمربی تیم ملی فر بخواند، خاطرنشان کرد:

در این خصوص تصمیم‌گیری پیگیری خواهیم کرد. متاسفانه این بی‌اخلاقی‌ها باعث می‌شود کسی سومی تیم ملی را در مسابقات جهانی عنوان نکند و صحبت‌های این دو علیه یکدیگر شیرینی این مقام را از بین برد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۰۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار مدیر سپاهان بعد از مصاحبه جنجالی

به گزارش ورزش سه، پس از اظهارات مدیر تیم سپاهان که در خصوص داوری اعتراض کرده و عملکرد داوران را علیه این تیم خوانده بود، فدراسیون به مصاحبه او واکنش نشان داد.

در اطلاعیه فدراسیون فوتبال آمده است: با اعلام کمیته اخلاق، رضا فتاحی – مدیر باشگاه سپاهان اصفهان جهت ادای پاره ای از توضیحات روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه باید در محل این کمیته حضور داشته باشد. 
در این اطلاعیه تاکید شده است: عدم حضور مانع از برگزاری جلسه رسیدگی و اتخاذ تصمیم نخواهد بود.

این اولین واکنش رسمی کمیته اخلاق به مقررات جدید پیرامون محدودیت اهالی فوتبال برای صحبت در مورد داوری و تیم حریف است.

دیگر خبرها

  • محسن رضایی:باید از ظرفیت فرماندهان ارشد جنگ برای تربیت راویان جوان بهره برد
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • علیرضا دبیر مصاحبه جنجالی‌اش با پیمان یوسفی را فراموش نکرده است | به من قول داده بودند که‌...
  • بهره برداری از بزرگترین مزرعه خورشیدی برای نمک زدایی در عمان
  • چالش سخت و شیرین اوسمار ویرا؛ علیرضا بیرانوند یا امیررضا رفیعی؟
  • احضار مدیر سپاهان بعد از مصاحبه جنجالی